CADDY II POLO LICZNIK WYŚWIETLACZ 6K9919033CS (6482244766)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
98,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: SIEMIANICE
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: volkswagen
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
telefon
508 259 072
59/ 8471888
email
autofull.slupsk@gmai­l.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 18
SOB 8-15
adres

AUTO-FULL
UL.POLNA 11

76-200 SIEMIANICE

Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
86 1950 0001 2006 0472 4984 0002

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SPRZEDAWCA: AUTO-FULL UL POLNA 11 ,76-200 SIEMIANICE NIP: 839-126-86-90 REGON: 770751483 ORGAN REJESTRUJĄCY CEIDG SKLEP: AUTO-FULL UL POLNA 11 76-200 SIEMIANICE

kontakt

  • 508-259-072
    INFOLINIA CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU 9:00-17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Dane sprzedającego: Auto-Full UL POLNA 11 76-200 Siemianice Ja................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ............................................................................................................................. numer oferty .............................. Data zawarcia umowy to................. , data odbioru ............................ NUMER KONTA BANKOWEGO ............................................................................................................................. Imię i nazwisko...................................................................................................... login Allegro............................................................................................................ Adres .................................................................................................................... Data....................................................................................................................... .............................................................................................................................. Podpis OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY ZGODNIE Z OPISEM AUKCJI Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz zgodnie z opisem aukcji Allegro , z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię,nazwisko,adres ,adres e-mail Kupującego -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji,ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci Odpowiedź na reklamację jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres wskazany przez kupującego. Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy,to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi - od daty zawarcia umowy). Aby to zrobić, pisemnie poinformuj sprzedającego o odstąpieniu. Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia,a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, - art33 Ustawy z dnia 30.05.2014) Art.33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę ,przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Co więcej,jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny,niż najtańszy oferowany przez sprzedającego,nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.Pamiętaj też,że odsyłasz przedmiot na własny koszt,a sprzedający nie może żądać od Ciebie żadnej opłaty (odstępnego). Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli: otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru; przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia; nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;dzienniki ,periodyki lub czasopisma( z wyjątkiem umów o prenumeratę);usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych,przewozu rzeczy,najmu samochodów,gastronomiczne,usługi związane z wypoczynkiem,wydarzeniami rozrywkowymi,sportowymi lub kulturalnymi ,jeżeli w umowie oznaczono dzień lu okres świadczenia usługi; usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; rzeczy nieprefabrykowane,wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; rzeczy dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter ,zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; napoje alkoholowe , których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym,jeżeli spełnione świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;sprzedający jest osobą prywatną; zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą; sprzedający wykonał w pełni usługę wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

pozostałe informacje

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich"