CHLAPACZ FARTUCH BŁOTNIK DAF (6541820156)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: BABIMOST
  • stan: nowy
  • strona zabudowy: przód

WITAM NA AUKCJI FIRMY PHU BORA

ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ CZĘŚCI KAROSERYJNYCH I MECHANICZNYCH DO AUT CIĘŻAROWYCH SCANIA VOLVO MAN DAF MERCEDES IVECO RENAULT

TYM RAZEM MAM DO ZAOFEROWANIA CHLAPACZ BŁOTNIKA DO DAFA

JEŚLI CHCESZ SIE DOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O INTERESUJĄCEJ CIE CZĘŚCI DZWOŃ POD NR. 501 62 33 90

FAX 0-68 352 82 19 WYSYŁAMY ZA POBRANIEM WEDŁUG CENNIKA FIRMY KURIERSKIEJ DHL



Dodano 2016-11-24 12:30
W związku z dużym zainteresowaniem naszymi towarami uruchomiliśmy kolejne linie dla potencjalnych kupujących: PIOTR - 501 623 390 PRZEMYSŁAW - 531 782 247 MATEUSZ - 533 334 999
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

PHU BORA SŁODOWA 1 66-120 KARGOWA NIP 923-148-60-42 MAGAZYN CZĘŚCI: ZDZISŁAW 15 66-110 BABIMOST

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem phubora@o2.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy bądź też telefonicznie pod numerem telefonu 501623390. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

pozostałe informacje

Przy odbiorze paczki od kuriera zaleca się sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera doręczającego tuż po podpisaniu listu przewozowego i ewentualnym opłaceniu pobrania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego towaru prosimy niezwłocznie spisać protokół szkody. Pozwoli to nam na skuteczną reklamację w firmie kurierskiej. W przypadku reklamacji przed odesłaniem do Sprzedawcy towaru, zalecamy skontaktować się z nim mailowo. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegóły dalszego postępowania. Nie zalecamy odsyłać towaru na własną rękę gdyż najczęściej Sprzedawca robi zlecenie na odbiór reklamowanego towaru na własny koszt. W szczególności nie zalecamy wysyłania towaru na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, gdyż takie przesyłki nie będą odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt. Do paczki należy dołączyć informację z numerem konta na które mają zostać zwrócone pieniążki za zakupiony towar.