buty New Balance ML574PKS r41 1/2 timsport_pl (6999627385)

zakończona
259,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: OPOLE, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: 41,5
  • kolor: inny kolor
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna zamszowa
  • materiał wkładki: inny materiał
  • wysokość: niskie
  • zapięcie: sznurowane
  • dostawa z Polski: tak

opis

Obuwie

New Balance ML574PKS




Producent:


Produkt:

New Balance


Model:

ML574PKS


Opis:

buty męskie


Kolor:

bordowy


Materiał:

zamsz / materiał syntetyczny


Przeznaczenie:

do użytku codziennego


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona 'o mnie' Wszystkie aukcje

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: OPOLE, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancja z tytułu Rękojmi na podstawie kodeksu cywilnego (art. 560 i 561 k.c.).


REKLAMACJE

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy.


2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  


3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.  


4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Nie więcej niż koszt wysyłki Pocztą Polską.


5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.  


6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.  


7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  


b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.  


8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji


9. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


 


KRÓTKA INSTRUKCJA:


1. Odeślij do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.


 


PAMIĘTAJ:


1. Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).


2. Pamiętaj, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 


3. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


 


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/Formularz_reklamacyjny.pdf


Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski
ul. Kołłątaja 7
45-064 Opole
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy.

2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  

3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.  

4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Nie więcej niż koszt wysyłki Pocztą Polską.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.  

6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.  

7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  

b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.  

8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji

9. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


KRÓTKA INSTRUKCJA:


1. Odeślij do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.


PAMIĘTAJ:

1. Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).

2. Pamiętaj, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 

3. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/Formularz_reklamacyjny.pdf

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski
ul. Kołłątaja 7
45-064 Opole

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. WYMIANA PRODUKTÓW:

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki timsport.pl bezproblemowo wymienia towar.


W celu wymiany:


Skontaktuj się z nami i zarezerwuj interesujący Cię rozmiar:

  • drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl,
  • za pomocą formularza kontaktowego

Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz paragonem na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski
KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


Decydując się na wymianę, przy pierwotnej dostawie poprzez paczkomaty masz możliwość darmowego odesłania do nas przesyłki również poprzez paczkomaty. Koszt wysyłki wymienionych butów to 10 zł - do wyboru paczkomaty (płatne z góry) lub przesyłka kurierska (płatne z góry lub przy odbiorze).

Decydując się na wymianę, przy pierwotnej dostawie kurierem, towar odsyłasz na swój koszt, ale wymieniony towar wysyłamy bezpłatnie - do wyboru paczkomaty lub przesyłka kurierska.



2. ZWROT TOWARU

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki timsport.pl bezproblemowo przyjmuje zwrot towaru.


W celu zwrotu:


Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski
KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


  • Decydując się na zwrot, towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.
  • Zwrot wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu.
  • Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem.
  • Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą!

O sprzedającym
www_timsport_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2848

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 692 *** *** (pokaż)
  • +48********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep internetowy timsport.pl to miejsce, gdzie nasi Klienci mogą zapoznać się z naszym asortymentem i nie wychodząc z domu dokonać zakupu swoich wymarzonych produktów. Sklep internetowy timsport.pl to również zaufanie naszych Klientów. Przez ponad 20 lat działalności i funkcjonowania naszej firmy zdobyliśmy olbrzymie grono stałych Klientów, których nie chcielibyśmy nigdy zawieść  i każdego dnia staramy się to grono powiększać, budując zaufanie i uznanie wśród tej grupy. W naszym sklepie znajdziesz kolekcje odzieżowe oraz obuwie sportowe i akcesoria topowych marek, takich jak: adidas Originals, adidas Neo, adidas Performance, Reebok, Nike, Jordan, Puma, Converse, Volcano, New Balance, Asics, Vans oraz szeroki wybór obuwia do piłki nożnej. Zapraszamy do odwiedzania naszej strony i zapoznania się z bogatą ofertą, w razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt.

Pozostałe informacje

Wysyłka

Paczki wysyłamy codziennie oprócz sobót i niedziel!

Jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce prosimy o kontakt telefoniczny (do godziny 12).

Paczki wysyłamy: kurierem -   koszt przesyłki kurierskiej 16 zł koszt przesyłki kurierskiej za pobraniem 18 zł

paczkomatem InPost - koszt przesyłki, płatność z góry 8,99 zł.

Tabela rozmiarów:

w celu uzyskania rzeczywistej długości wkładki prosimy o kontakt mailowy

WYMIANA PRODUKTÓW:

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki nasz sklep internetowy timsport.pl bezproblemowo wymienia towar.

W celu wymiany:

Skontaktuj się z nami i zarezerwuj interesujący Cię rozmiar:drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl,za pomocą formularza kontaktowego

Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz paragonem na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Decydując się na wymianę, towar odsyłasz na swój koszt. Koszt za przesyłkę zwrotną wynosi 10 zł.

Pamiętaj, że dokonując wymiany rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą!

FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/FORMULARZ%20WYMIANY.pdf

ZWROT TOWARU

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki nasz sklep internetowy timsport.pl bezproblemowo przyjmuje zwrot towaru.

W celu zwrotu:

Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Decydując się na zwrot, towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.

Zwrot wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu.

Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem.

Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą!

FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/FORMULARZ%20ZWROTU.pdf

Koszt wysyłki za granicę zależy od wagi zamówienia i kraju przeznaczenia. Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu.

Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase:timsport@timsport.pl

Dane do przelewu i wysyłki:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563

Numer oferty:6999627385
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry