CALVIN KLEIN CK NIEBIESKA KOSZULA LASTOL 39 - L (6922329398)

Nikt nie licytuje, bądź pierwszy
aktualna cena
24,99 zł
do końca licytacji
czas do końca licytacji
::
Zakończona
lub
cena kup teraz
35,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,19 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,59 zł
Zakupy od 199 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Skierniewice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: L
  • marka: Calvin Klein
  • rękaw: długi rękaw
  • fason: regular
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • płeć: produkt męski
  • materiał dominujący: bawełna
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: guziki
  • liczba kieszeni: 0
  • długość całkowita (cm): 76 [cm]
  • rodzaj kołnierzyka: kołnierzyk
  • obwód kołnierzyka (cm): 39 [cm]
  • długość rękawa (cm): 52 [cm]
  • rozmiar kołnierzyka: 39
  • szerokość pod pachami (cm): 57 [cm]
  • szerokość w ramionach (cm): 47 [cm]
  • kolor: odcienie niebieskiego, wielokolorowy, inny kolor

CALVIN KLEIN CK NIEBIESKA KOSZULA LASTOL

  • Rozmiar : - 15,5
  • Wymiarowo jak : 39 CM / L
  • Skład materiału : 97% Bawełna – 3% Lastol
  • Ocena stanu : 5

 

Wymiary przedmiotu +/- 2 cm :

  • Szerokość pod pachami : 57 cm
  • Szerokość pomiędzy barkami : 47 cm
  • Długość całkowita : 76 cm
  • Długość rękawa od pachy : 52 cm
  • Długość rękawa od szyi : 78 cm

 

 

Pełna oferta markowej odzieży i dodatków w atrakcyjnych cenach znajduje się na naszych pozostałych aukcjach „ Wszystkie przedmioty sprzedającego „              MODERN_BOUTIQUE

                                                  1. Dane kontaktowe znajduje się w zakładce pod główną galerią aukcji o nazwie " informacje od sprzedającego ".

                                                  2. Numer konta i koszty dostawy znajdą się w zakładce pod główną galerią aukcji o nazwie "dostawa i płatność".

                                                  3.  Na sprzedawane przedmioty wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenię fakturę VAT.

                                                  4. W celu ustalenia kosztu wysyłki zamówienia poza granicę Polski prosimy kontaktować się na adres e-mail.

                                                  5. Regulamin znajduje się w zakładce pod główną galerią aukcji o nazwie " informacje od sprzedającego ".

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MODERN_BOUTIQUE za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 36 1160 2202 0000 0002 7590 4046
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny 7,19 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
PACZKA W RUCHu 8,59 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
PACZKA W RUCHu 11,59 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.
Sikorskiego 55
96-100 Skierniewice
NIP: 836-185-97-59
REGON: 360576480

kontakt

pozostałe informacje

1.1 Dane firmy : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., ul.

Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice, NIP : 836-185-97-59, REGON :

360576480. Firma została zarejestrowana oraz wpisana do ewidencji

działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Skierniewice pod

numerem : 12895, 12472.

1.2 Numer konta bankowego : 36 1160 2202 0000 0002 7590 4046 (Bank

Millennium)

DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.

ul. Sikorskiego 55

96-100 Skierniewice

1.4 Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Wszystkie ceny podane na aukcjach konta Modern_Boutique są cenami brutto i

zawierają podatek VAT. Koszt wysyłki widoczny jest w zakładce konta

allegro "Dostawa i płatność".

1.5 Udział w aukcjach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu firmy DM

TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.

1.6 Zdjęcia oraz wszelkie elementy szablonu aukcji są własnością firmy

DM TRADE s.c .

1.7 Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie zamówienia wyłącznie

poprzez serwis aukcyjny allegro na koncie użytkownika Modern_Boutique.

1.11 Termin w jakim oferta lub informacja o cenie albo wynagrodzeniu

mają charakter wiążący - po złożeniu oferty przez Klienta nasz sklep

automatycznie wyśle e-mail z informacją o cenie produktu oraz dostępnych

cena i sposobach wysyłki. Oferta jest ważna przez 7 dni od daty zakupu.

