buty New Balance ML574PKS r41 1/2 timsport_pl (6999627385)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
299,00 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: OPOLE, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: 41,5
  • kolor: inny kolor
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna zamszowa
  • materiał wkładki: inny materiał
  • wysokość: niskie
  • zapięcie: sznurowane
  • dostawa z Polski: tak
  • wzór dominujący: bez wzoru

opis

Obuwie

New Balance ML574PKS




Producent:


Produkt:

New Balance


Model:

ML574PKS


Opis:

buty męskie


Kolor:

bordowy


Materiał:

zamsz / materiał syntetyczny


Przeznaczenie:

do użytku codziennego


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona 'o mnie' Wszystkie aukcje

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: OPOLE, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancja z tytułu Rękojmi na podstawie kodeksu cywilnego (art. 560 i 561 k.c.).


REKLAMACJE

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy.


2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  


3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.  


4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Nie więcej niż koszt wysyłki Pocztą Polską.


5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.  


6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.  


7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  


b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.  


8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji


9. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


 


KRÓTKA INSTRUKCJA:


1. Odeślij do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.


 


PAMIĘTAJ:


1. Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).


2. Pamiętaj, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 


3. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


 


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/Formularz_reklamacyjny.pdf


Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski
ul. Kołłątaja 7
45-064 Opole
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy.

2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  

3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.  

4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Nie więcej niż koszt wysyłki Pocztą Polską.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.  

6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.  

7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  

b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.  

8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji

9. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


KRÓTKA INSTRUKCJA:


1. Odeślij do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.


PAMIĘTAJ:

1. Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).

2. Pamiętaj, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 

3. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/Formularz_reklamacyjny.pdf

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski
ul. Kołłątaja 7
45-064 Opole

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. WYMIANA PRODUKTÓW:

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki timsport.pl bezproblemowo wymienia towar.


W celu wymiany:


Skontaktuj się z nami i zarezerwuj interesujący Cię rozmiar:

  • drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl,
  • za pomocą formularza kontaktowego

Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz paragonem na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski
KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


Decydując się na wymianę, przy pierwotnej dostawie poprzez paczkomaty masz możliwość darmowego odesłania do nas przesyłki również poprzez paczkomaty. Koszt wysyłki wymienionych butów to 10 zł - do wyboru paczkomaty (płatne z góry) lub przesyłka kurierska (płatne z góry lub przy odbiorze).

Decydując się na wymianę, przy pierwotnej dostawie kurierem, towar odsyłasz na swój koszt, ale wymieniony towar wysyłamy bezpłatnie - do wyboru paczkomaty lub przesyłka kurierska.



2. ZWROT TOWARU

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki timsport.pl bezproblemowo przyjmuje zwrot towaru.


W celu zwrotu:


Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski
KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


  • Decydując się na zwrot, towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.
  • Zwrot wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu.
  • Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem.
  • Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą!

O sprzedającym
www_timsport_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2803

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 692 484 686
  • +48692484686
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą marek: Adidas, Nike, Puma, Reebok, Converse i And1. Na rynku istniejemy już od wielu lat. Dzisiejsze czasy wymagają od nas wyjścia do klienta i ułatwienia mu dostępu do naszego asortymentu, w związku z tym postanowiliśmy rozpocząć działalność na allegro. ZamówieniaKlient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę TYLKO za pośrednictwem portalu aukcyjnego ALLEGRO. Nie realizujemy zamówień składanych telefonicznie, poprzez e-mail bądź sms. ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO

Pozostałe informacje

Wysyłka Paczki wysyłamy codziennie oprócz sobót i niedziel! Jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce prosimy o kontakt telefoniczny (do godziny 12). Paczki wysyłamy: kurierem - koszt przesyłki kurierskiej 16 zł koszt przesyłki kurierskiej za pobraniem 18 zł paczkomatem InPost - koszt przesyłki, płatność z góry 8,99 zł. Tabela rozmiarów: w celu uzyskania rzeczywistej długości wkładki prosimy o kontakt mailowy WYMIANA PRODUKTÓW: W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki nasz sklep internetowy timsport.pl bezproblemowo wymienia towar. W celu wymiany:Skontaktuj się z nami i zarezerwuj interesujący Cię rozmiar:drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl,za pomocą formularza kontaktowego Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz paragonem na adres do Opola: F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE Decydując się na wymianę, towar odsyłasz na swój koszt. Koszt za przesyłkę zwrotną wynosi 10 zł. Pamiętaj, że dokonując wymiany rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą! FORMULARZ DO POBRANIA: https://timsport.pl/public/assets/FORMULARZ%20WYMIANY.pdf ZWROT TOWARU W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki nasz sklep internetowy timsport.pl bezproblemowo przyjmuje zwrot towaru. W celu zwrotu:Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na adres do Opola: F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE Decydując się na zwrot, towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar. Zwrot wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu. Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem. Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą! FORMULARZ DO POBRANIA: https://timsport.pl/public/assets/FORMULARZ%20ZWROTU.pdf Koszt wysyłki za granicę zależy od wagi zamówienia i kraju przeznaczenia. Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu. Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase:timsport@timsport.pl Dane do przelewu i wysyłki: F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563