Ceramiczna szczotka do modelowania włosów 32mm L87 (6482829774)

zakończona
26,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 399 zł
  • lokalizacja: Cieszyn
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy


Zapraszamy do kontaktu od Pn do Pt

w godzinach od 9:00 do 15:00

tel: 33-8520-716
tel: 509-122-167

E-mail - mariuszgrabon@interi­a.pl

FUH ArtFryz Mariusz Graboń,
Górna 24/3, 43-400 Cieszyn

NIP: 548-120-84-48

Reg: 072350480

Prosimy o zapoznanie się z całym regulaminem dostępnym na stronie "o mnie"

Szanowni Konsumenci. Pamiętając o waszych prawach informujemy, że zwrot zakupionego przedmiotu jest możliwy aż do 15 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Za zakupy możesz zapłacić przez PayU, zwykłym przelewem lub przy odbiorze paczki kurierowi lub listonoszowi.

Towar wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od wpłynięcia pieniędzy lub wybrania przesyłki pobraniowej.

Oto numer konta i dane do przelewu: Mariusz Graboń, Ul.Kresowa 11b,43-400 Cieszyn. Nr konta: PKO BP SA 98 1020 1390 0000 6502 0423 8606

Profesjonalna szczotka Hair Country Nano Technology

Ceramic + Ion 32mm do modelowania włosów.

.

Wyposażona jest w twarde igiełki i ceramiczną powłokę, która

chroni włosy przed szkodliwym działaniem gorącego powietrza

i pozwala na równomierne rozłożenie ciepła na całej powierzchni

szczotki. Dzięki jonizacji szczotka pomaga zachować zdrowe

i błyszczące włosy oraz eliminować odstające końcówki włosów.

.

Szczotka posiada wygodny, ergonomiczny gumowy uchwyt,

który pozwoli na pewny chwyt i wygodną pracę oraz oczko do

powieszenia szczotki. Na czubku szczotki, od strony rączki, znajduje

się mały magnes, którym można przyczepić szczotkę do metalowej

powierzchni (może wisieć do „do góry nogami” jak nietoperz :-)

.

Długość szczotki: około 25,5cm

Średnica szczotki bez igiełek: 3,2cm

Sprawdź co jeszcze możesz znaleźć na naszych aukcjach!

Szampony:

Odżywki:

Maski:

Olejki:

Stylizację:

Re fectoCil:

Prostownice:

Nożyczki :

Degażówki :

Szczotki:

Akcesoria:

Chemię Fryzjerską:

Suszarki:

Ampułki:

L`oreal:

Envie:

Alfaparf:

Revlon:

Fanola:

Echosline:

Scandic:

Mil Mil:

HP:

Kallos:

Raywell:

Orofluido:

Olivia Garden:

Khaja:

Tangle Teezer:

Babyliss:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ArtFryz2 za co najmniej 399 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 98 1020 1390 0000 6502 0423 8606
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 33 8520 716
    Zapraszamy do kontaktu od Pn do Pt od 7:00 do 15:00
  • 509 122 167
    Zapraszamy do kontaktu od Pn do Pt od 7:00 do 15:00

zwroty

czas na zwrot: 15 dni

adres do zwrotu:
Hurtownia Fryzjerska Art-Fryz
Górna 24/3
43-400 Cieszyn
 
VI. Zwrot zakupionego Towaru 1. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, Klient, który jest konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie Towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w trybie wskazanym w niniejszym ustępie, Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, zgodnie z zamieszczoną pod adresem internetowym Sklepu procedurą Zwrot Towaru (znajdującą się u dołu tej strony informacyjnej) 2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów, umowę sprzedaży Towaru uznaje się za niezawartą. 3. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient. Sprzedawca ponosi koszty zwrotu Towaru wyłącznie w przypadku uprzedniego wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na poniesienie innych niż bezpośrednie koszty zwrotu Towaru 4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m. in. w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 5. W przypadku, gdy Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Klient będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 6. Sprzedawca zwraca Klientowi należność za odesłany przez Klienta Towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanych Towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania zwracanych Towarów. 7. Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru może zostać dokonane poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru dostępnego na stronie informacyjnej \\\\\\\"O MNIE\\\\\\\" ZWROTY Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient. Instrukcja zwrotu towaru: Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: mariuszgrabon@interia.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić). Dokonanie zwrotu możliwe jest poprzez wypełnienie formularza zwrotu zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów, ale nie jest to obowiązkowe. Natomiast przesłanie formularza zwrotu na adres ART FRYZ Profesjonalne Kosmetyki Fryzjerskie Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn znacznie usprawni proces zwrotu towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów. W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar: A. Wysyłkowo na adres sklepu internetowego Towar należy zwrócić przesyłając go wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów na niżej podany adres: Sklep internetowy ART FRYZ Profesjonalne Kosmetyki Fryzjerskie Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn B. Osobiście w Salonie ART FRYZ Należy zgłosić się do Salonu ART. FRYZ w miarę możliwości wraz z dowodem zakupu lub jego kopią (paragon). Sugerujemy wcześniej skontaktować się z Salonem ART FRYZ w celu ustalenia terminu zwrotu. Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów. Legenda: * dotyczy Klientów, będących konsumentami

