Calzedonia rajstopki bawełniane fuksja (6-12 m.) (6542505047)

zakończona
9,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Dzierżoniów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 70 [см]
  • wiek dziecka: 6 m +
  • kolor: odcienie różu
Rajstopki: Calzedonia BIC006

Producent: Calzedonia
Rozmiar: 6-12 miesięcy (70 - 76 cm)
Dostępne kolory: Fuxia

Cena promocyjna: 9,90 zł
Cena producenta: 3,95 Euro

Rajstopki dziecięce bawełniane znanej i cenionej włoskiej marki Calzedonia.

Produkt nowy i w 100% oryginalny.

Wyprodukowane na Sri Lance.

Skład: 82% bawełna, 16% poliamid, 2% elastan

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.

Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje .

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dessous-as za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje
W przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sprzedającym, używającym na portalu allegro.pl konta użytkownika dessous-as, jest Agata Świerad-Socha prowadząca pod firmą Dessous Agata Świerad-Socha działalność gospodarczą zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, pod adresem: ul. Złota 45, 58-200 Dzierżoniów, zamieszkała: ul. Złota 45, 58-200 Dzierżoniów, NIP: 882-175-34-95, REGON 020536328.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, Kupujący ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. 2. Aby odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@dessous.com.pl lub listownie na adres Dessous Agata Świerad-Socha, ul. Złota 45, 58-200 Dzierżoniów. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Nr rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona należność za towar: [nr rachunku bankowego] Zwracam wyżej wymienione rzeczy w stanie niezmienionym. Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 3. W przypadku odstąpienia od Umowy Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Przesyłkę należy nadać na adres Dessous Agata Świerad-Socha, ul. Złota 45, 58-200 Dzierżoniów. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy Kupujący ponosi koszty zwrotu rzeczy. Sprzedający nie zwraca kosztu odesłania zwracania towaru. UWAGA: Jeśli Kupujący po dokonaniu zakupu wybrał formę wysyłki: Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost, ma możliwość darmowego zwrotu i będzie mógł go dokonać z poziomu listy kupionych przedmiotów http://allegro.pl/myaccount/won.php Więcej informacji na stronie: http://paczkomaty.pl/AllegroInPost_Kupuje 5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia przesyłki dostępnego w swojej ofercie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie. Nie może użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. 7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy (podstawa prawna: art. 38 ustawy o prawach konsumenta)

reklamacje

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO Z TYTUŁU RĘKOJMI 1. Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 2. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@dessous.com.pl lub listownie na adres Dessous Agata Świerad-Socha, ul. Złota 45, 58-200 Dzierżoniów. Do zgłoszenia reklamacji należy dołączyć dowód zakupu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Przesyłkę z reklamowanym produktem należy wysłać na adres Dessous Agata Świerad-Socha, ul. Złota 45, 58-200 Dzierżoniów. 4. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 6. W każdym z powyższych przypadków koszty przesyłki ponosi Sprzedający. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

PŁATNOŚCI 1. Ceny towarów podane w naszych aukcjach zawierają podatek VAT. Ceny są wyrażone w złotych polskich. 2. Informacja o koszcie dostawy towaru realizowanej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jest widoczna w trakcie składania zamówienia. Koszt dostawy (wyrażony w złotych polskich) jest doliczany do ceny zamawianego towaru. Całkowita wartość zamówienia (obejmująca cenę towaru i koszt dostawy) jest wskazana po wybraniu przez Klienta sposobu dostawy. 3. Sposób i koszt dostawy towaru realizowanej poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ustalany jest z klientem indywidualnie. 4. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub na prośbę Klienta faktura VAT. 5. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony towar oraz za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Klient ma możliwość wybrania jednej z poniższych form zapłaty: a) przedpłata na konto bankowe Sprzedającego: (mBank) 07 1140 2004 0000 3302 4718 4220, b) płatność z wykorzystaniem Usługi PayU, WYSYŁKA ZAKUPIONEGO TOWARU 1. Zakupiony towar niezwłocznie (nie później niż drugiego dnia roboczego) po zaksięgowaniu pełnej kwoty zapłaty na naszym rachunku bankowym. 2. Wysyłki realizujemy w dniach roboczych (poniedziałek–piątek) za pośrednictwem operatorów pocztowych: Poczta Polska, InPost oraz firm kurierskich: DPD – według wyboru Klienta i na Jego koszt. 3. Aktualne koszty wysyłki w zależności od wybranej opcji dostawy podane są w opisach naszych aukcji internetowych na zakładce Dostawa i płatność. 4. Czas dostawy produktów to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. Przybliżony czas realizacji dla poszczególnych form przesyłki podany jest w opisach naszych aukcji internetowych na zakładce Dostawa i płatność. OBOWIĄZEK DOSTARCZANIA RZECZY BEZ WAD 1. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie Sprzedającego są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.