CHŁODNICA WODY Z WENTYLATOREM IBIZA IV 4 1.2 60KM (6482091661)

12 dni do końca
cena kup teraz
189,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Toruń
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: inny

Szkleniec 18

k.Czernikowa

87-632 Osówka

pn-pt: 8.00-17.00

Al. Prymasa Tysiąclecia 83
bud.1 lok.6
01-242 Warszawa (Wola)

pn-pt: 7.30 - 16.30

KONTAKT

ODDZIAŁ TORUŃSKI
54 427 14 87
515 290 930
535 002 109
ziolek113@wp.pl
skoda.czesci@wp.pl
GG: 38404694

ODDZIAŁ WARSZAWSKI
604 780 569
biuro@skodaczesci24.­pl

Nasi konsultanci pomogą Ci w
doborze części. Wystarczy, że podasz
NUMER NADWOZIA VIN

PŁATNOŚCI

Wysyłka za pobraniem
Przelew na konto bankowe
09 1940 1076 3062 4832 0000 0000
Płatności PAYu
Gotówka przy odbiorze osobistym

REGULAMIN

Wszystkie przedmioty zakupione w opcji za pobraniem lub przedpłaty i potwierdzone mailem po licytacji do godziny 13.00 , zostaną wysłane jeszcze TEGO SAMEGO DNIA. Warunkiem takiej wysyłki dla opcji przedpłaty jest zaksięgowanie pieniędzy na naszym koncie lub dołączenie do maila dowodu wpłaty (tylko pliki .pdf lub zrzut z ekranu). Pozostałe przesyłki pobraniowe i w opcji przedpłaty zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadku chwilowego braku towaru na magazynie zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w czasie 2 -7 dni roboczych. Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie formularza wysyłki w celu znacznego przyspieszenia przebiegu transakcji. Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Nowy produkt objęty jest gwarancją producenta. Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Koszt jest ustalany indywidualnie dla danego towaru w zależności od jego wagi oraz wartości. Cena przesyłki zawsze jest podana w treści aukcji. Istnieje również odbiór osobisty.

Ze względu na dwa punkty odbioru, prosimy o sprecyzowanie (w tracie rozmów telefonicznych, SMS lub korespondencji e-mail) miejsca odbioru.

PRZEDMIOT AUKCJI

NOWA CHŁODNICA WODY WRAZ Z WENTYLATOREM

NR.KATALOGOWY:

6Q0 121 201 BT

6Q0121201 BT

6Q0121201BT


6Q0 121 201 HA

6Q0121201 HA

6Q0121201HA

6Q0 121 253 K

6Q0121253 K

6Q0121253K

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

WYMIARY: 430 x 415 x 20 [mm]

DLA POJAZDÓW BEZ UKŁADU KLIMATYZACJI


ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH

MARKA MODEL ROK PRODUKCJI
SEAT

IBIZA IV

1.2 60KM

2007 - 2008
SKODA

FABIA I

1.0 50KM

1.2 54KM, 64KM,

1.4 68KM,60KM,75KM,

100KM,

2.0 116KM

2000 - 2008
SKODA

FABIA II

1.2 60KM,

1.4 86KM,

1.6 105KM

2007 - ...
SKODA

ROOMSTER

1.2 64KM,70KM,

1.4 86KM,

1.6 105KM

2006 - ...
VW

POLO

1.2 54KM.64KM,

1.4 75KM,101KM,

1.9SDi 64KM

2001 - ...

GALERIA

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 09 1940 1076 3062 4832 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma powstała w 2003 roku w Lubiczu. Bardzo dynamiczny rozwój sprawił, że firma już parę razy przenosiła swoją siedzibę, zwiększając kilkukrotnie powierzchnie magazynową. Powierzchnia magazynowa naszego sklepu to 650 m2 dzięki czemu towar, który państwo zamawiają jest na miejscu i wysyłany od ręki w przeciwieństwie do wielu firm handlujących w Internecie, które ściągają towar z innych hurtowni (z czym związane są trudności z czasem oczekiwania). My wysyłamy wszystko z własnych magazynów! Bez kolejek, bez czekania! Na chwilę obecną posiadamy w sprzedaży przeszło 3 tyś. pozycji. Wszyscy nasi dostawcy to renomowani producenci i autoryzowani dystrybutorzy z bardzo dużym doświadczeniem i ugruntowaną pozycją.

kontakt

  • 54 427 14 87
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00
  • 535 002 109
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00
  • 515 290 930
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
DILUONLINE
SZKLENIEC 18
87-632 OSÓWKA
Polska
 
FORMULARZ ZWROTU I. Klient zgłasza reklamację, chęć wymiany towaru lub jego zwrot do naszego sklepu. Zwrot i wymiana jest możliwa tylko w przypadku, jeśli towar zostanie odesłany w takim samym stanie, w jakim został dostarczony Klientowi - nowy, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu oraz bardzo ważne Z DOWODEM ZAKUPU!!!! ZWROTY NIE SĄ UZWZGLĘDNIANE W PRZYPADKU ARTYKUŁÓW ELEKTRONICZNYCH I ELEKTRYCZNYCH!! II. Klient wysyła towar na wskazany przez nas adres - koszty transportu w przypadku zwrotu orazwymiany całkowicie pokrywa Klient, natomiast w przypadku reklamacji koszty wysyłki w jedną stronę )gdz reklamowanz produkt wraca do klienta) ponosi Sprzedawca (jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem). III. Zwrot pieniędzy następuje tylko i wyłącznie (po wcześniejszym ustaleniu przez dostawców) przelewem na wskazane przez Klienta konto w przypadku wpłaty przez klienta należności przelewem DO 14 DNI ROBOCZYCH lub w momencie zwrotu prowizji naliczonej przez Allegro, Natomiast gdy klient wybrał opcję zapłaty poprzez pobranie, zwrot kosztów nastąpiDO 14 DNI OD MOMENTU wpłynięcia na nasze konto należności od firmy kurierskiej bądź poczty polskiej. Termin zwrotu liczony jest od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych dokumentów od klienta. Umowa zawarta przez Internet jest rodzajem umowy sprzedaży na odległość, masz na to 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Wypełnione i podpisane oświadczenie najlepiej wysłać wraz z towarem z którego rezygnuje, jednak przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta rezygnującego z towaru. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. W terminie do 14 dni następuje zwrot uiszczonej kwoty za towar przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. W przypadku gdy klient zażyczył sobie fakturę - zwrot otrzyma dopiero po podpisaniu i odesłaniu do nas faktury korygującej (która zostanie mu przez nas dosłana). Należy odesłać fakturę najpóźniej do 30 dni od momentu jej otrzymania. /zalecenia czyt.wyżej/ Zgodnie z ustawą, jeśli klient rezygnuje z zakupu, to umowa pomiędzy nim a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i klient jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań, musi jednak oddać produkt w stanie niezmienionym. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 21 dni od ich wpłynięcia (w tym terminie klient uzyska informacje o decyzji jaka została podjęta w sprawie reklamowanego towaru). Jeśli reklamacja zostanie uznania towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu braku na magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. ZANIM WYSTAWISZ NEGATYWNY KOMENTARZ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!!! WYJAŚNIMY WSZYSTKIE TWOJE WĄTPLIWOŚCI!!! DRODZY KLIENCI pamiętajcie także, że z nami można się dogadać w każdej kwestii, nawet spornej. Nie obawiajcie się pytać, jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ew. sami zaproponujemy dobre rozwiązanie dla obu stron. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin Sprzedawca nie odpowiada za szkody poniesione przez Kupującego w wyniku opóźnienia w otrzymaniu przesyłki spowodowanych zdarzeniami niezależnymi od właściciela Sklepu a uniemożliwiającymi prawidłowe jego funkcjonowanie, mającymi charakter siły wyższej, w szczególności: brak transmisji, nieprawidłowa transmisja, opóźnienie lub przerwa w świadczeniu usług, awarie sieci Internet lub jej części, sieci energetycznej oraz innych. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

