Chłodzenie Procesora INTEL 775 Miedziany rdzeń PWM (6910998249)

zakończona
5,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • chłodzenie: aktywne
  • typ podstawki: LGA775

!!! NIE RYZYKUJ !!!

KUPUJ ZAWSZE U PEWNEGO I SPRAWDZONEGO SPRZEDAWCY
Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów.

Sprawny, testowany towar tylko od sprawdzonych dostawców.

Kupując u mnie kupujesz w legalnie działającej firmie, zawsze z 30 dniową pewną GWARANCJĄ i szybką wysyłką.

Do każdego zakupu gwarancja/faktura.

U MNIE KUPISZ DOKŁADNIE TO CO W OPISIE AUKCJI, A NIE ŁADNIE WYGLĄDAJĄCE ZDJĘCIE I OPIS ORAZ BUBEL W PACZCE.

WAŻNE: przed zalicytowaniem proszę przeczytać REGULAMIN AUKCJI .

W ten sposób unikniemy nieporozumień. Licytując zgadzasz się z warunkami sprzedaży podanymi na tej stronie.

Na tej aukcji mam do sprzedania:

chłodzenie do procesora firmy INTEL w wersji z miedzianym rdzeniem i 4 pinowym wentylatorem PWM. Pasuje na gniazdo LGA 775 do procesorów: Intel Pentium 4, Pentium D, Dual Core, Core 2 Duo, Core 2 Quad, i Celeron D i Celeron Dual Core. Wentylator jest cichy. Na zakupiony sprzęt komputerowy udzielam 30 dni pełnej gwarancji. Wylicytowany przedmiot wysyłam zawsze dobrze zabezpieczony najczęściej w następny dzień roboczy od zarejestrowania wpłaty lub odebrania informacji o wyborze przesyłki za pobraniem. Jeśli masz pytania nic nie kosztuje kontakt ze mną. Preferowana forma płatności to PayU.

NA POZOSTAŁYCH OFERTACH ZNAJDZIESZ WIELE INNYCH SPRAWNYCH PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH W ATRAKCYJNYCH CENACH. KUPUJĄC NA INNYCH MOICH AUKCJACH OSZCZĘDZASZ NA KOSZTACH WYSYŁKI.

Sprawdź całą moją ofertę używanego i sprawnego sprzętu komputerowego TUTAJ

Kupując akceptujesz Ogólne Warunki sprzedaży zawarte w " REGULAMINIE AUKCJI ".

Jeżeli czegoś nie rozumiesz to zapytaj przed kupnem. Zaoszczędzimy sobie niepotrzebnych problemów.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Compartsallegro za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 69 1140 2004 0000 3302 4377 9180
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1. W przypadku chęci zakupu kilku przedmiotów na moich aukcjach proszę o kontakt w sprawie KOSZTÓW WYSYŁKI przed kupnem.
2. Odbiór osobisty jest możliwy TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM kontakcie telefonicznym
3. Wysyłka gratis przy zakupie powyżej 500zł TYLKO po przedpłacie.

dane sprzedawcy

COMPARTS
koreańska 44b
52-121 Wrocław
NIP: 899-107-55-97
REGON: 930301457

Odbiór osobisty możliwy tylko po WCZEŚNIEJSZYM kontakcie telefonicznym.

Codziennie od 10.00 do 18.00. W  soboty od 11.00 do 18.00. Niedziele i święta zamknięte.

kontakt

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Witam,

Odbiór osobisty:  

poniedziałek-sobota od 10.00 do 18.00.

KOREAŃSKA 44B 52-121 WROCŁAW

Ważne:

Tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.

Przed wyjazdem proszę zadzwonić na: 694 177 246 lub 71 346 4780.

Nie jestem płatnikiem VAT. Wystawiam faktury bez niego.

------!!! UWAGA WAŻNE !!!------

Ważna informacja:

W dniach XX.XX.XXXX do XX.XX .XXXX firma będzie nieczynna.

Za utrudnienia przepraszam.

Konto: mBank

69 1140 2004 0000 3302 4377 9180

COMPARTS

MARIAN ADAMIK

Koreańska 44B

52-121 Wrocław

NIP: 8991075597, REGON: 930301457

KONTAKT: 71 346 4780 lub  694 177 246

COMPARTSALLEGRO@GMAIL.COM

1. Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiam fakturę na pełną kwotę. Koszt wysyłki jest doliczony do ceny zakupionego przedmiotu na fakturze. Nie jestem płatnikiem VAT, nie wystawiam FAKTUR VAT.

2. Nie odbieram i nie odpisuję na SMS-y, proszę nie pisać.

3.  Po zakończeniu aukcji proszę wypełnić FORMULARZ DOSTAWY. Przyspiesza to wysyłkę.

4. Paczki wysyłam najczęściej do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie, wpłacie poprzez PayU lub informacji o przesyłce za pobraniem.  

5. W przypadku chęci zakupu kilku przedmiotów na moich aukcjach proszę o kontakt w sprawie kosztów wysyłki PRZED zalicytowaniem.

6. Na wpłatę za wygraną aukcję czekam 7 dni. Po tym terminie zgłaszam brak płatności do Allegro i rozpoczynam procedurę zwrotu prowizji. Po 14 dniach wystawiam negatywny komentarz.

7. Każdy przedmiot sprzedawany na mojej aukcji ma naklejkę gwarancyjną oraz zachowany numer seryjny. Jeżeli nie będzie naklejki lub będzie naruszona nie będzie zwrotu gotówki ani gwarancji.

8. Odbiór osobisty możliwy tylko po WCZEŚNIEJSZYM kontakcie telefonicznym.

Codziennie od 10.00 do 18.00. W weekendy od 11.00 do 18.00.

KOREAŃSKA 44B 52-121 WROCŁAW

Ważne:

Odbiór tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.

Przed wyjazdem proszę zadzwonić na: 694 177 246 lub 71 346 4780.

9. W przypadku nieuzasadnionego nieodebrania przesyłki przez kupującego, skutkującej zwrotem do nadawcy, kupujący zobowiązuje się do zwrotu  kosztów transportu zwrotnego. W przypadku uchylania się zamawiającego od zwrotu w/w kosztów, zgodnie z ustawą regulującą transakcje zawierane na odległość, zostanie skierowany wniosek do sądu w celu egzekucji kosztów poniesionych przez sprzedającego.

10. WARUNKI GWARANCJI:

1. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty otrzymania przedmiotu.

2.  Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt siedziby firmy wraz z rachunkiem oraz dołączonymi przy sprzedaży akcesoriami. PODSTAWĘ DO GWARANCJI STANOWI RACHUNEK.

3. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji sprzedający zobowiązuje się usunąć poprzez naprawę w okresie 21 dni roboczych liczonych od dnia dostarczenia wadliwie działającego urządzenia.

4. Jako naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez serwis czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wad i usterek powstałych na skutek błędów produkcyjnych lub wad materiałowych poprzez naprawę części (podzespołów) lub wymianę na sprawne technicznie elementy o równoważnych parametrach technicznych.

5. Za naprawę gwarancyjną nie są uważane:

   a. czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej oraz czynności regulacyjne lub konserwacyjne, usuwanie wirusów komputerowych,

   b. Konfigurowanie środowiska systemowego dla programów użytkowych (ww. czynności będą wykonywane odpłatnie wg, obowiązującego cennika),

6. Gwarancja nie obejmuje materiałów techniczno-eksploatacyjnych, w tym m. in.: taśm, dyskietek, baterii, tonerów, tuszów, kabli, bezpieczników, wentylatorów procesorów itp.

7. Nabywca traci wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi w przypadku stwierdzenia:

   a. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych

   b. dopuszczenia do naprawy sprzętu osób nieupoważnionych przez sprzedającego

   c. eksploatacji przedmiotu gwarancji w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub w warunkach narażających na powstanie uszkodzenia, a w szczególności niewłaściwym zasilaniem i uziemieniem sprzętu

   d. uszkodzeń napędów CD, CDRW, DVD, DVDRW spowodowanych używaniem pękniętych, zarysowanych i słabej jakości dysków, które mogą pęknąć przy dużej prędkości obrotowej,

   e. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz dewastacji sprzętu, uszkodzeń spowodowanych przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzeń

   f. dokonania zmian i przeróbek we własnym zakresie

   g. nie spełniania zaleceń producenta co do warunków pracy urządzenia,

8. COMPARTS nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji w przypadku utraty danych zapisanych na nośnikach magnetycznych.

9. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji pełny koszt testowania i diagnostyki w kwocie 30,00zł sprzętu pokrywa kupujący.

10. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji kupujący pokrywa koszty wysyłek.

11. Nie odbieram przesyłek gwarancyjnych ZA POBRANIEM.

12. Zwrot wpłaconej kwoty tylko na konto kupującego, po sprawdzeniu uszkodzonego podzespołu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przedmiotu.  

13. Koszty przechowywania:

   a. COMPARTS zastrzega sobie możliwość obciążenia Kupującego kosztami przechowywania urządzenia za każdy dzień zwłoki w odebraniu urządzenia, przypadający po upływie 21 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.

14. Dokonanie zakupu w firmie COMPARTS jest równoznaczne z przyjęciem warunków gwarancji

14. Nie odpowiadam na SMS, nie mam GG. Kontakt tylko przez mail i telefon.

15. Nie odwołuję ofert.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia paczki.

Warunkiem określonym we wspomnianej wyżej ustawie jest przesłanie w terminie 14 dni pisemnego oświadczenia o odstąpienia od umowy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać ze strony:

hhttp://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

Dokładny opis procedury zwrotu:

1. Liczymy do 14 dni (kalendarzowych!) od dnia odebrania przesyłki.

2. Przedmioty nie mogą zostać zabrudzone, zniszczone, plomby muszą być na swoim miejscu; należy odesłać towar w takim samym stanie, w jakim go otrzymaliśmy.

3. Piszemy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możemy skorzystać z udostępnionego przez sprzedawcę, ale nie jest to obowiązkowe. Ma to na celu ułatwić nam odstąpienie, ale nie może być jego warunkiem.

4. Wysyłamy w ciągu 14 dni kalendarzowych podpisane oświadczenie listem poleconym, brak możliwości wysyłki pocztą elektroniczną.

5. Towar pakujemy w sposób zabezpieczający go podczas przewozu (nie musi być oryginalne pudełko).

6. Przedmiot odsyłamy przesyłką rejestrowaną, nie pobraniową.

7. Koszt odesłania przedmiotu ZAWSZE ponosi Kupujący.

8. Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. Zwrot pieniędzy po otrzymaniu przedmiotu tylko na konto do 14 dni kalendarzowych.

10. Jakiekolwiek odstępstwo od podanej procedury lub nie dotrzymanie terminu bezwzględnie skutkuje odrzuceniem roszczenia.

W przypadku jakiejkolwiek niejasności odsyłam do źródła:

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827

tam wszystko jest dokładnie opisane.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
COMPARTS Marian Adamik
Koreańska 44B
52-121 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przedmiot odsyłamy przesyłką rejestrowaną, nigdy za pobraniem. Koszt odesłania przedmiotu ZAWSZE ponosi Kupujący. Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrot wpłaconej kwoty TYLKO na konto kupującego, po sprawdzeniu zwróconego przedmiotu do 14 dni od daty jego otrzymania. W przypadku jakiejkolwiek niejasności odsyłam do źródła: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827 tam wszystko jest dokładnie opisane. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

 

1. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru sprzętu przez Kupującego. 
2.  Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt siedziby firmy wraz z  rachunkiem oraz dołączonymi przy sprzedaży akcesoriami. PODSTAWĘ DO  GWARANCJI STANOWI RACHUNEK
3. Ewentualne wady lub uszkodzenia  sprzętu ujawnione w okresie gwarancji sprzedający zobowiązuje się usunąć  poprzez naprawę w okresie 21 dni roboczych liczonych od dnia  dostarczenia wadliwie działającego urządzenia (w przypadku uzasadnionych  szczególnych trudności związanych z dokonaniem naprawy np. potrzebę  sprowadzenia sprzętu z zagranicy, termin ten może być przedłużony do 28  dni roboczych liczonych jw.). 
4. Jako naprawę gwarancyjną rozumie  się wykonanie przez serwis czynności o charakterze specjalistycznym,  właściwym dla usunięcia wad i usterek powstałych na skutek błędów  produkcyjnych lub wad materiałowych poprzez naprawę części (podzespołów)  lub wymianę na sprawne technicznie elementy o równoważnych parametrach  technicznych. 
5. Za naprawę gwarancyjną nie są uważane: 
a.  czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej oraz czynności  regulacyjne lub konserwacyjne
b.  Konfigurowanie środowiska systemowego dla programów użytkowych (ww.  czynności będą wykonywane odpłatnie wg, obowiązującego cennika). 
6.  Gwarancja nie obejmuje materiałów techniczno-eksploatacyjnych, w tym m.  in.: taśm, dyskietek, baterii, tonerów, tuszów, kabli, bezpieczników,  wentylatorów procesorów itp. 
7. Nabywca traci wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi w przypadku stwierdzenia: 
 a. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych, 
 b. dopuszczenia do naprawy sprzętu osób nieupoważnionych przez sprzedającego, 
 c.  eksploatacji przedmiotu gwarancji w sposób niezgodny z przeznaczeniem  lub w warunkach narażających na powstanie uszkodzenia, a w szczególności  niewłaściwym zasilaniem i uziemieniem sprzętu, 
 d. uszkodzeń  napędów CD, CDRW, DVD, DVDRW spowodowanych używaniem pękniętych,  zarysowanych i słabej jakości dysków, które mogą pęknąć przy dużej  prędkości obrotowej, 
 e. uszkodzeń mechanicznych, termicznych,  chemicznych oraz dewastacji sprzętu, uszkodzeń spowodowanych przez ciała  obce, które dostały się do wnętrza urządzeń, 
 f. dokonania zmian i przeróbek we własnym zakresie, nie spełniania zaleceń producenta co do warunków pracy urządzenia. 
8.  Firma COMPARTS Marian Adamik nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu udzielonej  gwarancji w przypadku utraty danych zapisanych na nośnikach  magnetycznych. 
9. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji pełny koszt testowania i diagnostyki zleconych firmie zewnętrznej w kwocie 30,00zł sprzętu oraz koszty przesyłek pokrywa kupujący. 
10. Nie odbieram przesyłek gwarancyjnych wysłanych "ZA POBRANIEM". 
11.  Zwrot wpłaconej kwoty tylko na konto kupującego, po sprawdzeniu  uszkodzonego podzespołu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przedmiotu. 
12. Koszty przechowywania: 
a. Firma COMPARTS Marian Adamik zastrzega sobie możliwość obciążenia Kupującego kosztami przechowywania  urządzenia za każdy dzień zwłoki w odebraniu urządzenia, przypadający po  upływie 30 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. 
13. Dokonanie zakupu w firmie COMPARTS Marian Adamik jest równoznaczne z przyjęciem warunków gwarancji.