BUTY NEW BALANCE POLO PACK ML574POB r. 44,5 (6910984111)

zakończona
279,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • lokalizacja: Przemyśl, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 44,5
  • kolor: inny kolor
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał


Napisz do nas:

yessport.przemysl@gm­ail.com


sklep@yessport.pl

Zobacz aukcje

yessport.przemysl@gm­ail.com

Zobacz aukcje


BUTY NEW BALANCE POLO PACK ML574POB


New Balance 574 to buty biegowe, których wygląd przełożył się na sukces firmy, a technologie w nich zastosowane sprawiły, że stały się ulubieńcami rzeszy ludzi na całym świecie. Początkowo zaprojektowane jako biegówki stały się ikoną obuwia stylu retro. Zaczęły pojawiać się w każdym kadrze streetwear'owych fotografów na całym świecie. Ogromny sukces serii sprawił, że stały się obowiązkową pozycją dla każdego sneakerheada. Ponadczasowy wygląd 574-ki łączy w sobie zamszowo-siateczkowa cholewkę oraz system amortyzacji ENCAP® dla dodatkowej wygody.

PARAMETRY:

PRODUCENT

NEW BALANCE

MODEL

ML574

NUMER KATALOGOWY

ML574POB

MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY

ZAMSZ + MATERIAŁ SYNTETYCZNY

MATERIAŁ WEWNĘTRZNY

MATERIAŁ TEKSTYLNY

WKŁADKA

MATERIAŁ TEKSTYLNY

PODESZWA ZEWNĘTRZNA

MATERIAŁ SYNTETYCZNY

PODESZWA ŚRODKOWA

SYSTEM ENCAP

PRZEZNACZENIE

LIFESTYLE

KOLOR

NIEBIESKI


TABELA ROZMIARÓW:

  • Gwarancja 24 miesiące.
  • Towar jest oryginalny, wysyłany wraz z pudełkiem.
  • Do paczki zawsze dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
  • W przypadku źle dobranego rozmiaru istnieje możliwość WYMIANY

    na inny rozmiar lub ZWROT towaru!

    Strona o mnie

    Zobacz pozostałe nasze aukcje

    Moje komentarze

    W razie pytań pisz na yessport.przemysl@gm­ail.com

  • Zobacz nasze pozostałe aukcje:

    Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska gratis
    kolejna sztuka: gratis
    maksymalnie w paczce: 99
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 99
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam fakturę VAT

    dane sprzedawcy

    YesSport Galeria Sanowa Brudzewskiego 1 37-700 Przemyśl

    kontakt

    • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
    • niedziela 10:00 - 20:00

    zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


    Adres do zwrotu:
    YesSport Galeria Sanowa
    Brudzewskiego 1
    37-700 Przemyśl
    PL
    Dodatkowe informacje

    1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. 


    2. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy. 


    3. Jeżeli Klient będący Konsumentem dokonał jakichkolwiek przedpłat należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 


    4. Sprzedawca, w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, niezwłocznie poświadcza na piśmie zwrot świadczenia. 


    5. Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku: 

    a) anulowania zamówienia zgodnie z §5 ust. 10; 

    b) odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem zgodnie z §9 Regulaminu; 

    c) obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji zgodnie z §8 Regulaminu. 


    6. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy: 

    a) w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. 

    b) w przypadku zapłaty „za pobraniem” lub przy „odbiorze osobistym”, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. 

    c) w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Paypal, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na konto PayPal Klienta, za pośrednictwem którego Klient dokonał płatności. 

    d) w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego. 


    7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, o których mowa w §10 ust. 2 powyżej, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta. 


    FORMULARZ ZWROTU ZOSTANIE WYSŁANY PO NAPISANIU MAILA NA ADRES: yessport.przemysl@gmail.com 


    Adres do przesłania zwracanych produktów: 

    YesSport Galeria Sanowa

    ul.Brudzewskiego 1

    37-700 Przemyśl

    reklamacje

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

    Adres do reklamacji:
    YesSport Galeria Sanowa
    Brudzewskiego 1
    37-700 Przemyśl
    PL
    Dodatkowe informacje

    1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu jednego roku od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 


    2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 


    3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 


    4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca postąpi zgodnie z art. 560 Kodeksu cywilnego tj: 

    § 1 Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. 

    § 2 Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej. 

    § 3 Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad. 

    § 4 Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący. 


    5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 


    6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: 

    a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. 

    b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 


    7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji. 


    FORMULARZ REKLAMACYJNY ZOSTANIE WYSŁANY PO NAPISANIU MAILA NA ADRES: yessport.przemysl@gmail.com 


    Adres do przesłania reklamowanych produktów: 

    YesSport Galeria Sanowa 

    ul.Brudzewskiego 1 

    37-700 Przemyśl