1.12 W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie Klient jest

informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji

zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu

realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też

zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

1.13 Konsument - zgodnie z art. 221 k.c. jest to osoba fizyczna

dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.14 Dostawa przedmiotu na drugi dzień roboczy od jego zamówienia po

dokonaniu opłaty do godziny 15:00 w dniu roboczym lub określeniu dostawy

kurierem z opcją płatności przy odbiorze dotyczy wyłącznie dni

roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych

od pracy oraz świąt. Firma DM TRADE s.c. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z : podania

błędnych lub niekompletnych danych do wysyłki lub danych dotyczących

zamówienia przedmiotu, opóźnień lub awarii w systemie wypełniana

formularzy dostawy lub płatności poprzez payu, opóźnień dotyczących

logistyki wewnątrz firmy kurierskiej dostarczającej nadaną przesyłkę z

przedmiotem zamówienia, przerw w dostawie energii elektrycznej oraz

usług związanych z internetem do lokalu firmy oraz innych losowych

zdarzeń, które mogą wpłynąć na opóźnienie dostawy.

Za wykonanie dostawy na drugi dzień roboczy uznaje się również

niedoręczenie przesyłki z zamówieniem przez pracownika firmy kurierskiej

wynikające z braku możliwości doręczenia spowodowanej nieobecnością

adresata przesyłki pod wskazanym adresem.

2. PŁATNOŚĆ :

- Zapłata gotówką u kuriera w momencie odbioru paczki ( płatne przy

odbiorze ).

- Przelew za pośrednictwem systemu płatności internetowych PAYU.

- Przelew na poniżej podany rachunek bankowy wskazany powyżej w punkcie

1.2.

2.1 Po wygraniu aukcji lub złożeniu oferty w formie " kup teraz " Klient

otrzyma wiadomość e-mail, w której dokładnie przedstawimy sposób

finalizacji transakcji. Na wypełnienie formularza dostawy allegro,

wpłatę za przedmiot na konto, wpłatę w systemie płatności internetowych

Payu lub określenie formy zapłaty przy odbiorze ( przesyłka kurierska

pobraniowa ) czekamy 7 dni od momentu złożenia przez Klienta zamówienia

lub zakończenia aukcji licytacyjnej. Po upływie 7 dni występujemy do

serwisu Allegro o zwrot prowizji za aukcję.

3. WYSYŁKA

3.3 Zamówienia z deklaracją wpłaty przelewem wysyłane są po

zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym lub zaksięgowaniu wpłaty w

systemie płatności internetowych Payu.

3.4 Zamówienie z deklaracją płatności przy odbiorze ( przesyłka

pobraniowa ) wysyłane są po przekazaniu przez Państwa odpowiedniej

informacji drogą e-mail, telefoniczną, poprzez komunikator gadu-gadu lub

wypełnieniu formularza dostawy allegro.

3.5 Listy polecone, tj. takie, które posiadają numer śledzenia

umożliwiający zlokalizowanie danej paczki z zamówieniem wysyłane są za

pośrednictwem firmy doręczającej InPost S.A.

3.6 Jeśli Adresat lub osoba przez niego upoważniona odmówi przyjęcia

przesyłki kurierskiej pobraniowej od przewoźnika paczki, wówczas

zastrzegamy sobie prawo (bez uszczerbku dla innych przysługujących nam

praw lub środków prawnych) do naliczenia opłaty za magazynowanie oraz

inne uzasadnione poniesione przez nas koszty.

3.7 W celu ustalenia kosztu wysyłki zamówienia poza granicę Polski

prosimy o kontakt na e-mail lub o kontakt telefoniczny. Koszt tej

wysyłki uzależniony jest od liczby par obuwia oraz od kraju do jakiego

zamówienie ma zostać wysłane. Wysyłka za granicę możliwa jest wyłącznie

po przedpłacie na konto bankowe, natomiast zamówienie zostaje wysłane

Pocztą Polską S.A.

4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

4.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności:

4.1a Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.);

4.1b Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926 ze zm.);

4.1c Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013 poz. 1422);

4.1d Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 Nr 49 poz. 508 ze zm.);

4.1e Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006 Nr 90 poz. 631 ze zm.),

4.1f Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827)

4.2 W przypadku gdyby w REGULAMINIE zostały zawarte postanowienia sprzeczne z wyżej wymienionymi lub innymi obowiązującymi przepisami w Rzeczypospolitej Polskiej - przepisy te mają pierwszeństwo nad sformułowaniami REGULAMINU.

4.3 Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego REGULAMINU zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone . W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje obowiązujący.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.
Sikorskiego 55
96-100 Skierniewice
PL
Dodatkowe informacje

5.1 Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu przedmiotu zamówienia w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, widoczne jest na poniższej stronie internetowej : http://images51.fotosik.pl/608/ad6cdd33ed46c7f6.jpg 


5.2 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. 


5.3 Konsument może odstąpić od umowy informując firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia na przykład dołączonego do zwracanego przedmiotu lub osobno przesłanego pocztą na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: modern_boutique@wp.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, widocznego na poniższej stronie internetowej : 


http://images53.fotosik.pl/609/f0fb729daac78196.jpg 


5.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


5.5 W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres: DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul Sikorskiego 55 , 96-100 Skierniewice. 


5.6 Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 


5.7 W przypadku odstąpienia od umowy firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. 


5.8 Zwrot płatności zostanie dokonany przez firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


5.9 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 


5.10 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 



5.11 Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 


5.11a o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 


5.11b w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 


5.11c w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 


5.11 d w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 


5.11 e w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.
Sikorskiego 55
96-100 Skierniewice
PL
Dodatkowe informacje

WYMIANA : 


4.1 Formularz wymiany znajduje się na poniżej podanej stronie www : http://images73.fotosik.pl/619/affd4e1c9b620356.jpg 


4.2 Jeśli okaże się, że Klient dobrał nieodpowiedni rozmiar, wówczas towar zawsze można wymienić na inny rozmiar bądź model. 


4.3 Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie wraz z towarem uzupełnionego formularza wymiany towaru. Formularz wymiany towaru można również otrzymać w wiadomości e-mail - wystarczy zadzwonić w tej sprawie na numer 537 378 482 lub napisać e-mail na adres modern_boutique@wp.pl z wyrażoną chęcią otrzymania formularza wymiany towaru. 


4.4 W przypadku wymiany towaru Klient zobowiązany jest do odesłania towarów, który chce wymienić. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie do odsyłanych towarów dowodu zakupu. 


4.5 Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu prosimy odesłać na adres DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. 


4.6 Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu ). 


4.7 Czas realizacji wymiany to 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem na wymianę. Wysyłka wymienionego towaru jest bezpłatna. 


REKLAMACJE : 


6.1 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.jest zobowiązana do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. 


6.2 Reklamacje na piśmie można składać przesyłając je za pośrednictwem poczty na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. 


6.3 Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć firmie DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu, kopia faktury VAT lub potwierdzenie wpłaty przelewem. 


6.4 Reklamację można złożyć korzystając z wzoru formularza reklamacyjnego znajdującego się na poniżej wskazanej stronie internetowej. Formularz stanowi jedynie przykładowy wzór, którego Klient nie musi wykorzystać przy składaniu reklamacji. http://images52.fotosik.pl/609/2b1f19653cae2be1.jpg 


6.5 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, proszony jest o odesłanie wadliwego towaru na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, wówczas Klient otrzyma zwrot kosztu przesyłki ( cena standardowej przesyłki bez dodatkowych odpłatnych usług świadczonych przez przewoźnika ) poniesionego na odesłanie wadliwego towaru. 


6.6 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. 


6.7 W przypadku obrotu towaru między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony umowy wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytuły rękojmi za wady fizyczne oraz prawne przedmiotu, w szczególności ustalają, że sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 


6.8 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Kupującemu będącemu konsumentem przysługuje również prawo do równoważnych oraz zgodnych z prawem metod przedsądowego oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Ostatecznie spór rozstrzyga sąd właściwy miejscowo oraz rzeczowo.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

  Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. ponosi  odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.  U.  z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i  następnych  Kodeksu cywilnego.