CHŁODZENIE SILENTIUMPC FERA 3 HE1224 1150 1151 AMD (6202260472)

6 osób kupiło 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
108,98 zł
z 302 sztuk

kolor/wzór:

Chłodzenie:

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • chłodzenie: aktywne
  • typ podstawki: AM2, AM3, FM1, FM2, LGA1150, LGA1151, LGA1155, LGA1156, LGA1366, LGA2011, LGA771, LGA775, inne

SilentiumPC Fera 3 HE1224

Najważniejsze cechy produktu:

  • Chłodzenie aktywne z wydajnym wentylatorem Sigma Pro 120mm
  • Głośność w zakresie 8 do 15 dB/A
  • Prędkość obrotowa 500-1600 obr./min.
  • Możliwość rozbudowy o dodatkowy wentylator
  • Zaawansowany system montażowy zapewniający idealny docisk podstawy do procesora
  • Wysokiej jakości pasta pasta termo-przewodząca Pactum PT-2 w zestawie
  • Gwarancja: 24 miesiące

Opis produktu

Fera 3 HE1224 to bardzo wydajny zestaw chłodzący zbudowany w oparciu o asymetryczny radiator, przeznaczony do procesorów o TDP 180W. W jego konstrukcji wykorzystano cztery wysokiej jakości rurki heatpipe 6mm oraz zoptymalizowany pod kątem cichej pracy wentylator Sigma Pro 100 PWM.

Atutem chłodzenia Fera 3 HE1224 jest jego wysokość – tylko 155mm, co w praktyce zapewnia dużą kompatybilność nawet z wąskimi obudowami ( min. 182mm szerokości). Chłodzenie to kompatybilne jest z większością gniazd procesora dostępnych na rynku (między innymi LGA 2011-3, 1150, 1151 oraz FM2+ i AM3+).

Radiator wykonany jest w technologii HE (High Efficiency), gdzie każda z czterech rurek heatpipe dotyka bezpośrednio procesora, co poprawia transfer ciepła i zapewnia niższe temperatury. Asymetryczny kształt radiatora zapewnia pełną kompatybilność z nawet bardzo wysokimi pamięciami RAM. W zestawie znajduje się wysokiej jakości pasta SilentiumPC Pactum PT-2.

Ważnym elementem zestawu jest wysokiej klasy wentylator Sigma Pro 100 PWM. Specjalnie dobrany kształt łopatek ogranicza szum przepływającego powietrza. System automatycznej regulacji obrotów w spektrum 500 ~ 1600 obr/min zapewnia bardzo cichą pracę w spoczynku jak i wyjątkowo wysoką wydajność pod obciążeniem. W komplecie dołączony jest zestaw montażowy dla dodatkowego wentylatora.

System montażowy to sprawdzone rozwiązanie oraz z powodzeniem stosowane w innych większych konstrukcjach (Fortis 3 HE1425, Grandis XE1236 v2). Jest on bardzo intuicyjny, a obrazkowa instrukcja załączona w pudełku lub poradniki wideo dostępne na serwisie Youtube pozwalają mniej zaawansowanym użytkownikom przejść przez proces instalacji bezproblemowo.

Specyfikacja techniczna

Wymiary całości 125 x 78 x 155 mm
Wymiary radiatora 123 x 53 x 155 mm
Wymiary wentylatora 120 x 120 x 25 mm
Waga z wentylatorem 613 g
Łożysko Hydraumatic
Napięcie 12 V
Prąd 0,13 A
Przepływ powietrza maksimum 46,5 CFM
Poziom hałasu 8 ~ 15 dB/A
Ilość obrotów 500 ~ 1600 ±10% obr./min.
Żywotność
50.000 h
Wtyczka 4Pin PWM
TDP
Max 180 W
Kompatybilność
AMD AM2
AM2(+)
AM3
AM3(+)
FM1
FM2
FM2+
Intel Intel LGA 775
Intel LGA 1150
Intel LGA 1151
Intel LGA 1155
Intel LGA 1156
Intel LGA 1366
Intel LGA 2011
Intel LGA 2011-3

Galeria produktu

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 20 1050 1953 1000 0091 0766 3297
    • 20 1050 1953 1000 0091 0766 3297
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 11,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

ALLNET Jacek Czerwiński
ul. Energetyków 19
20-468 Lublin
NIP: 946-160-58-98
REGON: 432708345
Firma AllNet to pewny i solidny sprzedawca, na allegro rozwijamy się nieprzerwanie od 2003 roku, zaufało nam już ponad 200 tysięcy zadowolonych Klientów. Oprócz ciągle aktualnego certyfikatu Rzetelna Firma przedsiębiorca AllNet Jacek Czerwiński został laureatem Plebiscytu Złoty Płatnik 2015, organizowanego przez Euler Hermes Collections, lidera w zarządzaniu należnościami. Złoty Płatnik 2015 to prestiżowe wyróżnienie za zachowanie najwyższych standardów dyscypliny płatniczej, które jest przyznawane firmom spełniającym jednocześnie wszystkie z następujących kryteriów: PMI powyżej 80 punktów, Rating na poziomie powyżej CCC, Brak aktywnych windykacji. Jedynie 5% firm na polskim rynku spełnia ww. kryteria, co oznacza, że Certyfikat Złoty Płatnik 2015 to elitarne odznaczenie, świadczące o rzetelności firmy. Firma CZERWIŃSKI JACEK ALLNET uzyskała średnie PMI na poziomie 92 w roku 2015.

kontakt

  • (81) 463 42 76
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

pozostałe informacje

ZAWARCIE UMOWY 1.1. Przed złożeniem zamówienia, kupujący umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka. 1.2. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, kupujący zostaje skierowany do zapewnionego przez system Allegro formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia: adresu dostawy, sposobu dostawy, sposobu dokonania płatności za towar/usługę. 1.3. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w trybie i na zasadach określonych w Regulaminie Allegro – w szczególności zawarcie umowy pomiędzy Sklepem a zwycięzcą licytacji następuje z chwilą zakończenia aukcji (przybicie), a w przypadku opcji Kup Teraz z chwilą skorzystania z tej opcji przez kupującego. 1.4. Treść zawartej pomiędzy Sklepem a kupującym umowy sprzedaży określona jest przez treść danej aukcji oraz postanowienia Regulaminu. 1.5. Na adres mailowy kupującego wysyłane jest za pośrednictwem portalu Allegro potwierdzenie zawarcia umowy wraz z informacją o warunkach realizacji i treści zawartej umowy. 1.6. Umowy będące rezultatem prowadzonych aukcji są zawierane w języku polskim i w oparciu o polski porządek prawny. DOSTAWA TOWARU 2.1. Spośród dostępnych opcji dostawy wskazanych w ramach danej aukcji kupujący wybiera tryb dostawy i informuje o tym wyborze Sklep za pośrednictwem formularza Allegro, poczty, e-mail lub telefonicznie. 2.2. Wskazane w aukcji kwoty określające koszty wysyłki dotyczą jedynie dostaw na terenie Polski. Wysyłka towaru poza granice kraju wymaga odrębnych ustaleń co do możliwości jej dokonania oraz kosztów takiej wysyłki. 2.3. Wysyłka zakupionego towaru następuje w dni robocze, w terminie od 24 do 48 godzin liczonych - w zależności od wyboru formy dostawy - od daty poinformowania Sklepu przez kupującego o wyborze przesyłki pocztowej za pobraniem lub od daty uznania rachunku Sklepu wpłatą pełnej należności wynikającej z zawartej umowy (cena i koszty dostawy). 2.4. W sytuacji, gdy Sklep jest obowiązany przesłać rzecz konsumentowi do oznaczonego miejsca, miejsce to uważa się za miejsce spełnienia świadczenia, a niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. 2.5. Przesyłki są ubezpieczane jedynie na wniosek kupującego i pod warunkiem dokonania przez niego odpowiedniej przedpłaty równej dodatkowym kosztom ubezpieczenia. 2.6. Przesyłki pakowane są w sposób zapewniający ich bezpieczny transport, co uwarunkowane jest uprawnieniem przewoźnika do odmowy przyjęcia do przewozu rzeczy, których stan jest wadliwy lub opakowanie niedostateczne albo nie mających wymaganego opakowania. 2.7. Jeżeli w trakcie transportu dojdzie z winy przewoźnika lub osoby trzeciej do zdarzenia, które może mieć wpływ na realizację umowy Sklep oraz kupujący będą współpracować w ramach ustalania i udokumentowania skutków tego zdarzenia oraz zobowiązani są do dochowania należytej staranności podejmowanych działań. 2.8. W przypadku stwierdzenia przez kupującego, że otrzymana przesyłka nosi ślady uszkodzenia lub otwierania, kupujący jest uprawniony zażądać dokonania przez przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. 2.9. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie kupującego, które może być zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. 2.10. Realizacja uprawnień wskazanych w pkt 2.7 – 2.9 nie ma wpływu na przewidziane prawem uprawnienia konsumentów. NOTA PRAWNA 3.1. Stanowiące rezultat twórczego opracowania elementy zawarte na stronach aukcji – w szczególności opracowany przez Sklep układ i treść opisu aukcji, jak również hasła i slogany reklamowe, a także wykonane przez Sklep zdjęcia towarów - stanowią przedmiot ochrony prawa autorskiego i ich wykorzystywanie bez pisemnej zgody Sklepu jest zabronione. 