BUTY VANS VA38G1OVK OLD SKOOL MADDER 40,5 (6930857563)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
299,99 zł
z 1 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
Zakupy od 130 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • kolor: inny kolor
  • płeć: produkt uniseks
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rozmiar: 40,5
  • wysokość: niskie
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: sznurowane
Oferta pochodzi z autoryzowanego sklepu VANS

BUTY VANS VA38G1OVK OLD SKOOL MADDER 40,5

Allegro_VA38G1OVK


299,99 zł


VA38G1OVK # 80

Buty VANS U Old Skool

  • Materiał wierzchni: materiał tekstylny,zamsz
  • Wyściółka: materiał tekstylny,
  • Podeszwa: guma wulkanizowana,


VANS
Oferta pochodzi z autoryzowanego sklepu VANS
  • ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 130 zł DOSTAWA KURIEREM GRATIS
  • TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA:
    PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK: 9:00 - 17:00
    TEL. 603 883 878
    ALLEGRO@VANS-SHOP.PL
  • "ELWIX" Sp. z o. o.
    ul. Konrada Bielskiego 5/9
    20-153 Lublin
    NUMER RACHUNKU BANKOWEGO:
    33 1500 1520 1215 2010 5243 0000
    Tytułem:
    nr AUKCJI(przesłany w e-mailu), imię i nazwisko
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-VANS_ za co najmniej 130 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 33 1500 1520 1215 2010 5243 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PPH ELWIX Sp. z o.o.
Bielskiego 5/9
20-153 Lublin
NIP: 7120160098
REGON: 430323747
KRS: 0000091982

PPH ELWIX Sp z o.o. 

ul.Bielskiego 5/9 

20-153 Lublin 

REGON: 430323747

 NIP: 7120160098 

KRS: 0000091982

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Dane rejestrowe - rejestr i numer: 

Firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. 0000091982 sygn.akt. LU.VI NE-RREJ.KRS/10805/13/830 

Numery ewidencyjne: NIP: 7120160098, 

Regon: 430323747 

Numer rachunku bankowego: 33 1500 1520 1215 2010 5243 0000

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PPH "ELWIX" sp. z o.o.
Al. Kraśnicka 248
20-718 LUBLIN
PL
Dodatkowe informacje

Szczegółowe informacje i formularze zwrotu/wymiany dostępne są w zakładce "regulamin" Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
PPH Elwix
al. Kraśnicka 248
20-718 Lublin
PL
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?
  • SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.
  • SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
  • Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  • W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  • W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny dostępny w zakładce "regulamin", lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
  • Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  • Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  • Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  • Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  • Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.>
  • SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  • Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
  • Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.