CHŁODNICA KLIMATYZACJI SKRAPLACZ C2 C3 DS3 VTI HDI (6912165057)

9 dni do końca
cena kup teraz
320,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: NRF
  • typ samochodu: samochody osobowe
indeks: NRF040
24 miesiące gwarancji
FABRYCZNIE NOWY SKRAPLACZ KLIMATYZACJI
Firma NRF prowadzi działalność od 1927 r. i na przestrzeni lat osiągnęła pozycję lidera wśród producentów chłodnic, rdzeni do chłodnic, chłodnic powietrza i oleju, box coolerów i podzespołów klimatyzacji. Firma NRF to jeden z liderów rynku w dziedzinie produkcji i dystrybucji części systemów chłodzenia na aftermarket , przeznaczonych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. W tym zakresie firma współpracuje z wieloma zadowolonymi zleceniodawcami. EasyFit - prosty i szybki montaż.

dane katalogowe:
Z osuszaczem
Materiał aluminium
Grubość [mm] 16
Szerokość [mm] 362
Wysokość [mm] 520
Dolot - śr. [mm] 14,4
Wylot - śr. [mm] 11

Dla OE:
6455HF
6455HG
6455EK
9683489580
9683562980
E163371
9650894080

Typ / Moc kW KM / Pojemność / Cylindry / Lata produkcji / Silniki
--------------------­--------------------­--------------------­----------------

CITROËN

C2 (JM_)

1.6 HDi 80 109 1560 4 09-2005 9HZ (DV6TED4)

C3 I (FC_)

1.4 16V 65 88 1360 4 12-2003 KFU (ET3J4)
1.4 HDi 50 68 1398 4 02-2002 8HX (DV4TD)
1.4 i 54 73 1360 4 02-2002 KFV (TU3JP), KFV (TU3A)
1.6 16V 80 109 1587 4 02-2002 NFU (TU5JP4)

C3 II

1.0 VTi 68 50 68 999 3 08-2012
1.2 VTi 82 60 82 1199 3 06-2012
1.4 HDi 70 50 68 1398 4 11-2009 8HZ (DV4TD), 8HR (DV4C)
1.4 VTi 95 70 95 1397 4 11-2009 8FP (EP3)
1.6 HDi 68 92 1560 4 11-2009 9HP (DV6DTED)
1.6 HDi 115 84 114 1560 4 09-2012
1.6 VTi 120 88 120 1598 4 11-2009 5FS (EP6C)

C3 Picasso

1.4 VTi 95 70 95 1397 4 02-2009 8FN (EP3), 8FP (EP3), 8FS (EP3)
1.4 VTi 95 LPG 70 95 1397 4 01-2012 8FN (EP3)
1.6 HDi 66 90 1560 4 02-2009 9HX (DV6ATED4)
1.6 HDi 80 109 1560 4 02-2009 9HZ (DV6TED4)
1.6 HDi 110 82 112 1560 4 05-2010 9HR (DV6C)
1.6 HDi 115 84 114 1560 4 01-2013 9HD (DV6C)
1.6 HDI 90 68 92 1560 4 07-2010 9HP (DV6DTED)
1.6 VTi 120 88 120 1598 4 02-2009 5FW (EP6), 5FS (EP6C)

DS3

1.2 VTi 82 60 82 1199 3 01-2013
1.4 VTi 95 70 95 1397 4 04-2010 8FP (EP3)
1.6 VTi 120 88 120 1598 4 04-2010 5FS (EP6C)

DS3 kabriolet

1.2 VTi 82 60 82 1199 3 01-2013
1.6 HDi 90 69 92 1560 4 01-2013 9HP (DV6DTED)
1.6 VTi 120 88 120 1598 4 01-2013 5FS (EP6C)

PEUGEOT

1007 (KM_)

1.6 HDi 80 109 1560 4 06-2007 9HZ (DV6TED4)

2008

1.4 HDi 50 68 1398 4 06-2013 8HR (DV4C)
1.6 HDi 68 92 1560 4 03-2013 9HP (DV6DTED)

207 (WA_, WC_)

1.4 53 72 1360 4 02-2006 KFV (TU3A)
1.4 54 73 1360 4 12-2007 KFV (TU3A)
1.4 16V 65 88 1360 4 02-2006 KFU (ET3J4)
1.4 16V 70 95 1397 4 06-2007 EP3, 8FS (EP3), EP3C
1.4 HDi 50 68 1398 4 02-2006 8HZ (DV4TD), 8HR (DV4C)
1.6 16V 80 109 1587 4 02-2006 NFU (TU5JP4)
1.6 16V RC 128 174 1598 4 02-2007 5FY (EP6DTS)
1.6 16V Turbo 110 150 1598 4 02-2006 5FX (EP6DT)
1.6 16V VTi 88 120 1598 4 02-2007 EP6, 5FS (EP6C)
1.6 HDi 66 90 1560 4 02-2006 9HX (DV6ATED4), 9HV (DV6TED4)
1.6 HDi 68 92 1560 4 11-2009 9HP (DV6DTED)
1.6 HDi 110 82 112 1560 4 08-2009 9HR (DV6C)

207 CC (WD_)

1.6 16V 88 120 1598 4 02-2007 5FS (EP6C), EP6
1.6 16V Turbo 110 150 1598 4 02-2007 5FX (EP6DT)
1.6 HDi 80 109 1560 4 02-2007 9HZ (DV6TED4)
1.6 HDi 82 112 1560 4 08-2009 9HR (DV6C)

207 SW (WK_)

1.4 54 74 1360 4 06-2007 KFV (TU3A)
1.4 16V 70 95 1397 4 06-2007 EP3, 8FS (EP3), EP3C
1.6 16V 88 120 1598 4 06-2007 EP6, 5FS (EP6C)
1.6 16V RC 128 174 1598 4 02-2007 5FY (EP6DTS)
1.6 HDi 66 90 1560 4 06-2007 9HX (DV6ATED4)
1.6 HDi 68 92 1560 4 11-2009 9HP (DV6DTED)
1.6 HDi 80 109 1560 4 06-2007 9HZ (DV6TED4)
1.6 HDi 82 112 1560 4 08-2009 9HR (DV6C)

208

1.4 HDi 50 68 1398 4 03-2012 8HP (DV4C), 8HR (DV4C)
1.6 88 120 1598 4 03-2012 5FS (EP6C)
1.6 HDi 68 92 1560 4 03-2012 9HP (DV6DTED)
1.6 HDi 84 114 1560 4 03-2012

3008

1.6 HDi 82 112 1560 4 08-2010 9HR (DV6C)

308 (4A_, 4C_)
Podane powyżej zastosowanie nie uwzględnia zmian w rodzajach montowanych części których mógł dokonywać producent danej marki samochodu. Zakres dat jest okresem produkcji określonego modelu a niekoniecznie okresem montażu części. Jeżeli nie masz pewności czy oferowana część będzie pasować zadzwoń lub wyślij zapytanie z informacją o posiadanym samochodzie oraz numerem nadwozia vin.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

pozostałe informacje

Formularz reklamacji:  http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php

Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy): http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php 


I  

--------------------------------  

Wysyłka i dostawa:  

1. W zależności od stanów magazynowych podany w ofercie "Przybliżony czas realizacji: do 2 dni" oznacza czas od 24h do 10 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie terminu realizacji zamówienia prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.  

2. Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płaci się raz.  

3. Paczki kurierskie (przewoźnik firma DPD) i listy wysyłamy od poniedziałku do piątku do godz 15. Przesyłki kurierskie mogą być wysyłane z dostawą na sobotę za dopłatą w wysokości 15zł do podstawowej ceny wysyłki.  

4. Kupujący wybierający przesyłkę kurierską ma obowiązek sprawdzić jej zawartość podczas doręczenia. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, należy od razu spisać protokół szkody przy kurierze, który jest podstawą do wystąpienia reklamacyjnego. Należy obowiązkowo zachować kopię spisanego protokołu. Późniejsze reklamowanie zawartości przesyłki może nie być uznane przez przewoźnika jako bezpodstawne.  

5. Wszelkie opłaty dodatkowe wynikające z np. odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata, żądania zwrotu przesyłki do nadawcy, dodatkowych awizacji kuriera u odbiorcy, przechowywanie przesyłki przez firmę kurierską w całości pokrywa jej adresat.

6. Nasza firma nie odpowiada za nieterminowe doręczenie przesyłek, opóźnienia i niedoręczenie przesyłki z winy firm przewozowych. Firma kurierska DPD zastrzega sobie czas dostarczenia do 3 dni roboczych.  

