CASU 266/1CZARNE CZÓŁENKA SKÓRZANE PLATFORMA r 35 (6860771802)
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
- Przesyłka kurierska 10,99 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
- Zakupy od 350 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Wschowa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- materiał zewnętrzny: skóra naturalna
- wysokość obcasa/platformy (cm): 9
- kolor: czerń
- wzór dominujący: bez wzoru
- nosek: migdałowy
- marka: Inna marka
- płeć: produkt damski
- rodzaj obcasa: inny
- materiał wkładki: skóra naturalna
- rozmiar: 35
- dostawa z Polski: tak
- zapięcie: wsuwane
- cechy dodatkowe: brak
Lokalizacja: Wschowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_casu_pl za co najmniej 350.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy87 8669 0001 2020 0217 1728 0009
Faktura
Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku, gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.
- Towar powinien zostać przysłany kompletny.
- Wraz z odsyłanym towarem prosimy dostarczyć uzupełniony Formularz Reklamacji - patrz ------> DO POBRANIA - załącznik z lewej strony. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
- Nadaj paczkę na adres: Firma Handlowa „ILSCY” Sp. J., ul. Towarowa 2, 67-400 Wschowa z dopiskiem „CASU – REKLAMACJA”.
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
- Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartość powiększonej o koszt przesyłki.
- Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz także wypełnić go i wysłać mailem na adres: reklamacje@casu.pl.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
- Godziny pracy: 8:00 - 16:00
- Infolinia: 506 455 483
- E-mail: allegro@casu.pl
Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad - ułatwi to znacznie obydwu stronom pomyślną finalizację transakcji.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku, gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.
- Towar powinien zostać przysłany kompletny.
- Wraz z odsyłanym towarem prosimy dostarczyć uzupełniony Formularz Reklamacji do pobrania tutaj: http://bit.ly/2uAYRno Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
- Nadaj paczkę na adres: Firma Handlowa „ILSCY” Sp. J., ul. Towarowa 2, 67-400 Wschowa z dopiskiem „CASU – REKLAMACJA”.
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
- Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartość powiększonej o koszt przesyłki.
- Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz także wypełnić go i wysłać mailem na adres: reklamacje@casu.pl.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
- Godziny pracy: 8:00 - 16:00
- Infolinia: 506 455 483
- E-mail: allegro@casu.pl
Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad - ułatwi to znacznie obydwu stronom pomyślną finalizację transakcji.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Buty, które otrzymałaś nie pasują do sukienki? Rozmiar jest za duży? Nie podoba Ci się kolor lub po prostu chcesz zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny? Spokojnie. Możesz to zrobić w terminie 30 dni od dnia otrzymania paczki.
W przypadku dostarczenia do Klienta towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem koszty zwrotu ponosi Sklep.
Jak zwrócić towar?
- Towar powinien zostać przysłany kompletny.
- Wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj: bit.ly/2ff4dgp
- Pamiętaj, aby się podpisać i uzupełnić numer konta, dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
- Nadaj paczkę na adres : Firma Handlowa „ILSCY” Sp. J. ul. Towarowa 2, 67-400 Wschowa z dopiskiem „CASU – ZWROT”.
- Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 7 dni roboczych.
- Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
- Godziny pracy: 8:00 - 16:00
- Infolinia: 690 206 710
- E-mail: allegro@casu.pl
Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad - ułatwi to znacznie obydwu stronom pomyślną finalizację transakcji.
UWAGA: Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- cas*@******* (pokaż)
- 65 *** ** ** (pokaż)
- 506 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma Handlowa ILSCY Spółka Jawna
Adres: TOWAROWA 2 67-400 WSCHOWA
NIP: 925-185-05-22
REGON: 971314732
KRS: 0000156329
Pozostałe informacje
Czas realizacji zamówienia:
Zamówienie na 1 sztukę, realizowane jest w terminie nieprzekraczającym 24h - 48h. Zamówienie składające się z większej ilości artykułów : minimum trzy dni robocze.
WYMIANA:
Otrzymałeś buty, ale rozmiar nie pasuje? Model nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Nie chcesz go zwracać, a jedynie zamienić na inny? W trosce o Klienta pomyśleliśmy także o tym. Masz możliwość wymiany obuwia w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Cały proces wymiany trwa do 14 dni kalendarzowych.
Jak wymienić towar?
- Towar powinien zostać przysłany kompletny.
- Wypełnij formularz wymiany dostępny tutaj: bit.ly/2ei37hX
- Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
- Zgłoś chęć wymiany do naszego Działu Obsługi Klienta pisemnie na adres: wymiany@casu.pl
- Nadaj paczkę na adres : Firma Handlowa „ILSCY” Sp. J., ul. Towarowa 2, 67-400 Wschowa z dopiskiem „CASU – WYMIANA”.
- Pamiętaj, że wymieniany towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania.
UWAGA! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK NADANYCH ZA POBRANIEM
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu