CEWKA ZAPŁONOWA HYUNDAI SANTA FE II (CM) 2.7 06-r. (6948201576)

zakończona
76,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 5 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Jerzmanowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

SPRZEDAM NOWĄ CEWKĘ ZAPŁONOWĄ

Dane techniczne:

Ilość otworów wlotowych/wylotowych­: 1

Ilość biegunów: 2

Technika połączeń: SAE

Zastosowanie:

Marka Model Typ Pojemność silnika [ccm] Kod silnika Rok produkcji

HYUNDAI SANTA FÉ II (CM) 2.7 V6 GLS 2656 2006.03 -

HYUNDAI SANTA FÉ II (CM) 2.7 V6 GLS 4x4 2656 2006.03 -

HYUNDAI SANTA FÉ II (CM) 2.7 2657 2006.03 -

HYUNDAI SANTA FÉ II (CM) 2.7 4x4 2657 2006.03 -

KIA CARNIVAL / GRAND CARNIVAL III (VQ) 2.7 V6 2656 2006.06 -

KIA MAGENTIS (MG) 2.7 2656 2005.11 -

KIA MAGENTIS (MG) 2.7 V6 2656 2009.07 -

Kody OE:

BOUGICORD 155 459

ERA 880329

HOFFER 801 0623

HYUNDAI 27301-3E400

KIA 27301-3E400

MEAT & DORIA 106 23

VALEO 24 52 16

Podana cena dotyczy jednej sztuki.

Posiadam także wiele innych części do HYUNDAI SANTA FE, KIA MAGNETIS CARNIVAL.

Tel. 888-961-444

Tel. 888-918-444

Kontakt

Tel: 888-961-444
Tel: 888-918-444
email: arkolgarage@gmail.co­m

Wysylka

Platnosci

16 1140 2004 0000 3102 5634 6679

Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: Jerzmanowice, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u ArkolGarage za co najmniej 5 000,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Arkol Garage Auto Części
Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
woj. małopolskie
email: arkolrally@gmail.com
tel.: 888961444

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Arkol Garage Karol Śladowksi
ul. Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
Dodatkowe informacje

6. Aby uznać towar za uszkodzony w transporcie, konsument MUSI sprawdzić zawartość oraz stan przesyłki w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody oraz sfotografowanie uszkodzonego towaru, gdyż stanowi on podstawę do wystąpienia reklamacji u spedytora. Reklamacja uszkodzenia towaru uznawana jest jedynie wtedy, gdy podczas zgłaszania reklamacji został wcześniej sporządzony protokół szkody ze spedytorem (kurierem lub listonoszem). 

7. Każdy zakupiony na aukcji towar określony jako NOWY (nieużywany) podlega dwuletniej gwarancji dla osób prywatnych oraz jednorocznej gwarancji dla firm. Gwarancji nie podlegają jedynie elementy karoseryjne oznaczone jako reperaturki, elementy blacharskie oraz towar sprzedawany jako używany. 

8. W przypadku, gdy konsument uzna towar za wadliwy przysługuje mu możliwość reklamowania danego produktu. W tym celu konsument powinien najpierw skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności uzgodnienia sposobu postępowania sprzedającego w przypadku uwzględnienia reklamacji (np. wymiana towaru na nowy, naprawa, itd.). 

9. Po ustaleniu procedury reklamacyjnej konsument składa oświadczenie w formie pisemnej, które dołącza do przesyłki zwrotnej zawierającej wadliwy towar. Oświadczenie takie musi zawierać: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę produktu - Datę dokonania zakupu towaru - Krótki opis wady / usterki - Ustalony podczas kontaktu ze sprzedającym sposób realizacji reklamacji (wymiana towaru na nowy / odesłanie towaru do serwisu gwarancyjnego lub do producenta / zwrot gotówki) - Jeśli ustalono zwrot gotówki należy dopisać: ustaloną kwotę zwrotu (kwotę zakupu towaru BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI) oraz numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu. 

10. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację bez zbędnej zwłoki, tuż po zbadaniu rzeczy, w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych. 

11. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Arkol Garage Auto Części
Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.  Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania uzasadnienia - w takim przypadku klient musi jedynie ponieść koszt związany z przesłaniem produktu.


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się w momencie objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta.


3. Aby odstąpienie od Umowy Sprzedaży było ważne, konsument w przesyłce zwrotnej wraz z odsyłanym towarem MUSI zamieścić: a) dokument potwierdzający zakup (paragon lub faktura VAT),  b)potwierdzić anulowanie transakcji - potwierdzić zwrot prowizji, oraz c) formularz, który będzie zawierał:


- Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT)


- Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT)


- Kontakt do konsumenta (numer telefonu)


- Nazwę lub numer aukcji, na której został dokonany zakup towaru


- Datę dokonania zakupu towaru


- Numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu


4. Zwracanego towaru należy NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁKĄ POBRANIOWĄ! 


5. Konsument NIE OTRZYMA ZWROTU ŻĄDANEJ KWOTY jeśli: zwracany towar został: a) uszkodzony, b) posiada ślady używania, które  wykraczają poza konieczność sprawdzenia stanu lub zgodności produktu, c) posiada ślady montażu.

O sprzedającym
ArkolGarage
97,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

704

 

22

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 888-961-444
  • 888-918-444
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

WYMIANA 12. Konsument ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny. Sprzedawca gwarantuje wymianę towaru pod warunkiem, iż pożądany towar zamienny będzie aktualnie dostępny w ofercie. 13. Towar można wymienić jeśli: zakupiony wcześniej produkt nie został uszkodzony, ani nie nosi widocznych śladów użytkowania, znajduje się w oryginalnym pudełku (jeśli w takim został doręczony) oraz jeśli został dołączony dowód sprzedaży wraz z formularzem zawierającym następujące informację: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę aukcji, na której został dokonany zakup towaru - Datę dokonania zakupu towaru - Nazwę oraz specyfikację towaru, który ma zostać wysłany. - Numer konta bankowego (w przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza) 14. Koszt odesłania wymienianego towaru oraz koszt wysłania wymienianego towaru pokrywa konsument. 15. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza, sprzedawca odsyła różnicę na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego. 16. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest większa, zostaje on (towar) wysłany przesyłką pobraniową, która uwzględnia zaistniałą różnicę.