BUTY KORKI PUMA V3.08 FG LANKI SKÓRA! RÓŻNE ROZM!! (6483112211)

5 osób kupiło 7 par
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
109,00 zł
z 33 par

Rozmiar

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
Zakupy powyżej 398 zł
  • lokalizacja: Zambrów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 40, 40,5, 41, 42, 42,5, 44, 44,5, 45, 46,5
  • kolor: czerń, odcienie niebieskiego
109zł
Producent Puma
Model V3.08 FG
Index 101457-05
Wykonanie

skóra naturalna,
materiały syntetyczne
Kolor blue/black/white

Buty bardzo lekkie i wygodne.
Solidnie wykonane z wysokiej jakości skóry naturalnej i materiałów syntetycznych.

Dobrze dopasowują się do stopy.

Solidnie przeszycia cholewki podkreślają charakter butów oraz zwiększają ich wytrzymałość!

Model zaprojektowany w oparciu o najnowsze trendy mody.

Obuwie przeznaczone do gry na naturalnych nawierzchniach.

Rewelacyjnie niska cena!


PROMOCJA DO WYCZERPANIA ZAPASÓW!!

DŁUGOŚĆ WKŁADKI
PODANA PRZEZ PRODUCENTA
Rozmiar 40 - 25,5cm
Rozmiar 40,5 - 26,0cm
Rozmiar 41 - 26,5cm
Rozmiar 42 - 27,0cm
Rozmiar 42,5 - 27,5cm
Rozmiar 44 - 28,5cm
Rozmiar 44,5 - 29,0cm
Rozmiar 45 - 29,5cm
Rozmiar 46,5 - 30,5cm

14zł
17zł

Udział w aukcji jest wiążący dla obu stron i ma charakter umowy kupna-sprzedaży.

Klient dokonując zakupu na naszych aukcjach obligatoryjnie akceptuje wszystkie poniższe zasady i warunki zawarte na stronie "O mnie" a także zobowiązuje się dotrzymać ich w trakcie trwania transakcji.

Wszystkie zdjęcia są własnością firmy OUTLET-AS. Wykorzystywanie, kopiowanie oraz reprodukowanie ich bez zgodny właściciela jest naruszeniem praw autorskich.

Zgodnie z Art. 156. Prawa własności przemysłowej z ustawy z dnia 30 czerwca 2000r, wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.

Zobacz inne nasze aukcje:
© UltraPanel
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u OUTLET-AS za co najmniej 398 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Niemcy 58,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Wielka Brytania 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Czechy 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Irlandia 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Słowacja 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Szwecja 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Holandia 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Litwa 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Norwegia 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Ukraina 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Włochy 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Francja 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Belgia 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Dania 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy hurtownią, zajmującą się sprzedażą nowego, oryginalnego obuwia sportowego, oraz odzieży i akcesoriów sportowych. W naszym asortymencie znajdą Państwo towary popularnych, światowych i cenionych marek, takich jak: Puma, Nike, Adidas, Reebok, Lacoste, Caterpillar, czy Timberland. Nasza oferta zawiera przede wszystkim: obuwie, plecaki, torby, saszetki, dresy kompletne, spodnie, bluzy, koszulki, czapki i wiele innych artykułów. W branży e-commerce działamy już od około 15 lat i trzeba przyznać, że czujemy się w niej jak ryba w wodzie! Nasze główne zalety to: konkurencyjne, atrakcyjne ceny, profesjonalna obsługa, fachowe doradztwo, bezproblemowy system wymian i zwrotów, a także 100% towarów dostępnych od ręki na naszym magazynie i wyjątkowo szybka realizacja zamówień! Nasz zespół dokłada codziennie wszelkich starań, aby zapewnić Państwu transakcje na najwyższym poziomie! Potwierdzają to nasze komentarze i wciąż rosnąca liczba zadowolonych klientów! Pozdrawiamy, OUTLET AS

kontakt

  • 533 239 239
    Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00-18:00
  • info@outlet-as.pl
    Na Państwa wiadomości e-mailowe odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
I. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie tej rzeczy. Termin ten jest całkowicie nie przekraczalny (zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 30 maja 2014r. o Prawach Konsumenta - Dz.U. 2014 r. poz. 827). II. Towar musi być w takim stanie, w jakim go Państwo otrzymali: nowy, nie używany, musi posiadać komplet metek oraz niezniszczone oryginalne opakowanie, oraz musi spełniać warunki do ponownej sprzedaży. Prosimy o nie oklejanie bezpośrednio pudełka żadną taśmą klejącą! Jeśli otrzymali Państwo obuwie zapakowane w oryginalne pudełko, to to pudełko jest także niezbędne do zwrotu. III. Aby odstąpić od umowy, czyli odesłać towar do zwrotu należy: - poinformować nas o swojej decyzji, wysyłając e-mail na nasz adres: info@outlet-as.pl E-mail ten powinien zawierać kompletnie wypełniony wzór odstąpienia od umowy, podany poniżej: (na jego podstawie dokonujemy przyjęcia towaru i zwrotu należności) - wypełniony formularz można załączyć dodatkowo do paczki z odsyłanym towarem, ale nie jest to konieczne. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydruku to Formularz można napisać odręcznie. OTO WZÓR FORMULARZA ZWROTU: [Adres sprzedawcy] OUTLET AS Tomasz Gawrychowski ul. Kościelna 12 18-315 Kołaki Kościelne Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: Nazwa zwracanego towaru: [nazwy kupionych przedmiotów] Data zawarcia umowy: [data widniejąca na dowodzie zakupu] Data otrzymania przedmiotów: [data otrzymania towaru] Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Telefon kontaktowy: [telefon kupującego] Adres: [adres kupującego] Data odstąpienia od umowy: [data odstąpienia od umowy] Numer konta bankowego do zwrotu należności: [numer konta kupującego] Data, podpis kupującego ......................................... Jest to jedyna akceptowalna przez nas forma odsyłania towaru do zwrotu. Prosimy nie odsyłać do nas towaru z formularzami z innych sklepów czy z Internetu. Nie wymagamy także uzasadnień zwrotu - wystarczy towar, poprawnie wypełniony formularz i dowód zakupu - jeśli dopełnią Państwo tych formalności i odeślą do nas towar w wyznaczonym na to terminie, to będzie to wszystko, czego nam potrzeba. IV. Przesyłkę ze zwrotem należy odesłać na adres naszej firmy: OUTLET AS Tomasz Gawrychowski ul. Kościelna 12 18-315 Kołaki Kościelne V. Wraz z odsyłanym towarem do paczki należy dołączyć oryginalny dowód zakupu, czyli paragon bądź fakturę. Jest to konieczne, abyśmy mogli prawidłowo zaksięgować zwrot towaru w systemie fiskalnym. VI. W przypadku odstąpienia od umowy zwracana jest Państwu równowartość ceny zakupionego towaru wraz z najniższym oferowanym w danej aukcji kosztem wysyłki. (zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 30 maja 2014r. o Prawach Konsumenta - Dz.U. 2014 r. poz. 827) VII. Przelewu należności dokonujemy w terminie do 14 dni. (zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 30 maja 2014r. o Prawach Konsumenta - Dz.U. 2014 r. poz. 827). VIII. W przypadku zwrotu towaru nie ponosimy kosztu odesłania towaru przez Państwa do nas. To klient pokrywa koszta odesłania towaru do zwrotu. IX. Zarejestrowani użytkownicy serwisu Allegro, wybierający po zakupie wysyłkę Paczkomatem Inpost mają możliwość odesłania towaru gratis, także Paczkomatem. Wskazówki do odesłania towaru w ten sposób dla wyżej wymienionych klientów znajdują się w krótkim samouczku od Allegro: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost X. Konsument ma prawo jedynie do sprawdzenia towaru, niezwłocznie po jego otrzymaniu. Nie może użytkować zakupionej rzeczy dowolnie. Jeżeli jednak wbrew prawu rozpoczął jej użytkowanie, a mimo to chce odesłać towar do zwrotu, firma może żądać odszkodowania. Odszkodowanie zostanie ustalone na podstawie oględzin odesłanego towaru. XI. Nie odbieramy żadnych paczek pobraniowych! Prosimy o nie odsyłanie towaru w ten sposób. Zwroty należności realizowane są tylko i wyłącznie na wskazane przez kupującego w Formularzu Zwrotu konto bankowe.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: I. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy zgodnie z zasadami opisanymi poniżej: Przesyłkę z reklamowanym towarem prosimy odesłać wraz z wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym: (Jeśli nie mają Państwo możliwości wydruku to Formularz można napisać odręcznie) 1. Dane sprzedawcy: OUTLET AS Tomasz Gawrychowski ul. Kościelna 12 18-315 Kołaki Kościelne 2. Imię i nazwisko kupującego: [imię i nazwisko kupującego] 3. Adres kupującego: [adres kupującego] 4. Telefon kontaktowy: [telefon kupującego] 5. Numer konta bankowego: [numer konta kupującego] 6. Login z Allegro (jeśli klient go posiada): [login kupującego] 7. Datę zawarcia Umowy, stanowiącej podstawę reklamacji: [data widniejąca na dowodzie zakupu] 8. Nazwę przedmiotu reklamacji: [nazwa reklamowanego towaru] 9. Moment powstania uszkodzenia: [w przybliżeniu, kiedy zaobserwowano powstanie uszkodzenia] 9. Spostrzeżenia kupującego, uzasadniające reklamację: [krótki opis kupującego] Data i podpis kupującego ................................................ II. Przesyłkę z reklamowanym towarem należy odesłać na adres naszej firmy: OUTLET AS Tomasz Gawrychowski ul. Kościelna 12 18-315 Kołaki Kościelne Jest to jedyna akceptowalna przez firmę forma składania reklamacji. Prosimy nie korzystać z formularzy pobranych z Internetu bądź od innych sprzedawców! Często w takich formularzach brakuje niezbędnych dla nas informacji, natomiast znajdują się takie, które nie są nam do niczego potrzebne! Prosimy się do tego zastosować! Ułatwi to nam i Państwu całą procedurę. III. Reklamowany towar - w szczególności obuwie - prosimy odsyłać oczyszczone z zewnątrz! IV. Prosimy o odsyłanie towaru na reklamację wraz z oryginalnymi dowodami zakupu (nie ich skanami). V. Kupujący odsyła reklamowany towar na swój koszt. Rozpatrzenia reklamacji na korzyść kupującego (tzn. reklamacja rozpatrzona pozytywnie) powoduje, że udokumentowane koszty wysyłki są zwracane przelewem na konto kupującego. Najkorzystniejszą i polecaną przez nas formą odesłania towaru na reklamację jest skorzystanie z usług Poczty Polskiej (zwykła, ekonomiczna paczka pocztowa, bez ubezpieczania, czy deklaracji wartości - wszystkie dodatkowe opcje generują zupełnie niepotrzebne koszta). Jeśli jednak klient zdecyduje się pomimo powyższego odesłać towar korzystając z innej instytucji niż Poczta Polska (firmy kurierskiej, czy portalu wysyłkowego typu Send It, Furgonetka...) i koszta nadania paczki reklamacyjnej niepotrzebnie wzrosną, to zwrócimy za wysyłkę taką kwotę, jaką wskaże nam cennik Poczty Polskiej (sugerując się wagą i gabarytem przesyłki). VI. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. VII. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, po czym zawiadamia kupującego o wyniku postępowania. GWARANCJA: I. Towary sprzedawane przez firmę OUTLET-AS są objęte rękojmią i 12 miesięczną Gwarancją Sprzedawcy na podstawie dokumentu zakupu. II. Reklamacje z tytułu Gwarancji Sprzedawcy rozpatrywane będą na zasadach Opisu Procedury Reklamacyjnej. III. Towary zakupione na fakturę w celach działalności gospodarczej (tj. na firmę) nie podlegają gwarancji. IV. Gwarancji Sprzedawcy nie podlegają: 1. Obuwie użytkowane niezgodnie z jego przeznaczeniem - zwłaszcza obuwie halowe, lub z przeznaczeniem do użytku wewnętrznego 2. Uszkodzenia powstałe z winy klienta. 3. Obuwie uprzednio prane. 4. Naturalne zużywanie się materiałów w procesie użytkowania. 5. Uszkodzenia mechaniczne. 6. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania. 7. Tzw. komfort użytkowania (np. złe dopasowanie obuwia do stopy). 8. Elementy ozdobne towaru, np. emblematy, znaczki, wszelkiego typu cyrkonie, naszywane, bądź naklejane, czy naprasowane dodatki.

