CHEVROLET CRUZE LUSTERKO KOLOR SREBRNY NR GAN - P (6910678824)

zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • Niemcy 85,00 zł
  • lokalizacja: PIŁA, WYJAZDOWO POZNAŃ, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
Usługi
  • Montaż 30,00 zł

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: prawe
  • kolor: srebrny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]

opis

Chevrolet Cruze (09.09r. w górę) 

Używany oryginał.

Prawe lusterko!

Z elektryczną regulacją.

Wkład sferyczny z ogrzewaniem.

Obudowa lakierowana.

W kolorze SREBRNY METALIC -  SWITCHBLADE SILVER MET.

Nr lakieru GAN - CHEVROLET.

Zdjęcia mogą przekłamywać kolor lakieru.

Instalacja na 5 pin.

Wszystko działa, jest sprawne!

WERSJA EUROPEJSKA!

W kolorze SREBRNY METALIC -  SWITCHBLADE SILVER MET.

Nr lakieru GAN - CHEVROLET.

Instalacja na 5 pin.

Używany oryginał.

Na innej aukcji jest druga strona, inne kolory, wkłady

i obudowy.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: PIŁA, WYJAZDOWO POZNAŃ, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
130,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Czechy
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Irlandia
pierwsza sztuka
180,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Słowacja
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Szwecja
pierwsza sztuka
130,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Holandia
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Litwa
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Norwegia
pierwsza sztuka
180,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Włochy
pierwsza sztuka
130,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Francja
pierwsza sztuka
130,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Belgia
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dania
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Hiszpania
pierwsza sztuka
180,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Austria
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dodatkowe informacje

Wysyłka kurierem. Tylko kurier zapewnia (w cenie) opcje OSTROŻNIE i UBEZPIECZENIE oraz terminową dostawę. W razie uszkodzenia przesyłki kurier musi spisać protokół szkody. W wypadku niektórych stref koszty wysyłek zagranicznych mogą się zwiększyć. O nie wymienione państwa proszę pytać. Podstawa zagranicznego cennika jest w Euro i dlatego może być zmienny (w/g kursu NBP). Czas dotarcia za granicę dłuższy o kilka dni niż w Polsce. Oprócz wysyłki odbiór własny w Pile i okolicach, Poznaniu.

Punkty odbioru

GIEŁDA CZĘŚCI /GRZECZNOŚCIOWO
Rzemiślnicza Plac 319 lub 478
62-081 Przeźmierowo
woj. wielkopolskie
tel.: 502-665-628

  • czwartek 07:00 - 12:00
  • niedziela 07:00 - 12:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

LUSTERKA PILA
al.Powstańców Wlkp. 163
64-920 Piła
woj. wielkopolskie
email: lusterkapila@wp.pl
tel.: 696-390-595

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Gwarancja rozruchowa na używane lusterka i inne części.

Więcej  jak w regulaminie sprzedaży. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.H.U. LUSTERKA PILA
AL.Powstańców WLKP. 163
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

Reklamacje towaru. (wyciąg z Regulaminu) 3.1 W chwili odbioru przesyłki  Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania,  zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po  podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem  dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki  podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na  Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy  podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania lub  towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed  uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany protokół przez  Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną (list polecony) do Sprzedawcy lub  na adres e-mail: lusterkapila@wp.pl. 3. 3 Wykonanie powyższej  procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z  tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie  spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z  opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila:  lusterkapila@wp.pl lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania  biura tj. 09.00-17.00, na numer komórkowy +48 696-390-595, +48 506-273-220 lub  stacjonarny +48 67-213-83-56. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę  wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu  stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych  wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość  (ustawa z 24 czerwca 2014r.). 3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z  tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów  niż konsumenci. 3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy  sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu  dokumentu zakupu (paragonu-faktury - kopi listu przewozowego) i  protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży  na własny koszt i ryzyko na adres: LUSTERKA PILA Ewelina Grzybekl, 64-920 Piła, al.Powstańców Wlkp. 163 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć  również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj  reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji "ZA  POBRANIEM". W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie  zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10  Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na  uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed  wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu  zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres  Kupującego. 3.11 Rozpatrzenie reklamacji nowego towaru (nie uszkodzonego mechanicznie) jest przez producenta. Pieniądze zwracamy niezwłocznie po oględzinach towaru przez producenta lub wymiana na drugi nie wadliwy.  3.12Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z  niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

LUSTERKA PILA Ewelina Grzybek
al.Powstanców Wlkp. 163
64-920 Piła

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 REGULAMIN SPRZEDAŻY 1. Obowiązki Kupującego przed przystąpieniem do  kupna towaru w naszej firmie: 1.1 Należy upewnić się, jaka dokładnie  część jest Państwu potrzebna, jeśli znacie Państwo model, markę, symbol, rocznik, nr lakieru. Przed zakupem należy sprawdzić czy  sprzedawany przez naszą firmę towar odpowiada wszystkim znanym Państwu  parametrom, jeśli nie jesteście pewni, prosimy o telefon, zawsze służymy  fachową poradą, przekazania dodatkowych informacji lub zdjęć. 1.2 Przed  zakupem jesteśmy w stanie poinformować Kupującego o ewentualnych  szczegółowych danych części, jeśli są one inne lub nie do końca się  pokrywają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to  kupuje ją na własną odpowiedzialność. 1.3 Należy dokładnie zapoznać się z  opisem towaru, zamieszczonym zdjęciem oraz warunkami sprzedaży. Zdjęcia  są oryginalne, wykonywane w naszym zakładzie, przedstawiają towar,  który po zakupie będzie Państwu wydany (jak są przykładowe to jest o tym informacja na aukcji). 2. Warunki sprzedaży: 2.1 Jeśli  podjęli Państwo decyzję o zakupie towaru zgodnie z ofertą, towar  zostanie do Was wysłany, a na kupione u nas części udzielamy 15-dniowej  gwarancji rozruchowej, której bieg rozpoczyna się w dniu wysyłki. Po  upływie terminu próby rozruchowej, strony bezwarunkowo uznają, że  sprzedany towar jest dobry, nawet w sytuacji, gdy kupujący nie zbadał  przedmiotu sprzedaży. 2.2 Informujemy, że część sprzedawanych przez  nas towarów nie są nowe, lecz były używane z tego względu mogą nosić  ślady montażu i używania, a część nowe zamienniki lub oryginały. Duża część naszych lusterek jest z USŁUGĄ LAKIEROWANIA. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar  bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W przypadku  ofert sprzedaży rzeczy używanych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności  w ramach rękojmi za takie zmniejszenie wartości lub użyteczności rzeczy  używanej, które jest następstwem nieprawidłowego korzystania z niej  przez poprzednich właścicieli. A w przypadku lusterek USŁUGĄ LAKIEROWANIA nie podlegają zwrotowi. 2.3 Przedmiotem transakcji są towary  wymienione i opisane na stronie sklepu internetowego, jednak ze względu  na prowadzoną równocześnie sprzedaż stacjonarną, Sprzedający zastrzega  sobie prawo do odstąpienia od umowy. Zaleca się również kontakt  telefoniczny celem potwierdzenia dostępności towaru. 2.4 Sprzedający nie  ponosi odpowiedzialności za błędy diagnostyczne warsztatów oraz za  niewłaściwy montaż zakupionych części. 2.5  Kupujący wyraża  zgodę na określenie że - usługa została w pełni wykonana z chwilą  odbioru zakupionych części od dostawcy. 2.7 Przesyłki z zakupionym  towarem wysyłane są zgodnie z poniższym harmonogramem: - towar zakupiony  do godz. 14.00 wysyłamy tego samego dnia lub następnego (w/g podanego terminu na aukcji), - towar  zakupiony po godz. 15.00 wysyłamy dnia następnego (w/g podanego terminu na aukcji), -  towar zakupiony po godz. 17.00, oraz w sobotę, niedzielę i święta,  wysyłamy w najbliższy dzień roboczy (w/g podanego terminu na aukcji). Standardowy termin  doręczenia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, Mini Paczka pocztowa ekonomiczna od 3 lub więcej dni. W wypadku zamówinia lusterka/ lusterek z usługą lakierowania (w/g podanego terminu na aukcji) termin wysyłki jest dłuższy do 10 lub 14 dni, staramy się w szybszym czasie (kilka dni). 2.8 Podstawowa waga paczek (szczegóły w cenniku w aukcji) lub odbiór osobisty. Kurierzy mają obowiązek  wniesienia do mieszkania przesyłki o wadze do 30 kg. Firma DPD wysyła na maila informacje o terminie dostarczenia przesyłki. W przypadku Państwa  nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można  odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest  bezpłatnie - każda następna próba doręczenia jest płatna - koszty te  ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób dostarczenia, przesyłka  zostanie zwrócona do Sprzedawcy, ponowne dostarczenie towaru jest  możliwe - po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu przesyłki, koszty  wynikające z nieodebrania przesyłki ponosi Kupujący. 3. Reklamacje  towaru. 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera  powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan  przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w  przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W  przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do  dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać  protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń opakowania i towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj  zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany  protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną  do Sprzedawcy lub na adres e-mail. 3. 3 Wykonanie powyższej procedury  jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu  uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia  Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem,  prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila lub zgłoszenie  telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 09.00-17.00, na numer  komórkowy +48 696-390-595, 506-273-220 lub stacjonarny +48 67-213-83-56. Dołożymy  wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć  satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy  się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących  zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014 r.) .3.5  Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy  sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 3.6 Reklamacje  konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i  wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu) i  protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży  na własny koszt i ryzyko na adres: LUSTERKA PILA ewelina Grzybek, al.Powstańców Wlkp 163, 64-920 Piła 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć  również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj  reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji ZA  POBRANIEM. W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie  zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10  Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na  uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed  wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu  zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres  Kupującego. 3.11 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z  niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. 4. Kupujący będący  konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym  Sądem przy Inspektorze Inspekcji Handlowej w Pile.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania  sporów, znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5.  Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z  ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Kupujący  wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów  ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedawcy. 6. Sposób odsyłania  zakupionych części 6.1 w przypadku odstąpienia od umowy koszty przesyłek  pokrywa kupujący 6.2 w przypadku otrzymania "pomylonego towaru " koszty  przesyłek pokrywa sprzedający 6.3 w przypadku niepodjęcia towaru w  terminie koszty przesyłki pokrywa kupujący 6,4 w przypadku uznanej  reklamacji koszty przesyłek pokrywa sprzedający 6.5 w przypadku nie  uznanej reklamacji koszty zwrotu przesyłki pokrywa sprzedający 

Usługi dodatkowe

Montaż

30,00 zł

W wypadku demontażu tapicerki, w przeciwnym razie montaż gratis.

Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
LUSTERKA-PILA
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

247

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 696-390-595
  • 506-273-220
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma LUSTERKA PILA zajmuje się sprzedażą oraz naprawą i lakierowaniem lusterek samochodowych oraz lamp, karoserii i innych części samochodowych oraz akumulatorów. Prowadzimy sprzedaż internetową /wysyłkową/ dowóz oraz usług w postaci naprawy ubytków i pęknięć części plastikowych, mechanizmów i szkieł w lusterkach. Zapraszamy do zakupów. Oferta m. in.     lusterka oraz ich części,     akumulatory,     lampy, kierunkowskazy,     osłony pod silnik,     sprężyny do klapy,     inne części karoseryjne oraz eksploatacyjne, oraz usługi:     naprawa, lakierowanie lusterek samochodowych,     montaż lusterek, lamp i osłon pod silnik,     polerowanie lamp,     wymiana żarówek, silniczków i innych.

Pozostałe informacje

Większość naszych (Firma "LUSTERKA PILA") towarów wystawianych w  

sklepie Allegro to lusterka samochodowe oraz wkłady, obudowy, kierunki

itp.   Produkty są nowe i używane. Wyspecjalizowaliśmy się w tej dziedzinie i dlatego oferowane

przez nas towary są w dobrym  stanie i nadają się do użytku.

Jeżeli zdecydujesz się kupić jakiś towar w naszym sklepie to możesz go nabyć w sposób:

Wpłaty dokonujesz przelewem na konto lub przez Payu:

   INTELIGO : 50 1020 5558 1111 1805 2950 0062

   F.H.U. "LUSTERKA PILA" Ewelina Grzybek,

   al. Powstańców Wlkp. 163, 64-920 Piła.

Towar wysyłamy firmą kurierską DPD lub drobne części pocztą (MINI PACZKA):

   Firmą kurierską "DPD" z opcją

   OSTROŻNIE SZKŁO" i z UBEZPIECZENIEM

   dociera terminowo przeważnie na następny dzień

"zawartość paczki  można sprawdzić towar przy kurierze"

   Opłata za kuriera przy płatności na konto:

   15 zł do 3kg, 20 zł 3 - 5 kg, 30 zł 5 - 31 kg

Opłata za kuriera przy wysyłce pobraniem  

(pieniądze pobiera kurier)

25 zł do 3kg, 30 zł  3 - 5 kg, 45 zł 5 - 31 kg

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą DPD,

nasi klienci również nie zgłaszają problemów.

- Wysyłka POCZTĄ

   Mini Paczką opłata ze ekonomiczny 10 zł lub priorytet 12 zł (do 0,5 kilo) brutto z VAT-em (nie gwarantuję terminu dostawy),

tańsza przesyłka nie daje bezpieczeństwa dotarcia,

nie ma klauzuli OSTROŻNIE SZKŁO.

Ze względu na małą wielkość Mini Paczki

wysyłamy małe tańsze rzeczy jak  np. wkłady lusterek i lamp.

Obudowy i inne drobne ze względu na wielkość nie zmieszczą sięw Mini Paczce i do niedawna wysyłaliśmy je listem poleconym,

ale aktualnie jesteśmy w trakcie usuwania tej opcji z cennika wysyłki.

   Przy deklarowanej płatności przelewem i nie wysłaniu go po 14 dniach(ani potwierdzenia)

anulujemy transakcje, prosimy o kontakt w takiej sytuacji.

W wypadku wysyłek pocztowych

wysyłka towaru nie zawsze jest tak  szybko realizowana

jak wysyłki kurierskie (może być kilka dni później niż kurierska).

W obecności kuriera proszę sprawdzić zawartość  przesyłki, żeby w razie uszkodzenia spisać z nim protokół szkodowy.

- Odbiór własny w siedzibie naszej Firmy

"LUSTERKA PILA" W Pile

przy Al. Powstańców Wlkp. 163

- Odbiór własny w Poznaniu-Przeźmierowo na giełdzie części plac 319 lub 478

   we czwartki i niedziele w godz.. (7.00-- 12.00) - "GRZECZNOŚCIOWO"

- Możliwy też odbiór lub dowóz w okolicach Piły

UWAGA:

Użytkownicy z zielonym listkiem (początkujący) -

nie wysyłam za  pobraniem,

tylko po wcześniejszym przelewie

(dopuszczam wyjątki, indywidualne rozpatrywanie ).

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT