BUTY REEBOK LX 8500 DS SAHARA DESERT V66684 (6482571150)

149,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rozmiar: 41, 42, 42,5, 43, 44, 44,5, 45
  • kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie szarości i srebra

Witamy w oficjalnym sklepie Wyprzedaże w strefie marek Allegro

Opis produktu



Wyciszone kolory przeplatane mocniejszymi, przywodzą na myśl ostatnie promienie słońca przed zapadnięciem zmroku... Czy nie kojarzy Ci się to z najnowszą linią Reeboka - LX 8500 DS? Desert Rose, bo tak brzmi pełna nazwa kolekcji inspirowana jest właśnie tą niezwykle efektowną grą pomiędzy dniem a nocą. LX 8500 sam w sobie został zaprojektowany w 1985r wnosząc jako pierwszy dbałość o stabilizację stopy. Materiały najwyższej klasy to jeden ze znaków rozpoznawczych tego modelu. Cholewka została wykonana ze świńskiej skóry nubukowej, która jest niezwykle miękka. Podeszwa została stworzona w oparciu o piankę EVA, która wręcz idealnie tłumi wstrząsy.



PARAMETRY:

 PRODUCENT

REEBOK

MODEL

LX 8500 DS

NUMER KATALOGOWY

V66684

MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY

SKÓRA NUBUKOWA + MATERIAŁ TEKSTYLNY

MATERIAŁ WEWNĘTRZNY

MATERIAŁ TEKSTYLNY

WKŁADKA

MATERIAŁ TEKSTYLNY

PODESZWA ZEWNĘTRZNA

GUMA

PODESZWA ŚRODKOWA

PIANKA EVA

PRZEZNACZENIE

LIFESTYLE

KOLOR

SZARY / BEŻOWY


http://yessport.slaskdatacenter.pl/aukcje/zdjecia/ROZNE/karol_aukcje/rozmiarowka/REEBOK%20MESKA.jpg

Specyfikacja

Sprawdź swój rozmiar >> TABELE ROZMIAROWE <<


kontakt

Wysyłka

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
Yessport Kraków
Krakowska 87A Rampa 17
32-050 SKAWINA
Polska
 
Odstąpienie od Umowy sprzedaży: 1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty na dowodzie zakupu. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy/ odziału realizującego zamówienie. 3. Jeżeli Klient będący Konsumentem dokonał jakichkolwiek przedpłat należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 4. Sprzedawca, w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, zwraca należność za towar w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

reklamacje

Reklamacje i gwarancje: 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji. 8. Reklamowany towar należy przesłać na adres: YesSport Ul. Krakowska 87A Rampa 17 32-050 Skawina 9. Wszelkie wnioski w sprawie składania lub zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej należy kierować na adres: reklamacje@yessport.pl

pozostałe informacje

Szczegółowe informacje odnośnie procedury zwrotów /reklamacji oraz wszelkich innych czynności związanych z obsługą sprzedażową i po sprzedażową znajdą Państwo w Regulaminie Sklepu Allegro.