Buty męskie Reebok Royal Transport S AR2551 nowość (6482847611)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
148,00 zł
z 23 sztuk

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 41, 42, 42,5, 43, 44, 44,5, 45, 45,5, 46, 47
ok Royal Reamaze 2M - AR2556

Reebok Royal Transport S AR2551

Jak kupować
  1. Po zmierzeniu stopy wybierz rozmiar odpowiadający długości, pomoże w tym tabela rozmiarów, znajdująca się niżej.
  2. Wybierz swój rozmiar z listy dostępnych rozmiarów, w górnej części aukcji
  1. KUP TERAZ! Wybierz sposób dostawy i oczekuj na przesyłkę JUŻ NAWET NASTĘPNEGO DNIA!

Wybierz rozmiar dla siebie :

21 22 23 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

Jak poprawnie mierzyć stopę:

Klasyczne, męskie buty Reebok Royal Transport, zaprojektowane w wielkomiejskim stylu. Wygodna cholewka została w całości wykonana z trwałej i łatwej w pielęgnacji skóry syntetycznej. W połączeniu z klasycznym sznurowaniem i wygodną podeszwą środkową dobrze stabilizują stopy, zapewniając odpowiedni komfort. Wewnątrz obuwia zastosowano wyjmowane wkładki Royal Foam Lite z wyściółką OrthoLite®, które stanowią dodatkową amortyzację i dobrze wspierają. Ponadto dzięki antybakteryjnym właściwościom, zapobiegają powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Gumowa podeszwa zewnętrzna, z jodełkowym bieżnikiem oferuje bardzo dobrą przyczepność.

Reebok

Męskie





EURO 40.5 41 42 42.5 43 44 44.5 45 45.5 46 47 48 48.5 50



CM 26.0 26.5 27.0 27.5 28.0 28.5 29.0 29.5 30.0 30.5 31.0 31.5 32.0 33.0



UK 7.0 7.5 8.0 8.5 9.0 9.5 10.0 10.5 11.0 11.5 12.0 12.5 13.0 14.0



USA 8.0 8.5 9.0 9.5 10.0 10.5 11.0 11.5 12.0 12.5 13.0 13.5 14.0 15.0



Buty są nowe, oryginalne, zapakowane w fabryczne pudełko.


Po ZAKUPIE PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA DOSTAWY I ZAPŁATY!!!
Wszystkie zdjęcia są robione przez nas! Są to zdjęcia "Real Foto" towaru jaki jest sprzedawany za pośrednictwem Allegro.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 11 1090 1492 0000 0001 1889 1905
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 79 1240 3969 1111 0010 4322 1063
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

WYSYŁKA TOWARU 1. Kupiony przez Konsumenta Towar, dostarczany jest firmą kurierską tylko na obszarze Polski, na adres wskazany przez Klienta przy złożeniu zamówienia, jako adres dostawy. 2. Dostarczenie Towaru do Konsumenta jest płatne, z zastrzeżeniem warunków z działu „Sprzedaż towarów”. 3. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki, Silvercrist zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Silvercrist.

kontakt

  • 665823800
    Telefon odbieramy w godzinach :8:00 do 20:00 (od poniedz. do piątku ) w soboty w godz.9:00-15:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Silvercrist-Z
Jasna 15/19D
70-777 Szczecin
 
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Firmą bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru do siedziby Firmy, w termie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, a więc objęcia przez Konsumenta Towaru w posiadanie lub objęcia Towaru w posiadanie przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, zaś w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin czternastodniowy należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. 2. Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w punkcie 1, może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie. 3. Klient może posłużyć się przykładowym formularzem przygotowanym przez Firmę. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy Silvercrist Jasna15,pawilon 19d 70-777 Szczecin Ja informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy , numer oferty Data zawarcia umowy to , data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej który należy uzupełnić, przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 4. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy, należy wysłać do siedziby Firmy, z tym, że do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. 5. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu (dostarczenia) Towaru do siedziby Firmy. 6. Firma dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. 7. Firma może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. 8. Jeśli Klient zwraca Towar, w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Firmę ,Firma nie jest zobowiązana do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów. 9. Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Firmie lub przekazać go osobie upoważnionej przez Firmę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 10. Do zachowania terminu, o którym mowa w punkcie 9, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 11. Zwrotu-wymiany Towaru Klient powinien dokonać na adres firmy tj. ul.Jasna 15/19d, 70-777 Szczecin, chyba że firma upoważniła konkretną osobę do jego odbioru,lub zmieni adres o czym poinformuje kupującego. 12. Kupujący niebędący Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś w zakresie takiej sprzedaży zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. 13. Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w ust. 1, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

reklamacje

REKLAMACJE /WYMIANY WYMIANA TOWARU 1. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym Towary, na życzenie Klienta podlegają wymianie na inny, w terminie 10 dni od daty otrzymania Towaru, który ma być wymieniony. 2. Koszt wymiany Towaru, którym będzie obciążony Konsument korzystający z takiej opcji, wynosi 15,99 zł i jest przeznaczony na pokrycie kosztów ponownej wysyłki Towaru. 3. Klient może dokonać wymiany zamówionego Towaru, na taki sam w innym rozmiarze, bądź inny, ponosząc koszty odesłania nieużywanego towaru, w żaden sposób uszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu na adres Sklepu Internetowego. 4. Klient proszony jest o wcześniejsze potwierdzenie drogą mailową czy w ofercie Sklepu Internetowego znajduje się oczekiwany przez Niego rozmiar. W przypadku braku dostępności towaru, Silvercrist dołoży wszelkich starań, by towar wymienić możliwie jak najszybciej. W sytuacji, gdy wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), Silvercrist zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt, lub zwróci pieniądze przelewem na wskazane konto. REKLAMACJE 1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2 (dwa) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny. 2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu - paragon, faktura VAT. 3. Reklamowany towar przesyłany do Silvercrist powinien być czysty. 4. Silvercrist w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia, którego podstawą będzie opinia wydana przez profesjonalnego Rzeczoznawcę. 5. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady Towaru oraz aktualny adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem. 6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez Silvercrist uzupełniony formularz na adres siedziby Silvercrist(ul.Jasna 15/19d , 70-777 SZCZECIN), przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 7. Reklamacja złożona przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana. 8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po poinformowaniu Go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres wskazany przez Klienta. W sytuacji gdy Towar ten, nie zostanie odebrany, Silvercrist wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, Silvercrist będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Silvercrist, naliczanej za każdy miesiąc przechowania. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do takich procedur tj. możliwości skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. 2. Konsument uprawniony jest więc do zwrócenia się: - do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie ewentualnego sporu wynikłego z zawartej z Silvercrist umowy sprzedaży, - do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia ewentualnego sporu między Klientem, a Silvercrist.