CHLODZENIE WENTYLATOR HP DV6000 DV6700 DV6900 (6910861520)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 12,00 zł
  • List polecony priorytetowy 13,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
Zakupy od 299 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • do laptopów: hP, Compaq
  • rodzaj: oryginał

CHLODZENIE / HEATPIPE / WENTYLATOR / RADIATOR



HP Pavilion cala seria DV6xxx:

DV6000 / DV6100 / DV6200
/ DV6300 / DV6400
DV6500
/ DV6600 / DV6700 / DV6800 / DV6900

Super stan, pracuje cicho i wydajnie.

ZAKUP OD FIRMY - POSTAW NA BEZPIECZENSTWO TRANSAKCJI !


GWARANCJA 14 DNI


Jesli masz jakiekolwiek pytania / watpliwosci, skorzystaj z opcji "Pytanie do sprzedajacego". PRZED LICYTACJA PRZECZYTAJ STRONE "O MNIE"

NA ZYCZENIE KUPUJACEGO DOWOD ZAKUPU !!!



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mm-computers za co najmniej 299 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony ekonomiczny 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt przesylki zagranicznej zalezny od kraju przeznaczenia. Prosze o kontakt przed licytacja w celu ustalenia szczegolow dostawy.

dane sprzedawcy

Właścicielem konta Allegro jest firma MM-DATA, zarejestrowana przez Urząd Miasta Szczecin w CEDIG pod numerem NIP:839-289-97-31 i adresem: ul. Bagienna 54, 70-772 Szczecin. UWAGA ! - pod w/w adresem nie prowadzę magazynu i nie udostępniam możliwości odbioru osobistego. Jeśli jednak jest taka konieczność to napisz proszę do mnie przed udziałem w aukcji konkretnego przedmiotu i zapytaj!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Przesyłki przekazywane są do wskazanego przez Kupującego przewoźnika w terminie oznaczonym w opisie oferty (termin realizacji zamówienia). Jest to najczęściej 2-3 dni roboczych, o ile opis oferty nie stanowi inaczej. Termin ewentualnych urlopów i przerw wskazany zostanie na stronie aukcji. W okresie tym można dokonywać zakupów, jednak przesyłki zostaną nadane w ciągu pierwszych 2-3 dni roboczych po zakończeniu okresu urlopu/przerwy. Nie ma możliwości nadania przesyłki w dniu dokonania zakupu.

Czas oczekiwania na wpłatę to 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia aukcji. W razie problemów proszę powiadomić mnie na mail o ewentualnym opóźnieniu - poczekam.

Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad i uszkodzeń wskazanych w ofercie sprzedaży (proszę również oglądać zdjęcia do oferty - w razie wątpliwości pytać). Jeżeli jednak po otrzymaniu przedmiotu stwierdzisz uszkodzenie, napisz do mnie na adres e-mail. Wiele spraw można wyjaśnic w ciągu paru minut i bez niepotrzebnych nerwów.

1. Uwagi do przesyłek kurierskich i paczek pocztowych.

Przesyłki kurierskie oraz paczki pocztowe są ubezpieczone. Jeśli widzisz, ze przesyłka ma uszkodzone opakowanie, jest zniszczona lub poszarpana - zażądaj możliwości sprawdzenia zawartości przy odbiorze i sporządzenia przez kuriera protokołu ze sprawdzenia przesyłki. W takim wypadku kurier ma obowiązek na żądanie adresata sporządzić w/w dokument.

Przesyłkę można wtedy odebrać:

- bez zastrzeżeń (w przypadku braku uszkodzeń zawartości),

- z zastrzeżeniem wniesienia reklamacji z roszczeniem o odszkodowanie,

- zażądać awizowania przesyłki i odebrać ją osobiście w urzędzie pocztowym,

- odmówić odbioru przesyłki.

Jeśli pomimo widocznych uszkodzeń (może to być równie dobrze zabrudzenie, zagięcie, naderwanie, jakakolwiek wada opakowania, taśmy itp.) kurier odmówi takiego prawa poinformuj mnie o tym natychmiast na mail i zapisz stosowną adnotację przy odmowie przyjęcia - np. "uszkodzenie kartonu, odmowa sprawdzenia zawartości". Jeśli przesyłka została odebrana i nie nosiła śladów uszkodzeń z zewnątrz, a zawartość okazała się uszkodzona - wykonaj zdjęcia opakowania i zawartości przesyłki oraz poinformuj mnie o tym fakcie. 

Sprzedający nie gwarantuje kontaktu ze strony przewoźnika w dniu dostarczenia przesyłki do Klienta. Powiadomienia sms i kontakt telefoniczny od przewoźnika nie są częścią usługi transportowej.


2. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:

http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

Kupujący będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z platformy ODR.

Firma działa zgodnie z wytycznymi kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Treść:

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20071711206

3. Deklarowane terminy doręczeń przesyłek.

3.1. W przypadku przesyłek kurierskich (Kurier 48) deklarowanym terminem doręczenia są 2 dni robocze, liczone od dnia następnego po dniu nadania przesyłki, o ile nadanie nastąpiło przed godziną 15:00.

3.2. W przypadku przesyłek listowych poleconych priorytetowych deklarowanym terminem doręczenia są 2 dni robocze, liczone od dnia następnego po dniu nadania przesyłki, o ile nadanie nastąpiło przed godziną 15:00.

3.3. W przypadku przesyłek listowych poleconych ekonomicznych deklarowanym terminem doręczenia jest 3 do 5 dni roboczych, liczone od dnia następnego po dniu nadania przesyłki, o ile nadanie nastąpiło przed godziną 15:00.

3.4. Nie ma możliwości wybrania godziny dostawy przesyłki lub określenia adresów alternatywnych, dostawa następuje zgodnie z regulaminem świadczenia usług przez wybranego przewoźnika.

3.5. W przypadku listów poleconych jak i przesyłek kurierskich reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej można składać za pośrednictwem Sprzedającego, zgodnie z terminami i informacjami znajdującymi się pod adresem: http://www.poczta-polska.pl/reklamacje/reklamacje-krajowe/

4. Zwroty

4.1 Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy Kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy.

4.2 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący (konsument) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4.3. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy.

4.4. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

4.5. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mmdata.pl@gmail.com.

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy:

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery].

Login Allegro: [login kupującego]

Adres: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]

Numer konta bankowego: [numer konta bankowego wraz z nazwą banku]

4.6. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego. Preferowaną formą są przesyłki pocztowe Poczty Polskiej: list polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna, paczka48 ekonomiczna. Przesyłki "za pobraniem" oraz "na koszt adresata" nie są przyjmowane. Zwrot środków nastąpi na wskazane przez Kupującego konto bankowe.

4.7. Za prawidłowe zapakowanie i zabezpieczenie towaru na czas transportu odpowiada nadawca.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MM-DATA Michał Majkowski
Bagienna 54
70-772 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy Kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy.


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący (konsument) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy. 

1.1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 

1.2. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mmdata.pl@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy:


Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. 

Login Allegro: [login kupującego] 

Adres: [adres kupującego] 

Data: [data odstąpienia od umowy] 

Numer konta bankowego: [numer konta bankowego wraz z nazwą banku]


1.3. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego. Preferowaną formą są przesyłki pocztowe Poczty Polskiej: list polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna, paczka48 ekonomiczna. Przesyłki "za pobraniem" oraz "na koszt adresata" nie są przyjmowane. Zwrot środków nastąpi na wskazane przez Kupującego konto bankowe. 

1.4. Za prawidłowe zapakowanie i zabezpieczenie towaru na czas transportu odpowiada nadawca. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MM-DATA Michał Majkowski
Bagienna 54
70-772 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy:

- pod adresem e-mail: mmdata.pl@gmail.com,

- w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko,  

- adres,  

- adres e-mail Kupującego,  

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (lub określenie  nazwy i numeru aukcji Allegro, której reklamacja dotyczy), 

- przedmiot reklamacji, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis wady, usterki), 

- numer konta bankowego wraz z nazwą banku.  

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają  uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację najpóźniej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

5. Reklamacji nie podlegają wady i uszkodzenia przedmiotu wskazane w ofercie sprzedaży. 

6. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego. Preferowaną formą są przesyłki pocztowe Poczty Polskiej: list polecony ekonomiczny, paczka  pocztowa ekonomiczna, paczka48 ekonomiczna. Przesyłki "za pobraniem"  oraz "na koszt adresata" nie są przyjmowane. W przypadku uznania reklamacji zwrot środków nastąpi na wskazane przez Kupującego konto bankowe. 

7. Za prawidłowe zapakowanie i zabezpieczenie towaru na czas transportu odpowiada nadawca.