Cadillac STS - OKAZJA (ZAREZERWOWANY) (6483840626)

zakończona
8 700,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używany
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg [km]: 192000
  • pojemność silnika [cm3]: 4600
  • moc [KM]: 305
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • nadwozie: sedan/limuzyna
  • liczba drzwi: 4/5
  • liczba miejsc: 5
  • skrzynia biegów: automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
  • napęd: na przednie koła
  • kolor: zielony
  • lakier: metalik
  • uszkodzony: nie
  • kraj pochodzenia: Polska
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: ABS, aSR (kontrola trakcji), centralny zamek, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, eSP (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe
  • wyposażenie - komfort: elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane fotele, elektrycznie ustawiane lusterka, klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane przednie siedzenia, podgrzewane tylne siedzenia, tapicerka jasna, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy
  • wyposażenie - multimedia: CD, MP3, radio fabryczne
  • wyposażenie - pozostałe: alufelgi, elektrochromatyczne lusterka boczne, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy, szyberdach, tempomat
  • informacje dodatkowe: bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce

Jest 100% wersją na Europę, bez ograniczeń prędkości, kombinacji z lampami itp.

Wyposażenie bije na głowę nawet 2 x droższe limuzyny europejskie.


1. 4 podgrzewane fotele w dwóch trybach
2. System pneumatycznego autopoziomowania nadwozia - bez względu na ilość osób i bagażu samochód jest zawsze w poziomie (uwaga. Nie są to amortyzatory magna ride zjak w wersji sls które kosztują 4,500 zł) te kosztowaly mnie wraz z przesyłką ze stanów niecałe 900 zł- zmieniane ponad rok temy, przejeżdżone na nich jakieś 4000 km.
3. Klimatyzacja 2 strefowa + sterowanie siłą i kierunkiem nawiewu w 2gim rzędzie.
4. Szyby Solar-ray - z filtrem UV dzięki czemu słońce latem nie opala przez szybę i chroni skórzaną tapicerkę.
5. Kremowa skóra z najwyższej jakości skóry - nie porównywalna ze "skórami" europejskich producentów oraz naturalne drewno egzotyczne - ZEBRANO.
6. Przedni fotel kierowcy z pamięcią dla dwóch kierowców z ustawieniem fotela,kierownicy i lusterek.
7. Przednie fotele z adaptacyjną twardością i funkcją masażu - dzięki wbudowanym 10 poduszkom pneumatycznym.Podgrz­ewane wszystkie siedzenia.
8. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach elektrycznie - możliwa zmiana położenia nawet podczas jazdy.
9. Adaptacyjna skrzynia biegów - ucząca się użytkownika i dostosowująca zmianę biegów do stylu jazdy.
10. System dźwięku BOSE z procesorem dźwięku oraz 8 głośnikami (niestety jeden jest do wymiany)
11. Lusterka elektrochromatyczne - same ściemniają się po zmroku.
12. Rozbudowany komputer pokładowy z funkcją wykrywania i nazywania usterek, powiadamiania o niedoborze i czasie wymiany płynów eksploatacyjnych.
Wiele, wiele innych, o których można wyczytać w sieci i katalogach.

13. bagażnik i wlew paliwa otwierane z pilota



Silnik posiada funkcję odłączania 4rech cylindrów do prędkości 80km/h w celu minimalizowania spalania oraz w razie usterki w celu ochrony jednostki napędowej przed przegrzani



Silnik V8 4,6 l (4565 cm3),
305 KM (224 kW) przy 6000 obr/min
400 Nm przy 4400 obr/min
Prędkość 0-100km/h - 6,5 s max - 260 km/h
Skrzynia biegów 4-biegowa automatyczna

A teraz konkretniej;

Cena okazyjna mimo, że uwielbiam to auto ale życie pisze nowe scenariusze i trochę straciłem do niego serce i czas.

Obecnie jeżdżę pickupem bo jest mi on potrzebny w ramach zajeć jakie prowadzę, a sts więcej stoi niż jeździ.

Jest też do porobienia parę pierdół, które są wynikiem tego, ze przez rok czasu stał w warsztacie ASu gdzie robiłem zbędny remont silnika i mi się nie spieszyło . Ale po kolei.

1. Przy zmianie uszczelki pod głowicą( czyli główny problem tego auta już usunięty) należy wyciągnąć w nim silnik bo to poprzecznie ustawiony układ V, wobec tego jak już mi targali silnik to zdecydowałem, że sobie zrobie kapitalkę co było błędną decyzją gdyż ten samochód tego nie wymagał, a kosztowało mnie to 12 700 zł!!!

