BUTY PUMA BASE POINT MID 358386-01 SKÓRA! r. 42,5 (6918632506)

14 osób kupiło 14 par
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
269,00 zł
149,00 zł
z 119 par

kolor/wzór:

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kołaki Kościelne, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • płeć: produkt męski
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rozmiar: 42,5
  • wysokość: wysokie
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: sznurowane
  • długość wkładki (cm): 27.5
  • kolor: biel, czerń, odcienie szarości i srebra

Oferta hurtowni sportowej OUTLET AS

  • Pracujemy od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00 - 18:00
  • Infolinia: 533 239 239
  • E-mail: info@outlet-as.pl
  • Wszystkie sprzedawane przez nas towary są nowe i w 100% oryginalne. Otrzymają je Państwo zapakowane w firmowe opakowanie.
  • Do każdego zamówienia dołączany jest paragon, bądź faktura VAT (faktura wystawiana jest na życzenie klienta).

Informacje ogólne:

  • Producent: Puma
  • Model: Base Point Mid LS
  • Index: 358386-01
  • Wykonanie: skóra naturalna
  • Kolor: white-steel grey-black-jest red
  • Rozmiar: 42,5
  • Długość wkładki podana przez producenta: 27,5 cm

PUMA BASE POINT MID to bardzo modny, typowo lifestylowy model butów, wykonany z najwyżej jakości skóry naturalnej oraz dodatku zamszowej skóry naturalnej.

Podwyższona i w całości sznurowana cholewka stabilizuje stopę, a nieco grubsza podeszwa z zawartym w niej systemem ANTI SHOCK zapewnia użytkownikowi wygodę i komfort w trakcie noszenia, absorbując wszelkie wstrząsy.

Całość utrzymana w uniwersalnej kolorystyce, odpowiedniej dla osób w każdym przedziale wiekowym!

Duże logo producenta umieszczone na języku podkreśla markę produktu!

Dodatkowo do butów dołączony jest drugi, zapasowy komplet sznurowadeł!

Mają Państwo dodatkowe pytania? Zachęcamy do kontaktu! Nasz zespół pozostaje do Państwa dyspozycji:

  • Poniedziałek - Piątek w godzinach 9:00 - 18:00
  • Infolinia: 533 239 239
  • E-mail: info@outlet-as.pl
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u OUTLET-AS za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1020 5558 1111 1807 7190 0055
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Niemcy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Wielka Brytania 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Czechy 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Irlandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Rosja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Słowacja 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Szwecja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Holandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Litwa 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Białoruś 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni roboczych
Norwegia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni roboczych
Ukraina 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni roboczych
Włochy 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Francja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Belgia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Dania 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Hiszpania 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Austria 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

OUTLET AS
ul. Kościelna 12
18-315 Kołaki Kościelne
NIP: 723-154-08-69
REGON: 200275848

OUTLET AS - hurtownia sportowo-turystyczna i sklep internetowy 

Idealne miejsce na Twoje zakupy!

Prowadzimy sprzedaż nowego, oryginalnego obuwia sportowego, oraz odzieży i akcesoriów sportowych oraz turystycznych.

W naszym asortymencie znajdą Państwo towary popularnych marek, takich jak: Puma, Nike, Adidas, Reebok, Lacoste, Caterpillar, czy Timberland.

Nasza oferta zawiera: 

  • obuwie
  • plecaki
  • torby
  • saszetki
  • dresy kompletne
  • spodnie dresowe
  • bluzy 
  • koszulki
  • czapki
  • portfele i wiele innych artykułów

Klienci cenią nas głównie za: konkurencyjne, atrakcyjne ceny, profesjonalną, miłą obsługę, expresowe wysyłki, fachowe doradztwo, oraz bezproblemowy system wymian i zwrotów.

Wszystkie oferowane przez nas towary są dostępne od ręki na naszym magazynie, a nasz zespół dokłada codziennie wszelkich starań, aby zapewnić Państwu transakcje na najwyższym poziomie!

Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów już dziś! Czekamy na Ciebie!

Zespół OUTLET AS

kontakt

  • 533 239 239
    Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00-18:00
  • info@outlet-as.pl
    Na Państwa wiadomości e-mailowe odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

pozostałe informacje

WYMIANA TOWARU:

1. Na wymianę nieużywanego towaru przysługuje Państwu termin 14 dni od momentu jego otrzymania.

2. Przed odesłaniem towaru na wymianę prosimy o wcześniejszy kontakt e-mailowy, bądź telefoniczny, w celu upewnienia się, że posiadamy produkt i rozmiar, na jaki chcą  Państwo dokonać wymiany, oraz abyśmy mogli go dla Państwa ewentualnie zarezerwować.

3. Odsyłany na wymianę towar powinien być w takim stanie, w jakim go Państwo otrzymali, czyli: nowy, nie używany, oraz powinien spełniać warunki do ponownej sprzedaży.

4. Oryginalne opakowanie towaru prosimy zapakować, np. w kopertę, folię, bądź papier. Prosimy o nieobklejanie bezpośrednio oryginalnego pudełka żadną taśmą klejącą, gdyż to je uszkadza, a ten sam towar trafi później w ręce innego klienta - chcemy po prostu, aby był zadowolony.

