Canon EG muszla oczna (6482790221)

49,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Odbiór w 5 salonach
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Canon EG muszla oczna

Cechy

  • muszla oczna
  • do lustrzanek Canon: EOS 1D mark III, EOS 1Ds Mark III, EOS 7D, 5D Mark III, 5Ds, 5Ds R, 7D Mark II, 1Dx Mark II.

Zobacz pełną specyfikację...

Gwarancja:

nie dotyczy

W zestawie

  • muszla oczna,

Zdjęcia

Opis

Muszla oczna przeznaczona do profesjonalnych lustrzanek cyfrowych firmy Canon: EOS 1D mark III, EOS 1Ds Mark III, EOS 7D, 5D Mark III, 5Ds, 5Ds R, 7D Mark II, 1Dx Mark II.

Specyfikacja

KONTAKT


Telefon: +48 (91) 443 56 30 lub +48 601 934 944
E-mail: strefa-marek@cyfrowe.pl

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Zachęcamy też do kontaktu poprzez formularz kontaktowy Allegro.

SPOSÓB DOSTAWY:




Gdańsk - ul. Kartuska149/11

Warszawa - ul. Wałbrzyska 11, Centrum Handlowe LAND, lokal 193

Katowice - ul. Warszawska 61

Poznań - ul. Głogowska 38

Szczecin - ul. Boh. Getta Warszawskiego 23/1

SPOSÓB PŁATNOŚCI

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • Płatność za pobraniem
  • Przedpłata na konto bankowe

Na wszystkie towary zakupione w Strefie Canon wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, koniecznie napisz nam o tym, podając niezbędne dane.

BEZPIECZEŃSTWO

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Dbamy o wysoką jakość obsługi posprzedażowej podczas trwania gwarancji zakupionych u nas produktów.

ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny.

Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Strefie marek Allegro dołączone są do maila potwierdzającego dany zakup, wysyłanego przez system Allegro.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 52109010980000000009038942
    • BRE BANK SA 68114010650000205856001003
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 91 443 56 30
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00
  • 601 934 944
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).RękojmiaPonosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres sklep @ cyfrowe.pl .W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres Cyfrowe.pl, ul. Kartuska 149 80-138 Gdańsk, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej).GwarancjaGwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Cyfrowe.pl sp. z o.o., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres Cyfrowe.pl, Gdańsk 80-138, ul. Kartuska 149.Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi Cyfrowe.pl.