2. - Przy kapitalce silnika oczywiście zmieniony rozrząd na łańcuchach, oryginał ponad 500 USD.

3. - nowa pompa oleju

4. - nowa pompa wody

5. - po kapitalce przez stanie rok czasu nie wytrzymała chłodnica wiec jest nowa (1200zł)

6. - zmienione wahacze (około 2500 km)

7. - zmienione sworzenie (około 500 km)

8. - nowe sprężyny tył )około (około 200km(

9. - nowe klocki ale to głupota bo przy takim aucie zmienia się je co chwilę- jest po prostu mega szybki

Na bieżąco świece, przewody, nowy filtr powietrza, paliwa, oleju. Ponad roczny akumulator.

Mój samochód posiada jeszcze CUT OUT czyli regulowaną głośność wydechu. Jedziesz dalej i chcesz mieć spokój zamykasz przyciskiem w kabinie i nie słyszysz nic, lubisz bulgot v 8 to otwierasz, mega roziwązanie.

Pozostały do zrobienia pewne pierdoły, na które już nie mam czasu i chęci. Myślę, że max 500 zł trzeba włożyć i kogoś ogarniętego

1. po zmianie sprężyn z tyłu poruszony prawdopodobnie czujnik komfortu i na rowach, których w Polsce jest mnóstwo włacza się stabilisyty system servis czyli odlącza abs i trakcję, auto normalnie jedzie, jak uruchomi się pojazd ponownie problemu nie ma. Jak znajde czas to podjade i to zrobię.

2. Często zalącza się system supension., cadillac ma jakiś czujnik bezpieczeństwa, który czasem ogranicza prędkość do 145 z powodów właśnie bezpieczeństwa. Nie uparłem się tego szukać gdyż na stacji diagnostycznej wyszło, ze mam zawieszenie w świetnym stanie wiec pewnie znowu jakiś czujnik.

3. Coś co mnie najbardziej wku…a a jest głupotą to piszczenie gumy gdzieś z przodu, skrzypienie przy skręcaniu w prawo na dołkach. Proces eliminacji zalecany przez wszystkich mądrych zaczałem zmieniając niepotrzebnie sworznie ale na razie dalej nie idę bo po prostu nim nie jeżdże za bardzo.

4. Nabiłem klimę, mroziła aż gdzieś wyciekł płyn czyli nieszczelność.

5. Prawdopodobnie trzeba usunąć bądź zmienić sondy bo delikatnie skoczyło mu średnie spalanie i wypuszcza trochę więcej dymu niż nominalnie

6. Zmieniona pompa paliwa jakieś dwa lata temu ale niestety zamiennik nie działa idealnie. Nie sprawia problemów ale czasem dłużej trzeba zakręcić niż od dotyku.

7 jest nowa pompa oleju, czasem włącza sie przy starcie low presure oil i wyłącza po kilka sekundach.

Nie bity, nie motany, jestem 3 wlaścicielem. Przeze mnie jeżdżony tylko na paliwie 98 lub 95 nitro shell.

Ok, reasumując w tego cadillaca włożyłem w przeciągu roku jakieś 16 k. Silnik po kapitalce wiec przejedzie full km, potrzebny mu ktoś kto po prostu będzie miał do niego serce.

Sprzedaję za symboliczną kwotę jak ze ten stan czyli za 8700 k na oryginalnych felgach. (16 cali)

Możliwosć dokupienia świetnych felg 18 cali z et 0 ( widać na niektórych fotkach) za też dobrą kwotę 2000 k (nie, nei sprzedam z dwoma kompletami kół za ta cenę bo na 18 w tej cenie mam kupca od ręki- mnie kosztowały z oponami 3500)

Proszę o kontakt poważne osoby gdyż nie brakuje mi pieniędzy i nie mam pilnej potrzeby sprzedaży wiec wszelkie żenujące propozycje marnują tylko czas.

To świetny, szybki samochód z legendarnym northstarem. Bije na głowę audi a8 z konkurencyjnych lat, wiem bo miałem. Po STS-e nie chce mi sie już wsiadać do europejskich limuzyn. To zresztą mój drugi sts, miałem też starszą wersję.

Wkręca się na obroty rewelacyjnie nawet przy prędkościach powyżej 200 km na godzinę, a przy prędkości 240 ma 4,5 obrotów co potwierdzam fotką, która jak zobaczyl fan mercedesa to nie chciał wierzyć.

Komfort bez porównania do Europejczyków. Po prostu płynie.

W środku nie skrzypią żadne plastiki gdyż nie ma w nim plastików. Ponadto działa każdy guzik. Środek prawie jak nowy.

Wrocław

Filip.krzemien@gmail­.com

791 686 000

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua