BUTY PROFILAKTYCZNO-KOREKCYJNE MEMO, HELIOS r.38 (6541561434)

zakończona
190,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,50 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • bohater: brak
  • płeć: chłopcy
  • stan: nowe
  • rozmiar: 38.00
  • długość wkładki wew. : 25.30 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: nubuk
  • rodzaj zapięcia: rzepy
  • dodatkowe informacje: sztywny zapiętek, obcas Thomasa
  • kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie zieleni

Witam !!!

Przedmiotem aukcji są nowe BUTY PROFILAKTYCZNO - KOREKCYJNE MARKI MEMO HELIOS .

Buty są bardzo lekkie i wygodne. Zalecane do noszenia w domu, przedszkolu, szkole oraz na zewnątrz. Konstrukcja obuwia zapewnia prawidłowy rozwój stopy dziecka i komfort użytkowania.

PRZEZNACZENIE:

  • profilaktyka wad stóp i kolan,
  • diagnostyka,
  • korekcja z zastosowaniem wkładki.

CECHY PRODUKTU:

  • buty posiadają sztywny wysoki zapiętek z bardzo mocnym sztywnikiem w pięcie. Zapiętek doskonale trzyma stopę w stawie skokowym i zabezpiecza stopę przed wykoślawieniem,
  • wbudowany w podeszwę Obcas Thomasa zapewnia minimalne uniesienie stopy od strony wewnętrznej. Jest to standardem w profilaktyce i leczeniu koślawości stóp,
  • elastyczna i sprężysta antypoślizgowa podeszwa diagnostyczna z systemem ponumerowanych stref pozwala poprzez ścieranie się określić czy stopy dziecka są zdrowe,
  • zapinane na trzy rzepy,
  • podeszwa w kolorze bursztynowym,
  • w środku jasna i miękka skóra,
  • przystosowane do włożenia wkładki korygującej,
  • skóra : nubuk,
  • kolor: beżowo-brązowo-zielo­ny,
  • rozmiar: 30-38,
  • gwarancja 1 rok,
  • wyprodukowane w Polsce przez firmę MDH Sp. z o.o.

JAK DOBRAĆ PRAWIDŁOWY ROZMIAR BUTÓW:

1. Obrysować stopę na kartce, trzymają ołówek pod kątem prostym do podstawy (papieru).

2. Zmierzyć długość między punktami najdalej wysuniętymi (palce, pięta).

3. Porównać z poniższą tabelką.

UWAGA!!! Proszę pamiętać, że maksymalny dopuszczalny zapas w bucie to 7-10 mm.

ROZMIAR DŁUGOŚĆ
STOPY
30 20,00cm
31 20,70cm
32 21,30cm
33 22,00cm
34 22,70cm
35 23,30cm
36 24,00cm
37 24,70cm
38 25,30cm

Posiadamy pełen asortyment butów MEMO - wszystkie modele i rozmiary oferowane przez producenta !!!

Po zalicytowaniu w formularzu dostawy proszę podać zamawiany rozmiar.

KONIECZNIE ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE !!!

!!! Tam znajdziesz inne rozmiary i modele butów !!!

Dane do przelewu znajdziesz na stronie „o mnie” !!!

Z pytaniami proszę dzwonić na nr 0 516 039 747

Opakowanie zawiera buciki + książeczkę z zestawem ćwiczeń dla dzieci. TOWAR ZAPAKOWANY FABRYCZNIE, WYSTAWIAM F-VAT LUB PARAGON !!!

ZOBACZ NASZ NOWY SKLEP INTERNETOWY WESOL12

Zobacz moje pozostałe aukcje
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 78 1140 2004 0000 3102 4639 8795
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,10 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza firma zajmuje się sprzedażą i wypożyczaniem profesjonalnego sprzętu medycznego i ortopedycznego. Głównym przedmiotem działalności jest wypożyczalnia i sprzedaż łóżek rehabilitacyjno-ortopedycznych oraz materacy , poduszek przeciwodleżynowych. Sprzedajemy nowy sprzęt rehabilitacyjny wiodących polskich marek, jak również jesteśmy bezpośrednim importerem używanego sprzętu rehabilitacyjnego, co gwarantuje najkorzystniejsze ceny na rynku. Firma Handlowo Usługowa Tomasz Wesołowski istnieje od marca 2000r., od 2006r. sprzedaje na Allegro. UWAGA : WSZYSTKIE PRZEDMIOTY WYSTAWIONE NA AUKCJACH MOŻNA OBEJRZEĆ I ODEBRAĆ OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE W ŁODZI PRZY UL. ŚW. JERZEGO 8 W GODZINACH 10:00 - 18:00 LUB W INNYM DOGODNYM TERMINIE DLA PAŃSTWA ALE TRZEBA WCZEŚNIEJ ZADZWONIĆ NA nr tel. 516 039 747.

kontakt

  • 516 039 747
    Kontakt od poniedziałku do niedzieli 10:00-21:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Medyczny Tomasz Wesołowski
Św. Jerzego 8
91-072 Łódź
Polska
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny z zachowaniem 14 dniowego terminu. Zwracany towar nie może jednak nosić znamion użytkowania, musi mieć oryginalne i nienaruszone opakowanie oraz dołączony dowód sprzedaży (paragon lub faktura VAT). W przypadku niespełnienia, któregoś z wymienionych warunków, zwrot towaru nie jest możliwy. Tekst oświadczenia od odstąpienia od umowy: " Niniejszym oświadczam, iż wykorzystując uprawnienia wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) , z zachowaniem 14-dniowego terminu, odstępuję od zawartej w dniu.........umowy dotyczącej zakupu..........doręczonego w dniu........Kwota zakupu............Wyżej wymienioną kwotę proszę przelać na mój r-k ............Do oświadczenia dołączam oryginalny dowód zakupu, potwierdzający zawarcie umowy." Klient, który skorzysta z prawa odstapienia od umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia (wzór powyżej) i przesłania go na adres magazynu firmy. Towar zakupiony można zwrócić bez podania przyczyny wciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupionego przedmiotu. Z wyjątkiem przedmiotów osobistego użytku, takich jak:szyna na hallux, separatory halluxów , wózki inwalidzkie z funkcją toaletową, materacy przeciwodleżynowych, krzesła toaletowe, stołki i krzesełka prysznicowe, nasadki na sedes, stabilizatory i ortezy.Przedmioty te można zwrócić tylko w szczególnych wypadkach,po wcześniejszym ustaleniu przyczyny zwrotu ze sprzedającym i wrażeniu jego zgody. Obuwie można wymienić na inny rozmiar lub kolor w tym samym modelu tylko w przypadku wcześniejszego ustalenia tego faktu ze sprzedawcą. Obuwie podlegające wymianie nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie i oznaczenia. Obuwie noszące ślady używania nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu zakupionego towaru w stanie niezmienionym, Klient w ciągu 7 dni ( od otrzymania zwrotu przez Sprzedającego ) otrzyma zwrot kwoty w wysokości równej cenie zakupionego produktu. Koszty transportu towaru nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu towaru z promocją dotyczącą wysyłek GRATIS z kwoty zwrotnej zostanie pobrana wartość wysyłki. Paczek zwrotnych lub reklamacyjnych wysłanych do nas za pobraniem nie przyjmujemy !!! Nabywca, odsyłając towar, zobowiązuje się zabezpieczyć go w odpowiedni sposób tak, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy Klientów o pełną informację z numerem konta, na który mają zostać przelane pieniądze z tytułu zwrotu towaru.

reklamacje

Reklamacji nie podlegają różnice w wyglądzie przedmiotu spowodowane ustawieniami monitora Podstawą reklamacji zakupionego towaru jest dowód zakupu ( paragon lub faktura VAT) oraz jeśli to możliwe oryginalne opakowanie. Brak dowodu zakupu dyskwalifikuje uznanie reklamacji Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne towaru spowodowane przez Nabywcę. Podstawą do reklamacji może być jedynie wada towaru, która istniała już w momencie wysyłania przesyłki bądź powstała w trakcie użytkowania bez winy Nabywcy Przy otrzymaniu towaru wadliwego, uszkodzonego lub braku części towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 516-039-747 lub pod adresem e-mail: tomekwesolowski1@wp.pl z dokładnymi informacjami o tym, jak towar jest uszkodzony, gdzie powstało uszkodzenie, jakiej części towaru brakuje W odpowiedzi na informacje o reklamacji uzyskają Państwo dokładne informacje dotyczące wymiany towaru reklamowanego, adresu na który towar winien być odesłany oraz czasu załatwienia reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi ustawowo 14 dni, może on jednak ulec wydłużeniu w przypadku technicznych uszkodzeń, oczekiwania na części itp. W takim przypadku klient zostanie poinformowany telefonicznie o wydłużeniu czasu reklamacji. Tekst oświadczenia reklamacji : "Ja niżej podpisany/a składam reklamację towaru ....................... producent .................. Data zakupu ........... paragon/faktura VAT nr........................... Data ujawnienia wady ............. Dokładny opis wady: .............................................................. W związku z powyższym proszę o ................................................. " Nabywca, odsyłając towar, zobowiązuje się zabezpieczyć go w odpowiedni sposób tak, aby nie uległ on dodatkowemu uszkodzeniu podczas transportu. Gwarantujemy, iż wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną rozpatrzone.

pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Firma wesol12 szybko realizuje składane przez Państwa zamówienia. Na bieżąco sprawdzamy konto, co sprawia, że reagujemy od razu po wpłynięciu wpłaty od Klienta. Dajemy Państwu także możliwość zapłaty przy odbiorze towaru i możliwość Płatności Allegro. Informację o wpłacie przez Płatności Allegro traktujemy tak, jakbyśmy mieli pieniądze na koncie więc zakupiony przez Państwa towar jest niezwłocznie wysyłany. 2. Nabywcą (kupującym) na aukcji może być osoba fizyczna lub prawna, która ukończyła 18 lat. 3. Sprzedającym jest firma F.H.U. TOMASZ WESOŁOWSKI - NICK na Allegro wesol12 4. Przedmiot transakcji - Sprzedający oświadcza, że wszystkie produkty sprzedawane za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro.pl są fabrycznie nowe. W/w asortyment jest objęty gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski. 5. Nazwy i marki oferowanych produktów należą do ich prawnych właścicieli, prezentowane są na aukcjach tylko i wyłącznie w celach informacyjnych. Charakter informacyjny mają także zamieszczone na aukcjach zdjęcia. 6. Ceny wszystkich oferowanych produktów podane są w walucie złoty polski (zł) oraz są cenami brutto (zawierają podatek VAT) ale nie uwzględniają kosztów przesyłki. 7. Koszty przesyłki pokrywa Kupujący. 8. Jako firma wystawiamy PARAGON lub FAKTURĘ VAT ( na życzenie klienta ),co stanowi o gwarancji na zakupiony sprzęt. Oferujemy wyłącznie produkty najwyższej jakości z pełną gwarancją producenta. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ 1. Zamówienia składane są za pośrednictwem systemu internetowego Allegro i mogą być składane przez 24 godziny na dobę. 2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do telefonicznej weryfikacji informacji dotyczących płatności oraz wysyłki. 3. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 15:00, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego. 4. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z zawarciem umowy na odległość (zgodnie z przepisami umowy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. nr 22 poz. 271 z 2000 r.) obowiązującej od 1 lipca 2000 r. Umowa zawierana jest w języku polskim. 5. W przypadku podania nieprawidłowych danych lub braku potwierdzenia zamówienia, zamówienie nie będzie realizowane. 6. W przypadku rezygnacji z zamówienia, które zostało już wysłane, klient zobowiązuje się do uregulowania w terminie do 7 dni wszelkich kosztów związanych z wysyłką i innych kosztów poniesionych przez sprzedającego. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1. Warunkiem realizacji wysyłki zakupionego towaru jest: a) zakup na aukcji w opcji Kup Teraz lub Sklepie, b) wybranie jednej z opcji płatności i wysyłki za pomocą formularza opcji dostawy lub informacji mailowej albo telefonicznej, c) w przypadku wpłaty na konto: otrzymanie kwoty za zamówiony produkt lub informacja na temat wpłaty przez Płatności Allegro. W indywidualnych przypadkach wysyłamy również towar po otrzymaniu od Kupującego potwierdzenia wykonania przelewu. 2. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Na życzenie Klienta istnieje możliwość wysłania zakupionego towaru poza granice Polski. Jednak w przypadku przesyłek międzynarodowych koszty wysyłki są ustalane indywidualnie. 5. Dostawa zakupionych produktów odbywa się w wybrany i określony przez Klienta sposób w zamówieniu. 6. Do każdego zamówienia w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu wysyłki oraz formy płatności doliczane są koszty przesyłki, które ponosi Kupujący. 7. Do każdego zamówienia dołączamy PARAGON lub FAKTURĘ VAT ( na życzenie klienta ), co stanowi o gwarancji na zakupiony sprzęt. 8. Termin realizacji zamówienia przez FHU T.WESOŁOWSKI wynosi maksymalnie 14 dni roboczych. Okres ten jest liczony od dnia otrzymania zapłaty na konto lub też deklaracji zapłaty przy odbiorze. W ramach terminu realizacji nie jest wliczony czas przesyłki. Obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, by przesyłki za pobraniem odbywały się na bieżąco a zamówień opłaconych przelewem nie później niż następnego dnia po zaksięgowaniu się przelewu na koncie. 9. Jeżeli spełnienie świadczenia nie będzie możliwe z niezależnych od Sprzedającego przyczyn losowych wówczas Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o zaistniałej sytuacji (nie później niż 14-dnia od daty zawarcia umowy) a cała otrzymana kwota zostanie zwrócona na wskazane przez Klienta konto. SPOSÓB DOSTAWY 1. Dostawy zamówionych produktów są realizowane za pomocą POCZTY POLSKIEJ lub firmy KURIERSKIEJ DPD na adres podany przez Zamawiającego. 2. Wszystkie wysyłki realizowane są codziennie w dni robocze zarówno za pośrednictwem Poczty Polskiej, jak i Kuriera DPD. 3. W zależności od wielkości przesyłki dostępne są różne formy wysyłki. 4. Przesyłka kurierska - czas dostawy 24 godzin. Poczta Polska - paczka ekonomiczna lub priorytetowa bądź list polecony ekonomiczny lub priorytetowy. 5. Wysyłki Pocztą Polską realizowane są codziennie do godz. 19:00. Wysyłki Kurierem DPD realizowane są codziennie do godz. 15:30. 6. Kupujący informowany jest drogą mailową o fakcie wysyłki towaru. Informacja o wysyłce zawiera numer listu przewozowego. 7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towaru zaistniałe z winy przewoźnika lub w skutek niezależnych od Sprzedającego zdarzeń losowych. 8. Wszystkie wysyłane towary są starannie pakowane, aby zminimalizować szanse ich uszkodzenia podczas transportu. 9. W przypadku zamówień, których waga przekroczy 30 kg, może zostać ustalona dodatkowa dopłata za przesyłkę wynikająca z ograniczeń wagowych pojedynczych przesyłek. 10. Za szkody powstałe w trakcie transportu, winę ponosi POCZTA POLSKA lub firma KURIERSKA DPD. Firma FHU T. WESOŁOWSKI gwarantuje wysłanie towaru nieużywanego, bądź używanego zgodnego z opisem. Kupujący zobowiązuje się zbadać stan przesyłki oraz sprawdzić zawartość przesyłki w chwili jej doręczenia. Jeżeli opakowanie nosi ślady uszkodzeń, takie jak: wgniecenia, naruszenie zamknięcia, rozerwanie lub inne, które mogą świadczyć o naruszeniu przesyłki, Nabywca jest zobowiązany do spisania protokołu uszkodzeń w obecności kuriera. Protokół należy spisać również, gdy nie zgadza się stan ilościowy zamawianych przedmiotów lub zamawiany towar jest uszkodzony. Niespisanie protokołu traktuje się jako doręczenie w stanie nienaruszonym. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy w opisie towaru wynikające z winy Producenta. 11. Dodatkowe informacje dotyczące ustalania kosztów przesyłki w zależności od wybranej metody płatności: Pocztą Polską wysyłamy jedynie paczki do 5 kg - dotyczy to zarówno płatności przelewem, jak również za pobraniem (do 500 zł),paczki kurierskie za pobraniem wysyłamy również do 500 zł, przy zakupach płatnych przelewem powyżej 1500 zł paczki dostarczamy bezpłatnie firmą kurierską, inne warunki dostawy są możliwe jedynie po ustaleniu telefonicznym. FORMY PŁATNOŚCI 1. Podczas realizacji zamówienia w firmie FHU WESOŁOWSKI mają Państwo do wyboru następujące formy płatności: płatność przy odbiorze ( pobranie )- zapłata za przesyłkę doręczycielowi lub w urzędzie pocztowym w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej albo kurierowi - przy przesyłce kurierskiej. przedpłata przelewem na konto - płatność przelewem (wartość zamówienia + koszt przesyłki) na numer rachunku: 78 1140 2004 0000 3102 4639 8795 mBank płatność poprzez Płatności Allegro. 2. Za dokonanie płatności uznaje się uiszczenie należności w wysokości cena towaru + koszt wybranej formy wysyłki. Uiszczenie należności następuje w momencie zaksięgowania się wpłaty na koncie Sprzedającego bądź w momencie zapłacenia kurierowi. Dokonanie wpłaty poprzez Płatności Allegro traktowane jest jak wpłata zaksięgowana na koncie. PARAGONY ORAZ FAKTURY VAT 1. Do każdego towaru zakupionego w sklepie internetowym dołączany jest paragon fiskalny lub na życzenie Klienta faktura VAT. 2. Aby otrzymać fakturę VAT - należy to zaznaczyć w momencie składania zamówienia, najlepiej wypełniając Formularz Opcji Dostawy lub wysyłając e-mail z pełnymi danymi do faktury niezwłocznie po dokonaniu zakupu.