Buty męskie Adidas Caflaire B74610 / r.462/3 (7016183702)

zakończona
199,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
Zakupy od 449 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 46,5
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt męski

opis

 Adidas Caflaire B74610

Proste i stylowe. Zamszowa cholewka i przypominające nubuk detale nadają tym butom minimalistyczny, nowoczesny look do noszenia na co dzień.

  • Zamszowa cholewka
  • 3 paski z syntetycznego nubuku
  • Wygodna, tekstylna wyściółka
  • Gumowa podeszwa

 

 

Buty są nowe, oryginalne, zapakowane w fabryczne pudełko.

Dostawa i płatność
od 10,99 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Wiolus28 za co najmniej 449,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Odbiory ,Oś.Słoneczne (Pasaż na dole)
Jasna 15/19d
70-777 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: silvercrist.allegro@spoko.pl
tel.: 665823800

  • poniedziałek - piątek 12:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    11 1090 1492 0000 0001 1889 1905
    79 1240 3969 1111 0010 4322 1063

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

   1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2  (dwa) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą  Kodeks Cywilny.  2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu - paragon, faktura VAT.  3. Reklamowany towar przesyłany do Silvercrist powinien być czysty.  4. Silvercrist w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta  reklamacji, poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności  zgłoszonego roszczenia, którego podstawą będzie opinia wydana przez  profesjonalnego Rzeczoznawcę.  5. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie  Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady Towaru oraz aktualny  adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem  e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem.   6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez  Silvercrist uzupełniony formularz na adres siedziby Silvercrist(ul.Jasna  15/19d , 70-777 SZCZECIN), przy czym jego stosowanie nie jest  obowiązkowe.  7. Reklamacja złożona przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez  załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie  rozpatrywana.  8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po  poinformowaniu Go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres  wskazany przez Klienta. W sytuacji gdy Towar ten, nie zostanie  odebrany, Silvercrist wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny  sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni  od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego  dodatkowego terminu, Silvercrist będzie uprawniony do naliczania opłat  za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie  obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby  Silvercrist, naliczanej za każdy miesiąc przechowania.   

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Silvercrist-R ( e-mail: reklamacje.allegro@wp.pl)
Jasna 15/19d
70-777 Szczecin
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2 (dwa) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny. 2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu - paragon, faktura VAT. 3. Reklamowany towar przesyłany do Silvercrist powinien być czysty. 4. Silvercrist w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia, którego podstawą będzie opinia wydana przez profesjonalnego Rzeczoznawcę. 5. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady Towaru oraz aktualny adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem. 6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez Silvercrist uzupełniony formularz na adres siedziby Silvercrist(ul.Jasna 15/19d , 70-777 SZCZECIN), przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 7. Reklamacja złożona przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana. 8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po poinformowaniu Go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres wskazany przez Klienta. W sytuacji gdy Towar ten, nie zostanie odebrany, Silvercrist wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, Silvercrist będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Silvercrist, naliczanej za każdy miesiąc przechowania. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do takich procedur tj. możliwości skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. 2. Konsument uprawniony jest więc do zwrócenia się: - do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie ewentualnego sporu wynikłego z zawartej z Silvercrist umowy sprzedaży, - do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia ewentualnego sporu między Klientem, a Silvercrist.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SilverCrist -Z(zwrot) lub W (wymiana)
Jasna15,pawilon 19d
70-777 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Firmą bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru do siedziby Firmy, w termie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, a więc objęcia przez Konsumenta Towaru w posiadanie lub objęcia Towaru w posiadanie przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, zaś w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin czternastodniowy należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. 2. Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w punkcie 1, może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie. 3. Klient może posłużyć się przykładowym formularzem przygotowanym przez Firmę. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy Silvercrist Pomorska 110/12 70-812 Szczecin Wszystkie przesyłki listowe prosimy kierować też na ten adres. Ja informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy , numer oferty Data zawarcia umowy to , data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej który należy uzupełnić, przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 4. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy, należy wysłać do siedziby Firmy, z tym, że do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. 5. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu (dostarczenia) Towaru do siedziby Firmy. 6. Firma dokonuje zwrotu wszystkich przez Konsumenta płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. 7. Firma może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. 8. Jeśli Klient zwraca Towar, w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Firmę ,Firma nie jest zobowiązana do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów. 9. Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Firmie lub przekazać go osobie upoważnionej przez Firmę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 10. Do zachowania terminu, o którym mowa w punkcie 9, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 11. Zwrotu-wymiany Towaru Klient powinien dokonać na adres firmy tj. ul.Jasna 15/19d, 70-777 Szczecin, chyba że firma upoważniła konkretną osobę do jego odbioru,lub zmieni adres o czym poinformuje kupującego. 12. Kupujący niebędący Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś w zakresie takiej sprzedaży zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. 13. Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w ust. 1, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.




  

WYMIANA TOWARU 1. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym Towary, na życzenie Klienta podlegają wymianie na inny, w terminie 10 dni od daty otrzymania Towaru, który ma być wymieniony. 2. Koszt wymiany Towaru, którym będzie obciążony Konsument korzystający z takiej opcji, wynosi 15,99 zł i jest przeznaczony na pokrycie kosztów ponownej wysyłki Towaru(wysyłka za pobraniem). 3. Klient może dokonać wymiany zamówionego Towaru, na taki sam w innym rozmiarze, bądź inny, ponosząc koszty odesłania nieużywanego towaru, w żaden sposób uszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu na adres Sklepu Internetowego. 4. Klient proszony jest o wcześniejsze potwierdzenie drogą mailową czy w ofercie Sklepu Internetowego znajduje się oczekiwany przez Niego rozmiar. W przypadku braku dostępności towaru, Silvercrist dołoży wszelkich starań, by towar wymienić możliwie jak najszybciej. W sytuacji, gdy wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), Silvercrist zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt, lub zwróci pieniądze przelewem na wskazane konto.

O sprzedającym
Wiolus28
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

417

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 665823800
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane firmy :

 SilverCrist WIOLETA BRÓD 

Pomorska 110/12

 70-812 Szczecin 

NIP: 9191737749 

REGON: 320920796 



 

Pozostałe informacje


Wymiana obuwia:  

 Adres na który prosimy wysłac paczkę:

  Silvercrist-W 

 Jasna 15/19d 

  70-777 Szczecin

  WYMIANA TOWARU 1. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym Towary, na życzenie Klienta podlegają wymianie na inny, w terminie 10 dni od daty otrzymania Towaru, który ma być wymieniony. 2. Koszt wymiany Towaru, którym będzie obciążony Konsument korzystający z takiej opcji, wynosi 15,99 zł i jest przeznaczony na pokrycie kosztów ponownej wysyłki Towaru(wysyłka za pobraniem). 3. Klient może dokonać wymiany zamówionego Towaru, na taki sam w innym rozmiarze, bądź inny, ponosząc koszty odesłania nieużywanego towaru, w żaden sposób uszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu na adres Sklepu Internetowego. 4. Klient proszony jest o wcześniejsze potwierdzenie drogą mailową czy w ofercie Sklepu Internetowego znajduje się oczekiwany przez Niego rozmiar. W przypadku braku dostępności towaru, Silvercrist dołoży wszelkich starań, by towar wymienić możliwie jak najszybciej. W sytuacji, gdy wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), Silvercrist zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt, lub zwróci pieniądze przelewem na wskazane konto.