Buty męskie typu EVA kalosz kalosze wysokie (6950750965)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
61,00 zł
z 28 par
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Skierniewice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

opis

Buty męskie typu kalosz
WYSOKIE
ZIELONE



  • wykonane z wysokiej jakości materiału typu EVA
  • wodoodporne-
  • idealne na deszczową pogodę
  • wysoki przegub
  • ułatwiający wygodne wkładanie i zdejmowanie obuwia


WODOODPORNE- STOSOWANE W:
OGRODNICTWIE, PRACACH PORZĄDKOWYCH,
BUDOWLANCE, WYKOŃCZENIACH, NA ROLI ITP
DOSTĘPNE ROZMIARY;
42,43,44,45,46

PO DOKONANIU ZAKUPU,
PROSIMY O INFORMACJE Z WYBOREM ROZMIARU!!!


Wysyłka realizowana jest w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty

Od poniedziałku do piątku 8-16.

Możliwość odbioru osobistego w firmie

Ul.Łódzka 65 96-100 Skierniewice

kom.570 470 940

tel. 46 831 51 30

* POSIADAMY DUŻĄ ILOŚĆ NA STANIE

* WYSTAWIAMY FV VAT ORAZ PARAGON

****

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Przesyłki do 31 kg
-przedpłata 16zł
-pobranie 22zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy

Przelew Bank Zachodni WBK
57 1090 2590 0000 0001 2307 0146.
Przesyłka pobraniowa.

tel.46 831 51 30
kom.570 470 940
bhp.lazy@gmail.com
Dostawa i płatność
od 16,00 zł

Lokalizacja: Skierniewice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

F.H.Sobieski
Łódzka 65
96-100 Skierniewice
woj. łódzkie
email: bhp.lazy@gmail.com
tel.: 46 831 51 30

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
3 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

 

I. RĘKOJMIA I TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1.  Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad fizycznych i prawnych i ponosi on odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli Towar posiada wadę fizyczną lub prawną.

2.  Przy realizacji Dostawy przez Dostawcę Sprzedawcy, w razie jej niezgodności ze złożonym Zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym Dostawcę i odmówić przyjęcia Produktów, których nie zamawiał.

3.  W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru lub dostarczenia Produktu z wadą fabryczną, Klient może odmówić przyjęcia takiego Produktu, podpisując stosowne oświadczenie.

4.  Jeśli zakupiony Towar posiada wadę, Klient ma prawo:

4.1.  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i  bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w  porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i  znaczenie stwierdzonej wady, a także niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia,

4.2.  żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w  porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

5.  Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, a koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

6.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

7.  Wszelkie reklamacje należy składać na adres e-mail Sprzedawcy: reklamacje@tryton-bhp.pl lub pisemnie listem poleconym na adres: F.H. Sobieski Aneta Sobieska, al. Łódzka 65, 96-100 Skierniewice. 

8.  Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej oznaczenie Klienta (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail) oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.

9.  Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O rezultacie Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Klienta.

10.  Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

10.1.  Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

10.2.  Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą;

10.3.  Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);

UWAGA!

Jako sklep, mamy prawo odmówić rozpatrywania reklamacji, w przypadku gdy buty nie spełniają wymagań higienicznych.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

F.H Sobieski ANETA SOBIESKA
Łódzka 65
96-100 Skierniewice
Dodatkowe informacje

W przypadku gdy Klient chciałby zgłosić reklamację, należy: - przesłać zgłoszenie na adres mailowy: bhp.lazy@gmail.com wysłać pisemnie na adres: F.H Sobieski ANETA SOBIESKA Łódzka 65 96-100 Skierniewice Warunki zgłoszenia REKLAMACJI: 1 Wszystkie produkty dostępne są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 2.Zwracany towar należy odesłać na koszt własny. 3.Dział obsługi klienta nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 4.Reklamacje dotyczące widocznych uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności kuriera, protokołu reklamacyjnego (podczas odbioru przesyłki). 5 Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub kradzież spowodowane podczas transportu. 6.Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.O jej wyniku, klient będzie informowany drogą elektroniczną, telefonicznie lub pocztą tradycyjną. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt kupującego. 7.Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. 8.Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca. 9. Do przesyłki należy dołączyć paragon (oryginał) lub kserokopię faktury VAT,oraz informację ad reklamowanego przedmiotu ze wskazaniem żądania Kupującego. Należy również podać: nick z Allegro, dane adresowe oraz numer konta bankowego. 10 Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci 11.Sprzedawca udziela 3-miesięcznego okresu gwarancyjnego na wszystkie przedmioty znajdujące się w sklepie. F.H Sobieski Aneta Sobieska, Łódzka 65. 96-100 Skierniewice, nr Nip 836-141-34-20, Regon 017401450

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.Sobieski
Łódzka 65
96-100 Skierniewice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.o ochronie praw konsumentów ( Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 poz.827 ) klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie pocztą elektroniczną na w.w. adres email, bądź pisemnie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zapisane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, zatem stosuje się je wyłącznie w przypadku sprzedaży przedmiotu osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko w przypadku braku uszkodzeń i śladów użytkowania, oraz gdy będzie odesłany w pełni kompletny, z dołączonym dokumentem potwierdzającym zakup. Do zwrotu należy dołączyć numer konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot. Zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Nie odbieramy paczek przez nas nie zamówionych oraz paczek wysłanych na nasz koszt. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: imię, nazwisko, login Allegro, adres, datę

O sprzedającym
bhp-lazy
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1481

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 46 831 51 30
  • 790779825
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Siedziba i dane firmy:

F.H.Sobieski

Łódzka 65

96-100 Skierniewice

POLSKA

NIP: 836-141-34-20

REGON: 017401450

Pozostałe informacje

UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!!!!!!!!

Osobom niezarejestrowanym oraz bez pełnej aktywacji konta, nie wysyłamy paczek "za pobraniem"!

  Zamówienia z w.w. kont z takim wyborem przesyłki - będą przez nas ignorowane!

REGULAMIN

1.Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży asortymentu dostępnego dla klienta poprzez bhp-lazy i stronę internetową www.bhprobocze.pl

2. Podmiotem prowadzącym sprzedaż jest Centrum Bhp Sobieski, Aneta Sobieska, ul  Łódzka 65, 96-100 Skierniewice, nr Nip 836-141-34-20, Regon 017401450.

3.Sklep jest dostępny za pośrednictwem sieci Internet pod adresem : http://www.tryton-bhp.pl/

4. Osoba składająca zamówienie zamówienie zwana jest w dalszej części regulaminu " klientem".

5. Ceny towarów prezentowanych w sklepie są cenami brutto zawierają podatek Vat.

6. Dokonując zamówienia klient oświadcza, iż akceptuje treść regulaminu, warunków płatności, cennika przesyłek kurierskich, realizacji dostaw , zwrotów towarów, gwarancji i reklamacji oraz zasad konserwacji.

7. Warunkiem przyjęcia do realizacji złożonego zmówienia jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia. Poprawnie wypełniony formularz zamówienia powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę firmy, nip, adres ( dane do faktury ), telefon, e-mail, sposób płatności, kuriera, w uwagach adres dostawy, jeżeli jest inny niż adres podany do wystawienia faktury.

8. Każde zamówienie jest potwierdzone przez dział obsługi klienta drogą e-mail. Informujemy klienta o prawie odstąpienia od zamówienia i prawie zwrotu towaru do momentu ostatecznej akceptacji.

9. Zamówienia realizowane są w całości, niema możliwości domówienia towaru innego niż w zamówieniu po ostatecznej akceptacji i przekazaniu towaru do wysyłki.

10. Zamówienia elektronicznie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 14 oraz złożone w soboty,niedzielę i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

11. W przypadku wystąpienia chwilowego braku towaru lub wystąpienia innego problemu uniemożliwiającego realizację zamówienia, dział obsługi skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji złożonego zamówienia. Jeśli skontaktowanie się z klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, takie zamówienie traci moc.

12. Zamówienie zrealizowane ( towar został wysłany ) nie może być anulowane.

13. Klient ma możliwość uzyskania korzystnego rabatu w zależności od aktywności zakupów i wysokości obrotów. Szczegółowych informacji udziela pracowni obsługi sklepu.

14. Warunki płatności muszą być zaakceptowane przez klienta. Podstawową formę płatności jest gotówka przy odbiorze towaru oraz przedpłata na podstawie otrzymanej faktury pro forma na konto firmy:Centrum Bhp Sobieski: Bank Zachodni WBK S.A. Numer konta: 57 1090 2590 0000 0001 2307 0146.

15. Wysyłka towaru lub odbiór następuje po wpłynięciu pełnej kwoty na konto firmy Centrum Bhp Sobieski.

16. Brak zapłaty w terminie 3 dni od daty wystawienia faktury pro forma skutkuje anulowaniem zamówienia i rezerwacji zamówienia.

17. Opłatę za przesyłkę pokrywana jest przez klienta. Opłata ta jest wyliczona na podstawie wagi i gabarytów zamówionego towaru.

18. Zamówiony towar wysyłany jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka lub Poczty Polskiej

19 Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w magazynie firmy:

F.H.Sobieski w dniach od poniedziałku do piątku: w godzinach: 9.00-16.00.

20. Dostawa towaru do klienta następuje w ciągu 48 godzin od momentu wysyłki.