pozostałe informacje

WYMIANA TOWARU: I. Na wymianę nieużywanego towaru mają Państwo 14 dni od momentu jego otrzymania. II. Przed odesłaniem towaru na wymianę prosimy o wcześniejszy kontakt e-mailowy bądź telefoniczny, w celu upewnienia się, że posiadamy produkt i rozmiar, na jaki chcą Państwo dokonać wymiany, oraz abyśmy mogli go dla Państwa zarezerwować. Dostępność konkretnych rozmiarów mogą Państwo sprawdzić samodzielnie na aukcjach, w zakładkach Wybierz rozmiar (u góry aukcji, pomiędzy główną miniaturą, a przyciskami Kup teraz i Dodaj do koszyka). III. Odsyłany towar powinien być w takim stanie, w jakim go Państwo otrzymali, czyli: nowy, nieużywany, oraz musi spełniać warunki do ponownej sprzedaży. IV. Pudełko powinno być spakowane np. w kopertę, folię bądź papier. Prosimy o nieobklejanie bezpośrednio pudełka żadną taśmą klejącą, gdyż to je uszkadza! Prosimy również o nieodsyłanie niezabezpieczonego pudełka, z dostępem do jego zawartości. V. Klient zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty wymiany. VI. Do środka paczki prosimy włożyć wypełniony Formularz Wymiany, którego wzór znajduje się tuż poniżej: (Jeśli nie mają Państwo możliwości wydruku to Formularz można napisać odręcznie) 1. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 2. Adres: [adres kupującego] 3. Numer telefonu kontaktowego: [telefon kupującego] 4. Login z allegro: [login kupującego] 5. Nazwa wymienianego towaru: [nazwa towaru] 6. Proszę o wymianę na model/rozmiar: [prosimy wpisać model/rozmiar, na który chcą Państwo dokonać wymiany] Data, podpis kupującego ....................................................... VII. Przesyłkę należy odesłać na adres naszej firmy: OUTLET AS Tomasz Gawrychowski ul. Kościelna 12 18-315 Kołaki Kościelne VIII. Do środka paczki wraz z towarem i uzupełnionym Formularzem Wymiany Towaru (powyżej) prosimy włożyć odpowiednią kwotę na ponowną wysyłkę wymienionego towaru od nas w Państwa stronę: - koszt wymiany kurierem GLS - 14 zł - koszt wymiany Paczkomatem Inpost - 8,60 zł (dotyczy tylko tych klientów, którzy pierwszą paczkę zamawiali poprzez Paczkomat Inpost) IX. Zarejestrowani użytkownicy serwisu Allegro, wybierający po zakupie wysyłkę Paczkomatem Inpost mają możliwość odesłania towaru gratis, także Paczkomatem. Wskazówki do odesłania towaru w ten sposób dla wyżej wymienionych klientów znajdują się w krótkim samouczku Allegro: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost VII. Paragon do wymiany towaru jest nie potrzebny. Prosimy więc o nie wkładanie go do paczki, aby się nie zagubił. X. Zależy Państwu na czasie i szybkiej, wygodnej wymianie, bez wychodzenia z domu? Mamy możliwość wykonania takiej wymiany systemem Exchange firmą kurierską GLS! Polega to na tym, że kurier doręcza do Państwa już wymieniony towar i przy okazji odbiera ten, który chcą Państwo nam oddać. Koszt tej usługi wynosi 28 zł (płacimy za wysyłkę do Państwa i za zwrot towaru do nas). Chcą Państwo poznać szczegóły? Zachęcamy do kontaktu! XI. Jeśli powyższe warunki zostaną spełnione, to po otrzymaniu towaru niezwłocznie prześlemy do Państwa kolejny, zgodnie z Formularzem Wymiany. Uwaga: Wymiana na inny model odbywa się na zasadzie Zwrotu towaru. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt. -------------------------------------------------------------------------------- INFORMACJE OGÓLNE: I. Firma OUTLET AS pracuje od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00 - 18:00. II. W godzinach pracy najszybciej można się z nami skontaktować poprzez naszą Infolinię: 533 239 239. Odbierzemy każdy Państwa telefon, bądź oddzwonimy. W pozostałych godzinach lub w Soboty i Niedziele preferowany jest kontakt e-mailowy - postaramy się odpowiedzieć w możliwie najkrótszym terminie. III. Wszystkie towary, sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i w 100% oryginalne. IV. Drogi kliencie, prosimy o przemyślane zakupy i wywiązywanie się z zawieranych transakcji. Ułatwi nam to w znacznym stopniu pracę i oszczędzi obydwu stronom czasu i niepotrzebnych, nerwowych sytuacji. V. Po dokonaniu zakupu prosimy o niezwłoczne wypełnienie Formularza Opcji Dostawy - przyspieszy to sfinalizowanie transakcji. VI. Dostępne opcje zapłaty za zamówienie to: - przelew tradycyjny na konto bankowe - wpłata poprzez PayU - płatność przy odbiorze. VII. Na wpłatę należności przelewem bądź poprzez PayU czekamy do 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane i występujemy o zwrot prowizji do Allegro. VIII. Wszystkie aktualnie dostępne rozmiary obuwia widoczne są w zakładce "Wybierz rozmiar". Aby wybrać interesujący Państwa rozmiar i dokonać jego zakupu należy rozwinąć tą zakładkę i zaznaczyć odpowiedni dla siebie rozmiar. Jeżeli w zakładce "Wybierz rozmiar" nie widzą Państwo odpowiedniego dla siebie rozmiaru, to prosimy nie zaznaczać przypadkowego, prosząc następnie o inny. Jeśli rozmiar, który Państwa interesuje nie jest w tej zakładce widoczny oznacza to, że nie jest najprawdopodobniej dostępny. IX. Prosimy o podawanie w Formularzu Opcji Dostawy aktualnych danych adresowych i numerów telefonów. X. Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny bądź fakturę VAT (faktura na życzenie klienta). XI. Współpracujemy z firmą kurierską GLS, Pocztą Polską oraz firmą InPost. XII. Nie odbieranie przez klientów przesyłek pobraniowych skutkowało będzie wyciąganiem przez firmę odpowiednich konsekwencji. XIII. Nie odpisujemy na smsy. Preferujemy kontakt telefoniczny bądź e-mailowy. XIV. Promocje na naszych aukcjach nie łączą się ze sobą! XV. Zachęcamy do śledzenia i polubienia naszego profilu na Facebooku i Instagramie! XVI. Po sfinalizowaniu transakcji prosimy o wystawienie adekwatnego komentarza i oceny. Prosimy pamiętać, że wystawiane przez Państwa komentarze wpływają na naszą opinię wśród klientów, dlatego uważamy, że neutralny, czy negatywny komentarz powinno się wystawiać w ostateczności. Transakcja nie była dla Państwa dostatecznie zadowalająca? Zadzwońcie do nas lub napiszcie - postaramy się dojść z Państwem do porozumienia, dzięki czemu zakończymy transakcję pozytywnie dla obu stron! To dla nas bardzo ważne! Dziękujemy! OUTLET AS ------------------------------------------------------------------------- OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD: Firma OUTLET AS Tomasz Gawrychowski zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.