C&A LEGGINSY 110 SPODNIE KORARDKI (6541988882)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
22,90 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Kobylnica
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: C&A
  • rozmiar: 110 [см]
  • wiek dziecka: 4 lata +
  • kolor: czerń, inny kolor

C&A LEGGINSY KOKARDKI

Opis przedmiotu

Czarne legginsy w kokardki ecru, w pasie satynowa guma.
Nowe z metką.

Rozmiar 110, wiek dziecka 4-5 lat

Długość nogawki po zew. – 44 cm

Długość nogawki od kroku – 28 cm

Szerokość pasa – 2 x 25 cm

Podane wymiary bez rozciągania +/- 1-2 cm

Skład materiału

96% bawełna, 4% elastan

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ModnaStylizacja za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 16 1020 4649 0000 7902 0196 7843
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Nr konta bankowego do wpłat PKO BP 16 1020 4649 0000 7902 0196 7843

kontakt

  • 518 391 155
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki zawierającej zakupiony towar, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. 2. W przypadku odstąpienia od Umowy koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, sprzedawca natomiast zwraca Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonane przez Kupującego płatności, w tym koszty dostawy produktu w wysokości najtańszego rodzaju przesyłki oferowanej przez Sprzedającego. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania produktu z powrotem. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt sprzedawcy. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na Allegro, należy przesłać Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy - pisząc na adres e-mail: modnastylizacja@wp.pl lub wysyłając je razem ze zwracanym towarem i dowodem zakupu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki zawierającej zakupiony towar. W formularzu rezygnacji z transakcji proszę o uwzględnienie: nazwy i adresu sprzedającego, imienia i nazwiska oraz adresu Kupującego, nicku z allegro (login allegro), daty odstąpienia od umowy, daty odebrania towaru, nazwy i numeru aukcji, numeru konta, na który ma być dokonany zwrot środków, oraz podpisu (jeśli oświadczenie jest wysyłane w wersji papierowej). 4. Przesyłkę ze zwracanym towarem, dowodem zakupu (paragonem) oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy odesłać na adres: Firma Handlowo - Usługowa Beata Knap-Odziomek St.Mikołajczyka 31 76-251 Kobylnica 5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 7. Zwracany towar winien być wysyłany przesyłkami rejestrowanymi. Wysyłka listem zwykłym jest na ryzyko Kupującego. 8. Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.

reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili otrzymania przesyłki z towarem. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli: nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel, nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; został Klientowi wydany w stanie niezupełnym. 2. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. 3. Przesyłkę z reklamowanym towarem należy nadać na adres: Firma Handlowo - Usługowa Beata Knap-Odziomek St.Mikołajczyka 31, 76-251 Kobylnica 4. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem modnastylizacja@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy podany powyżej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko oraz adres Kupującego, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 6. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

1. Należność za zakupiony towar winna być uregulowana w terminie 7 dni od dnia zakupu, chyba że został z nami ustalony indywidualny terminy płatności. 2. Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania należności na naszym koncie bankowym. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupiony towar był wysłany tego samego lub następnego dnia po uznaniu naszego rachunku, jednak w przypadku sytuacji losowych lub innych okoliczności od nas niezależnych zastrzegamy sobie prawo do późniejszej wysyłki. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. 3. Czas dostarczenia przesyłki zależy od wybranej przez Kupującego opcji dostawy i firmy realizującej dostawę. 4. Standardowym kosztem dostawy jest najtańszy koszt dostawy towaru każdorazowo wskazany w opisie Transakcji. Pozostałe opcje dostawy są dostępne na wyraźne życzenie klienta. 5. Przy zakupach powyżej 300 zł przesyłka GRATIS ( obowiązuje TYLKO i WYŁĄCZNIE na terenie POLSKI) 6. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, prosimy o jej rozpakowanie w obecności doręczyciela i w przypadku stwierdzenia niezgodności ze złożonym zamówieniem, prosimy o spisanie protokołu i złożenie reklamacji. 7. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki w terminie, jest On zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu przesyłki przez Pocztę oraz do uiszczenia opłaty za ponowną wysyłkę. 8. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą się różnić od oryginału, gdyż jest to spowodowane ustawieniami monitora. 9. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z zakupów na naszych aukcjach. Jednak jak każdemu tak i nam mogą się zdarzyć pomyłki, dlatego w przypadku jakichkolwiek problematycznych sytuacji, prosimy nie wystawiaj NEGATYWNYCH komentarzy, tylko ZADZWOŃ lub NAPISZ E-MAIL, a dołożymy wszelkich starań, aby problem rozwiązać. 10. Będziemy Państwu wdzięczni za każdy POZYTYWNY komentarz! Jako sprzedający wystawiamy komentarze zawsze jako drudzy po sfinalizowanej transakcji. W przypadku, gdy tego nie zrobiliśmy - proszę do nas napisać – niezwłocznie to uczynimy.