cewka zaworu półbiegów skrzyni zawór Scania WYPRZ (6541133470)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody ciężarowe

opis

SZER-TRANS
05-091 Ząbki
ul.Jana Pawła II 28 c

OTWARTE
pn.-pt.8-17
sob. 8-13
tel. 502284748
biuro@szer-trans.pl
GG 10545807

Przedpłata na podane konto lub konto PayU

Bank Millennium
05 1160 2202 0000 0002 8635 2862

Wszystkie przedmioty wysyłamy za pośrednictwem kuriera lub przesyłki pocztowej.

Możliwy odbiór osobisty pod adresem Firmy w godzinach pracy.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ

WYPRZEDAŻ - 1364636 - 131431 -Niemcy - Nowy Firmowy
cewka kpl.naprawczy elektrozaworu półbiegów
zamiennik - wysoka jakość
Scania seria 4 skrzynia.GR / GRS / GRSH
*********************************************************
dostępny - zawór - części
patrz w pozostałych aukcjach wystawcy
*******************­********************­*************

KONTAKT
TEL.50228474­8
biuro@szer-trans.p­l / GG10545807
*********­********************­********************­**

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Ząbki, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
14,76 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

SZER-TRANS
JANA PAWŁA II 28 C
05-091 ZĄBKI
woj. mazowieckie
email: biuro@szer-trans.pl
tel.: 501348207

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 08:00 - 13:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancje składamy

- drogą e-mailową lub opis wraz z produktem

- podając przyczynę 

- scan lub xero faktury

- e-mail i tel.kontaktowy

- uznanie gwarancji w zależności od producenta

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

SZER-TRANS
JANA PAWŁA II 28 C
05-091 Ząbki
Dodatkowe informacje

SCAN LUB XERO FAKTURY

ROZPATRZENIE 30 DNI

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SZER-TRANS
JANA PAWŁA II 28C
05-091 ZĄBKI

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
szer-trans
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

4522

 

44

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 502284748
  • 501348207
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

REGULAMIN Odbiór osobisty: Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu. Prosimy o znaczenie opcji "odbiór osobisty" w formularzu dostawy. Warunki sprzedaży: 1. Zamówiony towar wysyłamy kurierem w ciągu maksymalnie dziesięciu dni roboczych od daty zamówienia lub daty zaksięgowania pełnej kwoty za towar i kosztów wysyłki na koncie firmy Szer-Trans. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. 2. Razem z towarem dostarczone będą również: gwarancja oraz dokument zakupu - faktura VAT lub paragon. 3. W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, należność za zamówiony towar pobierana jest przez dostarczyciela. 4. Istnieje możliwość wpłaty na konto. Zamówienie jest realizowane po wpłynięciu kwoty na konto firmowe łącznie z kosztami przesyłki. W tytule przelewu prosimy o podanie nueru zamówienia. Nr. Konta 05 1160 2202 0000 0002 8635 2862 5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem. Warunki reklamacji i zwrotów 1. Paragon fiskalny, faktura VAT lub rachunek imienny jest dokumentem upoważniającym do uzasadnionych zwrotów lub reklamacji. 2. Klient zgłasza reklamację, chęć wymiany towaru lub jego zwrot (zwrot i wymiana jest możliwa tylko w przypadku uzasadnionym - określonym przez Kodeks Postępowania Cywilnego - oraz w stanie nienaruszonym, bez śladów montażu, z oryginalnymi plombami, hologramami i oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu na wskazany przez Sprzedającego adres. Kupujący odsyła towar paczką pocztową ekonomiczną . I tylko za taką paczkę Sprzedający zwraca należność. UWAGA - Produkty elektryczne i elektroniczne,elementy układów wtryskowych NIE Podlegają Zwrotowi ani wymianie ( objęte gwarancją ) 3. NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM! 4. Klient odsyła towar na wskazany przez nas adres - koszt transportu w przypadku zwrotu lub wymiany pokrywa Kupujący, natomiast w przypadku reklamacji koszt odesłania ponosi Sprzedawca. Do rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest formularz reklamacyjny dostarczany przez naszą firmę listownie lub elektronicznie. We wskazanych przypadkach niezbędna będzie opinia z Serwisu Samochodowego montującego reklamowaną część. 5. Po rozpatrzeniu zgłoszenia, następuje wymiana towaru na nowy, naprawa lub zwrot należności. Reklamację rozpatrujemy do 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas zareklamowanego towaru. 6. Jeżeli następuje zwrot należności, to faktura korygująca jest wysyłana na adres Klienta w 2 egzemplarzach (kopia+oryginał). Oryginał pozostaje u Klienta, a kopię po podpisaniu Klient odsyła na nasz adres listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. 7. Zwrot należności następuje przelewem na wskazane przez Klienta konto. Podpisana faktura korygująca jest podstawą do zwrotu należności. 8. Przesyłka jest wysyłana na adres podany przez Allegro. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany przez Allegro, należy umieścić taką informację w formularzu zakupu lub wysłać e-mail. Składając zamówienie akceptujesz nasz regulamin.