5. Do środka paczki prosimy włożyć wypełniony Formularz Wymiany, którego wzór znajduje się tuż poniżej:

(jeśli nie mają Państwo możliwości wydruku to Formularz można napisać odręcznie)

OTO WZÓR FORMULARZA WYMIANY:

  • Imię i nazwisko:
  • Adres:
  • Numer telefonu kontaktowego:
  • Login z allegro:
  • Nazwa wymienianego towaru:
  • Proszę o wymianę na model / rozmiar:
  • Data, podpis kupującego:

  

6. Adres do odesłania towaru w celu wymiany:

OUTLET AS

ul. Kościelna 12

18-315 Kołaki Kościelne

7. Klient zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty wymiany, określone w danej ofercie.

Do środka paczki wraz z towarem i uzupełnionym Formularzem Wymiany Towaru prosimy więc włożyć odpowiednią kwotę na ponowną wysyłkę wymienionego towaru od nas w Państwa stronę:

(nawet jeśli pierwsza wysyłka w danej aukcji wynosiła 0 zł, to wymiana, zgodnie z zasadami, jest już odpłatna):

- koszt wymiany MiniPaczka Allegro InPost - 7,20 zł (dotyczy tylko tych klientów, którzy pierwszą paczkę zamawiali poprzez MiniPaczka Allegro Inpost)

- koszt wymiany Paczkomatem Inpost - 8,60 zł (dotyczy tylko tych klientów, którzy pierwszą paczkę zamawiali poprzez Paczkomat Inpost)

- koszt wymiany kurierem GLS - 14 zł

8. Zarejestrowani użytkownicy serwisu Allegro, wybierający po zakupie wysyłkę Paczkomatem Inpost lub MiniPaczka InPost mają możliwość odesłania towaru gratis w naszą stronę, także Paczkomatem. 

Wskazówki do odesłania towaru w ten sposób dla wyżej wymienionych klientów znajdują się w krótkim poradniku od Allegro:

http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost

9. Zależy Państwu na czasie i szybkiej, wygodnej wymianie, bez wychodzenia z domu?

Mamy możliwość wykonania takiej wymiany systemem Exchange firmą kurierską GLS!

Polega to na tym, że kurier doręcza do Państwa już wymieniony towar i przy okazji odbiera ten, który chcą Państwo nam oddać. Koszt tej usługi wynosi 28 zł (płacimy za wysyłkę do Państwa i za zwrot towaru do nas). Warunkiem jest to, że towar nie może być używany. Chcą Państwo poznać szczegóły? Zachęcamy do kontaktu!

10. Jeśli powyższe warunki zostaną spełnione, to po otrzymaniu towaru niezwłocznie prześlemy do Państwa kolejny, zgodnie z Formularzem Wymiany.

Uwaga: Wymiana na inny model odbywa się na zasadzie Zwrotu towaru. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt.

--------------------------------------------------------------------------------

INFORMACJE OGÓLNE O FIRMIE:

1. Firma OUTLET AS pracuje od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00 - 18:00.

2. W godzinach pracy najszybciej można się z nami skontaktować poprzez naszą Infolinię: 533 239 239.

Odbierzemy każdy Państwa telefon, bądź oddzwonimy.

W pozostałych godzinach lub w Soboty i Niedziele preferowany jest kontakt e-mailowy - postaramy się odpowiedzieć w możliwie najkrótszym terminie.

3. Firma OUTLET AS gwarantuje, że wszystkie sprzedawane produkty są nowe, oryginalne, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Drogi kliencie, prosimy o  przemyślane zakupy i wywiązywanie się z zawieranych transakcji.

Ułatwi nam to w znacznym stopniu pracę i oszczędzi obydwu stronom czasu i niepotrzebnych, nerwowych sytuacji.

5. Po dokonaniu zakupu prosimy o niezwłoczne wypełnienie Formularza Dostawy - przyspieszy to sfinalizowanie transakcji.

6. Dostępne opcje zapłaty za zamówienie to:

- przelew tradycyjny na konto bankowe ( dane do przelewu znajdują się tuż poniżej - punkt VIII )

- wpłata poprzez PayU

- płatność przy odbiorze

7. Na wpłatę należności przelewem, bądź poprzez PayU czekamy do 7 dni kalendarzowych.

Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane i występujemy o zwrot prowizji (rabatu) do Allegro.

8. Dane do wykonania przelewu tradycyjnego:

OUTLET AS

Kościelna 12

18-315 Kołaki Kościelne

NUMER KONTA PKO INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1807 7190 0055

W tytule wpłaty prosimy wpisać swoją nazwę użytkownika, czyli login z Allegro.

9. Prosimy o podawanie w Formularzu Dostawy aktualnych danych adresowych i numerów telefonów.

10. Do każdego zakupu dołączamy dowód zakupu: paragon fiskalny bądź fakturę VAT

(faktura na życzenie klienta).

11. Przesyłki wysyłamy codziennie firmą kurierską GLS oraz firmą InPost.

12. Nie odbieranie przez klientów przesyłek pobraniowych skutkowało będzie wyciąganiem przez firmę odpowiednich konsekwencji.

13. Nie odpowiadamy na wiadomości SMS. Preferujemy kontakt telefoniczny, bądź e-mailowy.

14. Promocje na naszych aukcjach nie łączą się ze sobą.

15. Po sfinalizowaniu transakcji prosimy o wystawienie adekwatnego komentarza i oceny.

Prosimy mieć na uwadze, że wystawiane przez Państwa opinie wpływają na naszą opinię wśród klientów, dlatego uważamy, że ocenę negatywną powinno się wystawiać w ostateczności.

Transakcja nie była dla Państwa dostatecznie zadowalająca? Prosimy o kontakt - postaramy się znaleźć kompromis, co pozwoli zakończyć transakcję pozytywnie dla obu stron! To dla nas bardzo ważne!

Dziękujemy uprzejmie,

ZESPÓŁ OUTLET AS

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
OUTLET AS
Kościelna 12
18-315 Kołaki Kościelne
PL
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z obowiązującą ustawą mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu nieużywanego towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od momentu otrzymania zakupionego towaru.


2. Aby odstąpić od umowy należy poinformować nas o swojej decyzji, wysyłając e-mail na nasz adres info@outlet as-.pl


W treści e-maila powinien znaleźć się wypełniony Formularz Odstąpienia od umowy.

Ten sam formularz można umieścić również w przesyłce z odsyłanym towarem.


OTO WZÓR FORMULARZA:


Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy

Imię i nazwisko klienta:

Adres: 

Login z Allegro:

E-mail:

Numer telefonu kontaktowego:

Nazwa zwracanego towaru:

Numer konta bankowego do zwrotu należności:

Data i podpis klienta:


3. Adres do odesłania towaru do zwrotu:


OUTLET AS

ul. Kościelna 12

18-315 Kołaki Kościelne


4. W przesyłce ze zwracanym towarem prosimy umieścić oryginał dowodu zakupu, czyli paragon bądź fakturę. 


5. Uprzejmie prosimy o zabezpieczenie towaru, zwłaszcza zewnętrznego pudełka/opakowania do wysyłki tak, aby bezpiecznie dotarł on do naszej firmy (zapakować w papier/folię/kopertę).

Prosimy też, aby oryginalnego pudełka/opakowania, w którym otrzymali Państwo towar, nie obklejać bezpośrednio taśmą klejącą, gdyż to je uszkadza.


6. Zarejestrowani użytkownicy serwisu Allegro, wybierający po zakupie wysyłkę Paczkomatem Inpost lub MiniPaczka InPost mają możliwość odesłania towaru do zwrotu gratis w naszą stronę, także Paczkomatem. 

Wskazówki do  odesłania towaru w ten sposób dla wyżej wymienionych klientów znajdują się w krótkim poradniku Allegro:  


http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost   


7. Przelewy należności pieniężnej za zwracany, kompletny towar, realizowane są w terminie do 14 dni.

O ich wykonaniu są Państwo każdorazowo informani drogą e-mailową.


8. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 25 grudnia 2014 r. zwracanym kosztem wysyłki jest najtańszy koszt wysyłki z danej aukcji.


9.  Firma OUTLET AS gwarantuje, że wszystkie sprzedawane produkty są nowe, oryginalne, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 


10. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:

  • Godziny pracy: 9:00 - 18:00
  • Infolinia: 533 239 239
  • E-mail: info@outlet -as.pl


Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad - ułatwi to znacznie obydwu stronom pomyślną finalizację transakcji.


gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

1. Wszystkie oferowane przez firmę OUTLET AS towary objęte są okresem 12 miesięcznej gwarancji.


2. Aby odesłać towar celem reklamacji prosimy o odesłanie go na nasz adres:  


OUTLET AS 

ul. Kościelna 12 

18-315 Kołaki Kościelne 


3. Wraz z odsyłanym towarem prosimy dostarczyć uzupełniony Formularz Reklamacji - patrz ------> DO POBRANIA - załącznik z lewej strony.


4. Do składanej reklamacji prosimy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon, fakturę,...). 


5. Reklamowany towar prosimy odesłać najlepiej Pocztą Polską, bez wykupowania dodatkowych opcji (typu ubezpieczenia, czy paczka 24, gdyż zwiększa to koszta odesłania towaru). 

W przypadku reklamacji uznanej (rozpatrzonej pozytywnie) Klientowi zwracany jest koszt odesłania towaru na reklamację - zwrot następuje według cennika Poczty Polskiej.


6.  Jeżeli podane wraz z reklamowanym towarem dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do klienta o ich ewentualne uzupełnienie we wskazanym zakresie.    


7. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania w prawidłowej postaci, po czym zawiadamia się klienta o wyniku  postępowania (drogą e-mailową, lub telefoniczną).

8.  Firma OUTLET AS gwarantuje, że wszystkie sprzedawane produkty są nowe,  oryginalne, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

9.  W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:

  • Godziny pracy: 9:00 - 18:00
  • Infolinia: 533 239 239
  • E-mail: info@outlet -as.pl  

Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad.

OUTLET AS