3.2. Treść niniejszego Regulaminu również stanowi przedmiot ochrony prawa autorskiego i nie może być wykorzystywana przez osoby trzecie bez zgody autora. W szczególności zabronione jest wykorzystywanie go w całości lub we fragmentach przez innych użytkowników prowadzących sprzedaż za pośrednictwem portalu Allegro. 3.3. Naruszenie przysługujących Sklepowi autorskich praw majątkowych uprawnia go do podjęcia w stosunku do osoby, która naruszyła te prawa działań przewidzianych w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności obejmuje to żądanie naprawienia wyrządzonej szkody poprzez zapłatę sumy pieniężnej w wysokości odpowiadającej dwukrotności, a w przypadku gdy naruszenie jest zawinione - trzykrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu. 3.4. Firma Sklepu podlega ochronie przewidzianej w Kodeksie cywilnym. Podmiot, który w prowadzonej ze sklepem korespondencji, wystawionym komentarzu lub innej aktywności prowadzonej w ramach i poza Allegro zniesławi lub pomówi osoby fizyczne zaangażowane w prowadzenie Sklepu lub też naruszy lub zagrozi naruszeniem renomy lub firmy Sklepu, naraża się na konsekwencje prawne objęte przepisami prawa karnego, prawa cywilnego oraz przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.5. Sklep – niezależnie od regulacji objętych Regulaminem Allegro - zastrzega sobie uprawnienie do podejmowania przepisanych prawem działań nakierowanych na sankcjonowanie czynów niedozwolonych określonych w pkt 3.4. W zakresie ochrony firmy Sklepu obejmuje to w szczególności uprawnienie do żądania zaniechania bezprawnego działania, usunięcia jego skutków, złożenia oświadczenia lub oświadczeń w odpowiedniej treści i formie, naprawienia na zasadach ogólnych szkody majątkowej lub wydania korzyści uzyskanej przez osobę, która dopuściła się naruszenia. 3.6. Zarejestrowane znaki towarowe innych podmiotów są wykorzystywane przez Sklep w ramach aukcji jedynie w zakresie koniecznym dla wskazania przeznaczenia towaru, zwłaszcza gdy chodzi o oferowane części zamienne, akcesoria lub usługi. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 4.1. Dla prawidłowego odczytu treści aukcji Sklepu konieczne jest posiadanie systemu Windows XP lub nowszego albo systemu z rodziny Linux, jak również przeglądarki w wersji co najmniej: Internet Explorer v.8, Mozilla Firefox v.2, Opera v.10, Google Chrome v.6 – albo oprogramowania równorzędnego pod względem wydajności i specyfikacji technicznej. 4.2. Sprzedaż realizowana jest za pośrednictwem portalu Allegro i z wykorzystaniem zapewnianych przez Allegro usług świadczonych drogą elektroniczną. Wszelkie informacje dotyczące rodzaju i zakresu oraz warunków świadczenia tych usług, jak również tryb związanego z nimi postępowania reklamacyjnego określa Regulamin Allegro dostępny pod adresem : http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php. 4.3. Sklep nie ponosi wobec kupujących oraz uczestników Aukcji odpowiedzialności za niezawinione przez niego skutki błędów, nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu usług portalu Allegro oraz innych niezwiązanych ze Sklepem podmiotów świadczących na zlecenie kupującego usługi dotyczące obsługi transakcji. 4.4. Przetwarzanie danych osobowych kupującego dokonywane jest przez Sklep wyłącznie dla potrzeb realizacji zawartej umowy i w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji zawartej umowy sprzedaży. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. 4.5. Regulamin może być zmieniony w trybie przewidzianym dla zmiany wzorców umownych w Kodeksie cywilnym. Zmiana Regulaminu może w wynikać w szczególności ze zmiany stanu prawnego, rozwiązań technicznych stosowanych w Sklepie lub zmian, bądź potrzeb organizacyjnych, asortymentowych lub biznesowych dotyczących Sklepu. 4.6. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na te transakcje, w których złożenie przez Klienta w Sklepie Zamówienia na dany towar nastąpiło przed wejściem w życie przedmiotowych zmian Regulaminu. Ta sama zasada dotyczy ewentualnych zmian cen, typów i kosztów dostawy. 4.7. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie i treści danej aukcji zastosowanie mają postanowienia "REGULAMINU ALLEGRO" oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Treść aktów prawnych jest dostępna na stronie http://isap.sejm.gov.pl/ . 4.8. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014 r.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
ALLNET Jacek Czerwiński
Energetyków 19
20-468 lublin
PL
Dodatkowe informacje

Szanowny kliencie,

Jeśli chcesz zgłosić swoje urządzenie do naprawy bądź reklamacji zapraszamy do wypełnienia naszego formularza internetowego znajdującego się pod adresem: www.serwis.all-net.com.pl w zakładce REKLAMACJE/ODSTAPIENIA po kliknięciu w przycisk [FORMULARZ]


Wypełnij dostępny na stronie formularz i postępuj zgodnie z instrukcja przesłaną po wypełnieniu formularza na podany w nim adres e-mail. Znajdziesz tam poradnik krok po kroku.


Adres serwisu:


ALLNET Serwis

ul. Energetyków 19

20-468 Lublin


Dla ułatwienia i identyfikacji Twojej paczki prosimy o naklejenie na zewnątrz przesyłki swojego NICKU Z ALLEGRO, ułatwi to nam odnalezienie zgłoszenia.


Pozdrawiamy

SERWIS ALLNET


_____________________________________________________________________________________________________

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI BEZPOSREDNIO DO SERWISU PRODUCENTA

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam,

Producent niniejszego urządzenia przyjmuje reklamacje od klientów bezpośrednio. Ominą Państwo tym samym nas jako pośrednika którzy w Państwa imieniu składał by taką samą reklamację u producenta. Czas reklamacji tym samym ulegnie skróceniu a Państwo otrzymają sprawny produkt w krótszym czasie.


Poniżej przesyłamy link do strony producenta na której znajduje się opis złożenia reklamacji produktu:


Słuchawki JVC - Emantic - https://jvc.emantic.pl/serwis/

SŁUCHAWKI Z NAKLEJKĄ KONTEL (PLANTRONICS) - http://rma.kontel.pl/   a bez naklejki - https://www.plantronics.com/pl/support/warranty/

PROLECH - http://www.prolech.com.pl/index.php?mod=artykul&menu=4&section=11

LARK - http://www.lark.com.pl/aktualnosci.html#art_23

Profit Plus - http://www.dignity.pl/dzial-reklamacji-regulamin-chelp-pol-40.html

Brandline - http://www.overmax.eu/zglos-naprawe/

ESPERANZA - http://esperanza.pl/serwis,19,80.htm

KGK Trade - http://xblitz.pl/pomoc/serwis/

MANTA - http://serwis.manta.com.pl/synapsa/

CK MEDIATOR - http://ckmediator.pl/?page_id=2256&lang=pl

ZELMER - http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/zglos-reklamacje

D-Link - https://services.eu.dlink.com/home/main/CustomerRegister.aspx?jdecloselink=SSPLogin.aspx&Language=PO

Samsung - zgłoszenie na infolinii, wysyłają włąsnego kuriera po odbiór - Infolinia dla Klientów:

tel.: 801-172-678 

GOTEL - https://systemrma.pl/aplikacja/obsluga/gotel/

CCS- Modemy HUAWEI - http://www.ccsonline.pl/index.php?option=com_qcontacts&view=category&catid=40&Itemid=63

Sunnyline - http://www.sunnyline.com.pl/reklamacje/

Impakt - http://impakt.com.pl/rma.html    NIP FIRMY ALLNET -  NIP: 946-160-58-98

Aptel - http://aptel.pl/ReklamacjeZewnetrzne.aspx

Media - Tech: http://www.media-tech.eu/serwis/zasady-skladania-reklamacji

JABRA - http://www.jabra.pl/support/warranty-and-service


Na stronie powyżej został opisany cały proces złożenia reklamacji.

Prosimy pamiętać o załączeniu do reklamowanego produktu  kopii dowodu zakupu produktu w naszej firmie.


Jeśli pragną jednak Państwo złożyć reklamację przez nas jako sprzedawcę prosimy o maila zwrotnego z prośbą o instrukcję złozenia reklamacji. Wtedy przekażemy Państwa urządzenie na serwis producenta w Państwa imieniu.


Pozdrawiamy

SERWIS ALLNET