Centrala Versa 5 możliwość rozbudowy do 30 wejść (6483960660)

13 dni do końca
cena kup teraz
262,99 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Radom, Sandomierz, Częstochowa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • typ alarmu: przewodowy
  • uszkodzony: nie
Centrala alarmowa versa 5

Opis przedmiotu
Centrale alarmowe przeznaczone do ochrony małych i średniej wielkości obiektów, oferujące wszechstronną funkcjonalność w dziedzinie zabezpieczeń. Wyróżniają się one spośród konkurencji możliwościami rozbudowy przewodowej i bezprzewodowej oraz zaawansowanymi funkcjami komunikacyjnymi dostępnymi dzięki dedykowanym komunikatorom GSM/GPRS oraz TCP/IP.
Dane techniczne
  • zgodność z EN50131 Grade 2
  • 5 wejść z możliwością rozbudowy do 30:
    • wybór konfiguracji: NO, NC, EOL, 2EOL/NO, 2EOL/NC
    • możliwość obsługi czujek roletowych i wibracyjnych
    • kontrola obecności czujek
  • dodatkowe wejście sabotażowe
  • od 4 do 12 programowalnych wyjść
  • 3 wyjścia zasilające
  • podział systemu na 2 strefy:
    • 3 tryby dozoru w każdej strefie
    • sterowanie przez użytkownika lub za pomocą timerów
  • możliwość prostej aktualizacji oprogramowania (firmware) pozwalająca wzbogacić centralę o dodatkową funkcjonalność
  • port RS-232 (gniazdo RJ) do programowania centrali
  • wbudowany komunikator telefoniczny z funkcjami:
    • monitoringu (SIA, ContactID, inne)
    • powiadamiania głosowego (8 numerów, 16 komunikatów)
    • zdalnego programowania (modem 300 bps)
  • współpraca z modułami GSM/GPRS:
    • powiadamianie głosowe/SMS
    • monitoring SMS/GPRS
  • sterowanie systemem za pomocą:
    • manipulatorów LCD lub LED (do 6)
    • manipulatorów bezprzewodowych VERSA-LCDM-WRL (VERSA 5 Firmware v1.04 lub nowszy)
    • manipulatorów z ekranem dotykowym INT-TSG (VERSA 5 Firmware v1.04 lub nowszy)
    • pilotów zdalnego sterowania
  • możliwość prostej aktualizacji oprogramowania (firmware) ułatwiająca korzystanie z przyszłych urządzeń
  • obsługa do 31 haseł:
    • 30 zwykłych użytkowników
    • 1 instalator
  • edycja nazw ułatwiająca obsługę i zarządzanie systemem
  • timery:
    • 4 timery z obsługą wyjątków
  • pamięć 2047 zdarzeń
  • automatyczna diagnostyka podstawowych komponentów systemu
  • wbudowany zasilacz impulsowy o wydajności 1 A:
    • zabezpieczenie przeciwprzeciążeniow­e
    • zabezpieczenie przez całkowitym rozładowaniem akumulatora
    • regulacja prądu ładowania akumulatora

Specyfikacja techniczna
Klasa środowiskowa II
Klasa zabezpieczenia Grade 2
Napięcie zasilacza centrali (±10%) 12 V DC
Obciążalność wyjść programowalnych niskoprądowych 50 mA
Obciążalność wyjść programowalnych wysokoprądowych (±10%) 1100 mA
Wydajność prądowa zasilacza 1 A
Zakres temperatur pracy -10…+55 °C
Znamionowe napięcie zasilania (±10%) 18 V AC
Pobór prądu w stanie gotowości 70 mA
Maksymalny pobór prądu 90 mA
Masa 100 g

W skład zestawu wchodzi
  • Centrala Alarmowa Versa 5
  • gwarancja
  • faktura VAT lub paragon fiskalny

Galeria zdjęć produktu
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Zapraszamy na zakupy
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 881288222
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 09:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep RTV Commel
Narutowicza 72/3
97-500 Radomsko
Polska
 
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@commel.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Sklep RTV Commel ul. Narutowicza 72/3 97-500 Radomsko Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego]Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] KOSZT ZWROTU RZECZY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD: Oświadczam, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem ew. wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@commel.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w najbliższym mieście. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". ADRES DO REKLAMACJI: Sklep RTV Commel ul. Narutowicza 72/3 97-500 Radomsko

pozostałe informacje

Cechy świadczenia: sprzedaż sprzętu elektronicznego. Koszty zakupu, wraz z kosztami transportu zawarte są w zakładce aukcji - Dostawa i płatność Sposób i termin zapłaty za zakupy również zawarte są w zakładce aukcji - Dostawa i płatność Gwarancja na oferowany sprzęt wynosi (o ile opis aukcji nie informuje inaczej): 12 miesięcy dla firm (FV) lub 24 miesiące dla osób fizycznych (paragon).