reklamacje

Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do regulacji kodeksu cywilnego i ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W celu skorzystania z tych uprawnień Kupujący powinien skontaktować się ze od razu ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy). Po dokonaniu ustaleń towar zakupiony należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon lub kopia faktury) Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów Wszystkie zakupione u Sprzedawcy części powinny być montowane w wyspecjalizowanych zakładach samochodowych (elektryczny, blacharski lub mechaniczny) - należy mieć dokument potwierdzający. Samodzielny montaż może skutkować utratą prawa do skutecznego reklamowania wadliwego produktu. UWAGA!!! Decyzja o zwrocie gotówki za reklamowany przedmiot lub wymiana na nowy należy do sprzedającego.

pozostałe informacje

UWAGA WAŻNE!!! Jeśli masz problem z doborem części skontaktuj się z nami przed zakupem. Po zakupie przedmiotu realizujemy wysyłkę zakupionego przedmiotu. Prosimy o rozważne zakupy. ISTNIEJE ZAKUP KILKU PRZEDMIOTÓW NA RÓŻNYCH AUKCJACH (należy podać w mailu numery wygranych aukcji i zaznaczyć czy zakupione przedmioty mają być wysłane w jednej paczce) WYSTAWIAMY FAKTURY VAT W TYM CELU PROSIMY O TYM FAKCIE NAS POINFORMOWAĆ NATYCHMIAST PO WYGRANIU AUKCJI! (NA KOGO MA ZOSTAĆ WYSTAWIONA FAKTURA, ADRES, nr NIP). WYSYŁKI REALIZUJEMY TYLKO W DNI POWSZEDNIE - OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI PACZKI RÓWNIEŻ ZA GRANICĘ. WYSYŁKI TE REALIZUJEMY TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TELEFONICZNYM, CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI DO DANEGO KRAJU. UWAGA!!! W PRZYPADKU DOKONANIA ZAKUPÓW WIELU PRZEDMIOTÓW CENA ZA WYSYŁKĘ TOWARU JEST ZAWSZE NAJWYŻSZA SPOŚRÓD KUPIONYCH PRZEZ PAŃSTWA PRZEDMIOTÓW. Formy płatności "za pobraniem" płatne listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze paczki Zastrzegamy sobie prawo do nie wysłania paczki za pobraniem w przypadku gdy kupujący ma mniej niż 5 pozytywnych komentarzy. "przelew" przedpłata na konto W tym przypadku do ceny towaru należy doliczyć koszt wysyłki wg cennika podanego na aukcji. W nazwie przelewu proszę podać Nick (login) z Allegro oraz przedmiot zakupu wraz z jego numerem aukcyjnym. Numer konta oraz dane jego właściciela otrzymali Państwo wraz z potwierdzeniem transakcji z Allegro lub znajdują się na tej stronie O NAS. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO. Kurier ponownie będzie próbował doręczyć przesyłkę do Państwa w następnym terminie podanym również na stronie monitoringu przesyłek Siódemka. Odbiór osobisty tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Nie jesteśmy w stanie określić, ani zagwarantować godziny dostarczenia przesyłki, jest to całkowicie uzależnione od kuriera. Dlatego w celu ustalenia dokładnej godziny muszą Państwo skontaktować się z firmą kurierską w dniu dostawy. Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać takiej kontroli w obecności kuriera dostarczającego towar. W razie stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o spisanie protokołu z kurierem oraz o pilny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji i złożenia odpowiednich dokumentów do firmy kurierskiej. Ta procedura umożliwi nam odpowiednią reakcję. Sklep nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy, uszkodzeniem lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową. Wysyłki realizujemy poprzez firmę kurierską " DPD "