CHICCO Pocket Lunch krzesełko fotelik do karmienia (6482808972)

zakończona
298,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • dodatkowe informacje: regulacja wysokości, regulacja oparcia, zdejmowany blat, pasy bezpieczeństwa
Telefon: 81 534 66 77/515 575 171
e-mail: allegro@neonn.pl

?

CHICCO Pocket Lunch krzesełko fotelik do karmienia

.
Włoska firma CHICCO od lat cieszy się popularnością wśród rodziców i dzieci na całym świecie ! Do jakości produktów firmy CHICCO nikt nie musi nas przekonywać:)
.
a wszystko to DLA ROZWOJU I RADOŚCI NASZYCH POCIECH:)
.
CHICCO KRZESEŁKO DO KARMIENIA
.
Włoska firma CHICCO od lat cieszy się popularnością wśród rodziców i dzieci na całym świecie ! Do jakości produktów firmy CHICCO nikt nie musi nas przekonywać:)
Wszytko to DLA ROZWOJU I RADOŚCI NASZYCH POCIECH:)

CHICCO KRZESEŁKO DO KARMIENIA

2 w 1 2014


CHARAKTERYSTYKA

przeznaczone dla dzieci od 6 miesięcy do 3 lat (ok. 15 kg)
regulacja pochylenia oparcia (3 pozycje)
5-punktowe pasy bezpieczeństwa
praktyczny uchwyt do przenoszenia krzesełka
wygodne, szerokie siedzisko
wyjmowany blat do wygodnego spożywania posiłków
system szybkiego i prostego składania
duży, pojemny kosz na drobiazgi i zabawki umieszczony pod siedzeniem

miękka, ceratowa tapicerka, dzięki czemu można ją łatwo wyczyścić

Krzesełko rozkłada się -kilka pozycji

Bezpieczeństwo zapewniają pasy bezpieczeństwa

REWELACYJNĄ JAKOŚĆ WYKONANIA ZAPEWNIA

FIRMA CHICCO !!!

Krzesełko można z łatwością złożyć i przenosić -wygoda i komfort

wygodny kosz na zabawki
Dane techniczne:

rozłożone dł.70 x szer.57 x wys.102 cm
złożone 25 x 83 cm

Waga: 5,3 kg

6 kolorów do wyboru:

(wybrany kolor prosimy podawać w formularzu opcji dostawy w polu wiadomość dla sprzedającego)

JADE

RED

SAND

MOONLIGHT





.
PODARUJ SWOJEMU DZIECKU TO CO NAJLEPSZE :)
Wysyłka
Płatności
Informacje
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u neonn_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 61 2490 0005 0000 4520 2222 6083
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
UWAGA! Wpłaty przez PayU znacząco skracają termin realizacji zamówień. Wpłata na rachunek bankowy może wydłużyć czas realizacji do 3 dni.
Czas realizacji zamówienia 24 godziny nie dotyczy zamówień z opcją dostawy Paczkomaty InPost i Polecony InPost oraz okresu przedświątecznego, gdzie czas realizacji może wydłużyć się do kilku dni roboczych.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 815346677
    poniedziałek-piątek 9-17, soboty 10-14

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy (Nie dotyczy zakupów dokonanych przez przedsiębiorców w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą): W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument - tylko osoby fizyczne, nie dotyczy firm) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (wyjątek opisany poniżej). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: reklamacje@neonn.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Neonn spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Wojciechowska 5A 20-704 Lublin Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty/ofert Data zawarcia umowy to , data odbioru zgadzam się na zwrot środków na rachunek bankowy: Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku wybrania przez kupującego innego niż najtańszy sposób dostarczenia towaru sprzedawca nie pokrywa dodatkowych kosztów poniesionych przez konsumenta z tego tytułu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przesyłki nadawane z tytułu reklamacji lub odstąpienia od umowy należy nadawać na adres: Neonn spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Wojciechowska 5A 20-704 Lublin

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@neonn.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Dane sprzedawcy i organ rejestrowy: Neonn spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Wojciechowska 5A 20-704 Lublin NIP 7123302995 zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez SĄD REJONOWY LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY pod numerem 0000586987. adres poczty elektronicznej oraz numery telefonów, pod którymi konsument może kontaktować się ze Sprzedawcą: Neonn spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Wojciechowska 5A 20-704 Lublin tel. 81 534 66 77, 515 575 777, 515 575 171 email: allegro@neonn.pl Zbiór danych osobowych używanych do realizacji zamówień pod nazwą "zbiór danych osobowych klientów" został zgłoszony do GIODO pod nr 29881115 i czeka na nadanie nr księgi. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia – sprzedaż na odległość towarów i usług wyszczególnionych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będące przedmiotem transakcji. Oświadczenie sprzedawcy: Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe, wolne od wad, chyba, że treść oferty stanowi inaczej. Dokonując zakupu w naszym sklepie klient zobowiązuje się dokonać zapłaty za zamówiony towar wraz z kosztami przesyłki wyszczególnionymi w zakładce Dostawa i płatność. Zapłaty za towar kupujący zobowiązuje się uiścić niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od potwierdzenia zamówienia. Dostępne są następujące formy płatności za dokonane zamówienia: płatność przelewem na rachunek bankowy -płatność szybkim przelewem lub kartą płatniczą (operatorem płatności jest PayU) -płatność gotówką przy odbiorze towaru kurierowi lub na miejscu w sklepie sposób i termin spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę: Dostawa zamówionych produktów jest realizowana za pomocą firm kurierskich DPD Polska Sp. z o.o., GLS Poland sp. z o.o., InPost Paczkomaty sp. z o.o. oraz Poczty Polskiej S.A. w dni robocze. Standardowe koszty transportu podane w zakładce dostawa i płatność dotyczą dostawy na terenie Polski firmą kurierską DPD Polska sp. z o.o., InPost Paczkomaty sp. z o.o. oraz Pocztą Polską S.A. Koszty dostawy przewoźnikiem GLS oraz koszty wysyłek zagranicznych są udostępniane po podaniu szczegółowych danych odnośnie miejsca docelowego dostawy oraz jej przedmiotu. Podany w treści termin realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych i należy go traktować orientacyjnie, w okresach świątecznych może się wydłużyć. Wszystkie zamówienia są realizowane w terminie do 7 dni od wpływu środków na konto sprzedawcy lub potwierdzenia wysyłki za pobraniem. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. W przypadku sporów z klientami niebędącymi konsumentami sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów będzie sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy.