CARINII 3512 SNEAKERSY BOTKI KOTURN NIEBIESKIE (6912036201)

zakończona
149,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ryki, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 38
  • marka: Carinii
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: koturn
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 3
  • kolor: biel, czerń, ecru, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie różu, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie granatowego, miedziany, bezbarwny, inny kolor

AGA Obuwie

Zbigniew Prządka

Nowa Dąbia 40

08-500 Ryki

tel. 607 191 510

obuwie007@gmail.com

Paczka kurierska - 14 zł
Paczka pobraniowa - 16 zł

Płatność przelewem
45 1060 0076 0000 3260 0192 0485
Płatność Allegro
Płatność przy odbiorze


Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Do każdej wysyłki dołączamy paragon lub fakturę VAT.

Wszystkie produkty są FABRYCZNIE NOWE i ORYGINALNE, pochodzą od znanych producentów obuwia skórzanego...

Obuwie jest produktem renomowanego polskiego producenta obuwia skórzanego

- firmy CARINII.

Botki wykonane wysokiej jakości, miękkiej skóry naturalnej. Piękne i stabilne o klasycznej, eleganckiej linii. Modne, wygodne, idealnie wyprofilowane, świetnie wyglądające na nodze. Idealne dla Pań ceniących sobie elegancję i wygodę. Obuwie z charakterem promowane przez stylistkę gwiazd Maję Sablewską na każdą okazję w najmodniejszym w tym sezonie stylu miejskim…

Kolor: NIEBIESKI

Wysokość koturna: 3 cm

Materiał: skóra naturalna licowa

Kraj producenta: POLSKA

Zastanawiasz się, czy wybrane przez Ciebie buty na pewno będą dobre? Nie jesteś pewna rozmiaru, koloru?
Gwarantujemy profesjonalną obsługę, fachowe doradztwo oraz

bezproblemowy zwrot w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny
lub wymian
ę
na inny model lub rozmiar.

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE !!!

UWAGA!

Wszystkie zdjęcia i opisy są własnością firmy Aga Obuwie. Kopiowanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie jest możliwe tylko i wyłącznie za zgodą firmy Aga Obuwie.


Udział w aukcji oznacza akceptację regulaminu na stronie "o mnie" w zakładce strony informacyjne.

rozm. 35 - 23 cm

rozm. 36 - 23,5 cm

rozm. 37 - 24 cm

rozm. 38 - 24,5 cm

rozm. 39 - 25 cm

rozm. 40 - 25,5 cm

© PanelReklamowy



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u obuwie07 za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 45 1060 0076 0000 3260 0192 0485
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Niemcy 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Wielka Brytania 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Czechy 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Irlandia 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Rosja 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Słowacja 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Szwecja 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Holandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Litwa 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Białoruś 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Norwegia 95,00 zł
kolejna sztuka: 40,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Ukraina 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Włochy 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Francja 65,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Belgia 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Dania 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Hiszpania 95,00 zł
kolejna sztuka: 40,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Austria 45,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AGA
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
NIP: 716-192-39-37
REGON: 430841123
Firma Aga Obuwie jest firmą rodzinną i działa na rynku już ponad 25 lat.Zajmujemy się dystrybucją obuwia skórzanego, znanych, cenionych i lubianych producentów. Przez lata działalności firma Aga Obuwie wychodziła naprzeciw potrzebom odbiorców, systematycznie zwiększając swój asortyment oraz podążając za najnowszymi trendami mody. Oferujemy Państwu najwyższej jakości skórzane obuwie, torebki, portfele damskie i męskie w bardzo bogatej gamie kolorystycznej i modelowej.Dzięki współpracy z naszymi klientami, Aga Obuwie cały czas wzbogaca sprowadzany asortyment, co przekłada się na niższe ceny, wobec podobnych towarów, które proponują firmy konkurencyjne.Stabilna sytuacja finansowa firmy, pozwala na zapewnienie odbiorcom korzystnych warunków współpracy w kwestii rabatów, a dbałość o klienta, bardzo dobra jakość proponowanych produktów, płynność i szybkość dostaw oraz fachowe doradztwo i obsługa sprzedaży, stały się atutami firmy. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

kontakt

  • 607 191 510
    Infolinia czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. od 8:00 do 20:00
  • obuwie007@gmail.com
    Na wszystkie wiadomości z pytaniami staramy się odpowiadać w ciągu 24 h. Zapraszamy do kontaktu .

pozostałe informacje

Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ? Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient. Czy kupujący musi odesłać towar oryginalnie zapakowany? Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ? Nie ma ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru? Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, chyba że zgodziłeś się je ponieść lub nie poinformowałeś konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Ty natomiast zwracasz środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ciebie, nie jesteś zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Czy kupujący musi informować sprzedającego na piśmie, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar?Przepisy nie precyzują formy, w jakiej oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Okres 14 dni można wydłużyć o kolejne 14 dni po wcześniejszym uprzedzeniu, takie prośby składa się wyłącznie pocztą elektroniczną Jakie są koszty i termin wysyłki? Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego. Przesyłka wysyłana jest w ciągu 24h - 48h w dni robocze. Jest to czas orientacyjny. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili na każdej aukcji Sprzedającego lub na stronie www.eLOCCI.pl W przypadku odmowy przyjęcia paczki w momencie dostarczenia towaru przez firmę kurierską, koszty zwrotu paczki do siedziby firmy eLOCCI, ponosi zawsze kupujący. UWAGA ! ! W przypadku przesyłek kurierskich, kupujący ma dwie darmowe próby doręczenie zakupionego towaru. Druga próba doręczenia jest wznawiana automatycznie następnego dnia pracującego. Trzecie doręczenie, oraz kolejne jest dodatkowo płatne, za które obciążony jest kupujący. Kupujący ponosi również koszty magazynowania przesyłki w siedzibie kuriera. Przekładnie odbioru przez klienta lub nie odbieranie przesyłki pobraniowej, wiąże się z magazynowaniem co generuję dodatkową dopłatę ze strony klienta. Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru? Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
eLOCCI Zbigniew Prządka
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
PL
Dodatkowe informacje

ZWROT: 1. Zrezygnować z zakupu można w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (objęcia towaru w posiadanie). Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres: LOCCI Obuwie Zbigniew Prządka Nowa Dąbia 40 08-500 Ryki. 

2.Wydrukuj protokół metodą Kopiuj-Wklej i wypełnij formularz zwrotu towaru. 

3. Zapakuj produkt, dołącz formularz zwrotu oraz oryginalny dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). 

4. Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU Dane zwracającego: 

Nick allegro: _________________________________________________Imię i Nazwisko:________________________________________________ 

Adres: ________________________________________________________________ Telefon: _____________________________ Email: ______________________________ Data otrzymania towaru: ___/___/___ Nazwa zwracanego towaru:__________________________________________________ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 z dnia 2 marca 2000 roku O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz. U. nr 22, 22 poz 271), Odstępuję od umowy kupna-sprzedaży w/w towaru zakupionego na aukcji nr: ______________________ dnia ____/_____/______ Proszę o zwrot wartości towaru: ______________zł(słownie):_________________________________________________________________________________________________________ na konto o numerze: _________________________________________________________________________ nazwa posiadacza rachunku: _________________________________________________________________________ Przedmiot zwracam w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania wraz z dokumentem zakupu. UWAGA : Zwrot paczką zwykłą na adres: AgaObuwie Zbigniew Prządka Nowa Dąbia 40 08-500 Ryki Data i odręczny podpis klienta: _____________________________Załącznik: dowód zakupu (Paragon, Faktura VAT)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
eLOCCI Zbigniew Prządka
NOWA DĄBIA 40
08-500 Ryki
PL
Dodatkowe informacje

Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! WARUNKI REKLAMACJI: Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 


PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1. Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 

6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. 

 Reklamacja zostanie uwzglęgniona w terminie 14 dni od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do producenta.



gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Do pobrania:
Dodatkowe informacje

Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! 


WARUNKI REKLAMACJI: Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 


PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1. Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. Zgłoszenie reklamacyjne do pobrania metodą Kopiuj – 


ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE (również do pobraniw w załączniku PDF)


  •  Imię i nazwiskoreklamującego
  •  Adres 
  • Telefon kontaktowy 
  • Data nabycia towaru 
  • Nazwa towaru 
  • Dowód zakupu (właściwe podkreślić) paragon/ faktura/ rachunek
  • Dokładne wymienienie/opisanie wad: 
  • Adres dostawy naprawionego towaru 
  • Czytelny podpis Klienta poinformowano, że reklamacja zostanie załatwiona w terminie 14 dni od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do producenta.