7. Realizujemy wysyłki zagraniczne. Nie wystawiamy faktur Tax free. 

II 

--------------------------------  

Informacje dodatkowe:  

1. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne na naszych aukcjach w pełni zgadzają się z danymi producenta auta. Wynika to z faktu iż podane dane oznaczają lata produkcji danego modelu samochodu a nie lata zastosowania części. Producenci w tych samych latach mogli stosować różne rodzaje części. Zmiany mogą występować w zależności od roku produkcji lub numeru nadwozia auta. Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do Twojego samochodu koniecznie skontaktuj się z nami poprzez wysłanie zapytania w którym podaj model auta, miesiąc oraz rok produkcji, silnik, moc kW lub KM oraz numer VIN.  

2. Wszystkie części oferowane przez nas przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.  

3. STRONA LEWA = STRONA KIEROWCY / STRONA PRAWA = STRONA PASAŻERA  

III  

--------------------------------  

Kategorie części zamiennych:  

OE (Original Equipment) – „część na pierwszy montaż” sygnowana logo producenta samochodu. Dokładnie w taką część wyposażany jest na linii produkcyjnej. Jest to część w pudełku z logo koncernu, którą można kupić w Autoryzowanej Stacji Obsługi tej marki.  

OEM (Original Equipment Manufacturer) - jest to identyczna część z grupy OE niezależnego producenta stosowana do montażu danego pojazdu sygnowana logo producenta tych części jednak bez logo marki pojazdu. Części te powstają na tej samej linii produkcyjnej,  z tych samych materiałów i według tych samych parametrów. Dopiero przy pakowaniu rozdzielane jest ich przeznaczenie w opakowania własne (np. Bosch) i ASO.  

OEQ (Original Equipment Quality) - część określana jako „o porównywalnej jakości” (z oryginałem). Produkują ją firmy niekoniecznie będące dostawcami na konkretną linie produkcyjną danej marki samochodów.  Posiadają fabryki które mogą wyprodukować daną część o parametrach oryginału. AM (Aftermarket) –zamiennik czyli  części wytwarzane przez firmy, które nie są dostawcami europejskich, koreańskich i japońskich koncernów samochodowych. Są wśród nich firmy azjatyckie  jak i europejskie. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia
PL
Dodatkowe informacje


Formularz reklamacji: 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php 

-------------------------------- 

Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym podczas dostarczenia przesyłki). Nie odpowiadamy za wszelkie szkody lub zagubienie przesyłki listowej ekonomicznej przez Pocztę Polską. 
 

Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 


1. Zgłoszenie reklamacji musi mieć formę pisemną w postaci czytelnie i kompletnie wypełnionego formularza reklamacji obowiązkowo załączonego do przesyłki. Przy wypełnionym nieprawidłowo formularzu lub jego braku, reklamacje nie będą rozpatrywane. 


2. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt na dane adresowe w formularzu reklamacji. 

3. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: 


- formularz reklamacji (kompletnie wypełniony drukowanymi literami przez klienta) 

- oryginał paragonu, kopie faktury VAT, oryginał faktury imiennej (przy wysyłkach za pobraniem) 

- protokół szkody spisany podczas doręczenia  (w przypadku zniszczeń mechanicznych przez wybranego przy zakupie przewoźnika )


4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki reklamacyjnej. 


5. Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 30 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru (nawet do kilku miesięcy w przypadku ekspertyz dokonywanych za granicą naszego kraju). Wszelkie informacje odnoście procesu reklamacji są przekazywane na bieżąco wyłącznie na adres email Kupującego podany nam w formularzu reklamacji. 

6. W przypadku uznanej reklamacji firma MD Grupa wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru lub na polecenie Kupującego zwraca wpłacone środki na wskazane konto (w wysokości z dokumentu sprzedaży oraz kosztami dostarczenia wadliwej części). 

7. W przypadku nieuznanej reklamacji (część jest sprawna lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) przekazujemy opinię własną lub producenta Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Reklamowana część zostanie następnie odesłana z powrotem na adres Kupującego. Nieodebranie przez Klienta przesyłki od kuriera jak również z oddziału przewoźnika w określonym terminie może spowodować protokolarne zniszczenie towaru (przez firmę kurierską) którego Kupujący nadal jest właścicielem.

8. W przypadku posiadania protokołu szkody spisanego z kurierem podczas doręczenia przesyłki (konieczna zgodność dat), firma MD Grupa zwraca koszty przesyłki reklamowanej. 

9. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym w momencie doręczenia przesyłki). 

10. Nie zwracamy kosztów związanych z montażem i demontażem reklamowanych części. Można jednak złożyć wniosek do producenta na podstawie dokumentów potwierdzających taką usługę. Na dokumentach powinien widnieć numer nadwozia auta zgodny z tym na naszym formularzu reklamacji.