reklamacje

VII. Reklamacja Towaru 1. Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać: a) przesłane na adres: Sklep internetowy ART FRYZ Profesjonalne Kosmetyki Fryzjerskie Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn lub b) przesłane na adres e-mail: mariuszgrabon@interia.pl lub: c) złożone osobiście w: Sklep internetowy ART FRYZ Profesjonalne Kosmetyki Fryzjerskie Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn 2. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie informacyjnej \\\\\\\"O MNIE\\\\\\\" 3. Reklamacja Towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną. 4. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik�). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. 5. Zgłoszenie reklamacji odbywa się w trybie i na zasadach opisanych szczegółowo w zamieszczonej pod adresem internetowym Sklepu procedurze Składanie Reklamacji (znajdującą się u dołu tej strony informacyjnej) REKLAMACJE W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami: Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w Salonie ART FRYZ Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy o wydrukowanie i podpisanie. W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: mariuszgrabon@interia.pl Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: a)ART FRYZ – REKLAMACJE adres ART FRYZ Profesjonalne Kosmetyki Fryzjerskie Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn albo złożyć osobiście w Salonie ART FRYZ Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik�). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. Legenda: * dotyczy Klientów, będących konsumentami

pozostałe informacje

REGULAMIN I. Postanowienia Ogólne 1. Poniższy Regulamin określa zasady dokonywania transakcji w Sklepie Internetowym sprzedającym za pośrednictwem serwisu Allegro pod nazwą użytkowania ArtFryz2, który prowadzony jest przez Sprzedawcę. 2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o: a) Sprzedawcy – rozumie się przez to Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn, NIP: 548-120-84-48, REGON: 072350480 b) Kliencie - rozumie się przez to osobę fizyczną, posiadającą co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, c) Sklepie – rozumie się przez to sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro pod nazwą użytkowania ArtFryz2 d) Towarze lub Towarach – rozumie się przez to towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży dostępne w Sklepie, e) Cenie - należy przez to rozumieć cenę brutto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą Kosztów dostarczenia Towaru. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT, f) Dostawcy – rozumie się przez to firmę kurierską FedEx, Paczkomaty InPost oraz Pocztę Polską, g) Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Klienta, h) Zamówieniu – rozumie się przez to zamówienie na Towar lub Towary złożone przez Klienta w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem. 3. Informacje podane na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Klientów. 4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania ilości zamawianych Towarów oferowanych w Sklepie po promocyjnych cenach. 5. Wszystkich Klientów Sklepu obowiązuje zakaz przesyłania treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznym z zasadami współżycia społecznego. II. Rejestracja i warunki dokonywania Zamówień 1. Klientami uprawnionymi do składania Zamówień na Towary są Klienci: a) posiadający status zarejestrowanego użytkownika serwisu Allegro b) nie posiadający statusu zarejestrowanego użytkownika serwisu Allegro– dokonujący zakupów z pominięciem procedury rejestracji i logowania. 2. W Zamówieniu Klient może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT, jeżeli żąda wystawienia faktury VAT. III. Zawarcie umowy sprzedaży i realizacja Zamówień 1. Z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Towaru. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z podsumowaniem zamówienia. 2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego. 3. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. 4. Towar objęty Zamówieniem jest dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży, to jest paragonem lub fakturą VAT jeżeli Zamawiający zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu Zamówienia i podał niezbędne dane do jej wystawienia. 5. Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy Regulamin, obowiązujące przepisy prawa oraz indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. IV. Zasady płatności 1. Należność za Towar oraz Koszty dostarczenia Towaru mogą być uiszczane jedynie według poniższych możliwości: a) gotówką (za pobraniem) w przypadku dostarczenia Towaru przez Dostawcę, b) przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, 2. W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu: - Nick z Allegro oraz numer aukcji Płatności należy dokonać na rachunek bankowy: Mariusz Graboń, Ul.Kresowa 11b,43-400 Cieszyn. Nr konta: PKO BP SA 98 1020 1390 0000 6502 0423 8606 3. Sprzedawca umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem serwisu PayU 4. Zobowiązania Klienta wynikających z umowy sprzedaży Towarów utrzymują się do momentu uiszczenia całości należności za Towar oraz Kosztów dostarczenia Towaru. V. Dostawa zamówionego Towaru 1. Sprzedawca realizuje Zamówienia w formie przesyłki za pośrednictwem Dostawcy. 2. Wysyłka za pośrednictwem Dostawcy jest realizowana do 2 dni roboczych: a) od momentu złożenia Zamówienia przez Klienta, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem; b) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru formy płatności innej niż za pobraniem. Do czasu realizacji Zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary bez wad. 4. Koszty dostarczenia Towaru, które oprócz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na stronie Sklepu przy składaniu Zamówienia. 5. Sprzedawca nie przewiduje możliwość odbioru osobistego Towaru przez Klienta w salonie Sprzedaży. VIII. Ochrona danych osobowych 1. Klient dokonując rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z zm.) wyłącznie w celu realizacji Zamówień. 2. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Zgoda ta jest udzielana przez Klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji na formularzu rejestracyjnym. Wyrażenie zgody nie jest warunkiem realizacji Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych. IX. Dane kontaktowe We wszelkich sprawach związanych dokonywaniem transakcji w Sklepie Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób: a) pocztą pod adresem: Sklep internetowy ART FRYZ Profesjonalne Kosmetyki Fryzjerskie Mariusz Graboń Firma Usługowo - Handlowa ART FRYZ, ul. Górna 24/3, 43-400 Cieszyn b) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 33 8520 716 c) za pośrednictwem e-mail: mariuszgrabon@interia.pl X. Postanowienia końcowe 1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go na stronie Sklepu.