BUTY JUNIOR DAMSKIE adidas TUBULAR RUNNER K S78727 (6482210192)

zakończona
229,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Kielce
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36,5, 38, 38,5, 39,5, 40
+48 41 347 00 51 | +48 664 709 606

KONTAKT:

Tel: (041) 347 00 51
E-mail: info@active.biz.pl
Godziny otwarcia:
(Pn-Pt 9-17)

PŁATNOŚCI:

-Za pobraniem

-Płatność z allegro PAYU

-Wpłata na konto:

ACTIVE MG
Paderewskiego 34/7
25-502 Kielce
Bank BGŻ S.A. o/Kielce
35 2030 0045 1110 0000 0151 1220

WYSYŁKA:

Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej

oraz

Koszty wysyłki to:
-wpłata na konto: 11 zł
-za pobraniem: 15 zł

OPIS AUKCJI:

Juniorskie buty adidas Tubular mają podwyższoną, dopasowaną do stopy konstrukcję, która uzupełniona jest detalami z TPU przy sznurowaniu i pochłaniającą wilgoć, antybakteryjną wkładką OrthoLite®. Posiadają jednoczęściową podeszwę z pianki EVA.

Kod produktu: S78727

Uwaga!

Rozmiary obuwia marki adidas na tej aukcji fizycznie odpowiadają rozmiarom:

36,5 odpowiada rozmiarowi 36 2/3
37,5 odpowiada rozmiarowi 37 1/3
38,5 odpowiada rozmiarowi 38 2/3
39,5 odpowiada rozmiarowi 39 1/3
40,5 odpowiada rozmiarowi 40 2/3

GALERIA:



REGULAMIN:

Gwarantujemy możliwość wymiany rozmiaru. Zamówiony rozmiar okazał się niewłaściwy? Możesz wymienić go na inny. Koszt przesyłki w obydwu kierunkach pokrywa Kupujący. Szczegółowe zasady wymian znajdziesz TUTAJ.

Kupując na naszych aukcjach zyskujesz gwarancję 100% satysfakcji z zakupionego towaru. Jeżeli zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny. Szczegółowe zasady zwrotów znajdziesz TUTAJ.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 35 2030 0045 1110 0000 0151 1220
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta KUPUJĄCY będący KONSUMENTEM zawierając „umowę na odległość” ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru. Warunkiem dotrzymania terminu jest wysłanie w tym czasie do Sprzedawcy pisemnego oświadczenie o odstąpieniu od umowy (ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną). Adres do wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy: ACTIVE MG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Paderewskiego 34/7 25-502 Kielce e-mail: info@active.biz.pl - z dopiskiem: "ODSTĄPIENIE OD UMOWY" 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez KONSUMENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 3.1.1 obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo 3.1.2 polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 4. SPRZEDAWCA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia KONSUMENTA o odstąpieniu od umowy, zwrócić KONSUMENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w SKLEPIE). SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli SPRZEDAWCA nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt SPRZEDAWCY lub przekazać go osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru, chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Adres do ZWROTU produktu: ACTIVE MG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul.Paderewskiego 34/7 25-502 Kielce- z dopiskiem "ZWROT"6. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez KONSUMENTA od umowy, które obowiązany jest ponieść KONSUMENT:7.1. Jeżeli KONSUMENT wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w SKLEPIE INTERNETOWYM, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.2. KONSUMENT ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w w odniesieniu do umów:(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.. 9. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do SKLEPU, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt na adres siedziby SKLEPU.

reklamacje

1. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KONSUMENTA za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego PRODUKTU na zasadach określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w Kodeksie Cywilnym. 2. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji z tytuły rękojmi. 3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także GWARANCJĄ uprawnienia z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności SPRZEDAWCY za niezgodność PRODUKTU z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w Kodeksie Cywilnym. 4. W celu zgłoszenia reklamacji Klient może wypełnić protokół reklamacyjny do pobrania na naszej stronie, lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie na przykład pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) do SPRZEDAWCY. Adres do korespondencji: ACTIVE MG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.ul.Paderewskiego 34/7 25-502 Kielce e-mail: info@active.biz.pl 5. W porozumieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności reklamowanego PRODUKTU z umową należy go dostarczyć na adres SPRZEDAWCY. Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony i podpisany protokół reklamacyjny dostępny na naszej stronie. 6. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do reklamacji drogą pisemną lub elektroniczną. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 7. Jeżeli PRODUKT ma wadę, KONSUMENT może żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcia wady. 8. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić wadliwy PRODUKT na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla KONSUMENTA. 9. KONSUMENT nie może odstąpić od UMOWY, jeżeli wada jest nieistotna. 10. SPRZEDAWCA może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu KONSUMENTA, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego PRODUKTU w sposób wybrany przez KONSUMENTA jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 11. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez SPRZEDAWCĘ do reklamacji KONSUMENTA niezbędne będzie dostarczenie Produktu do SPRZEDAWCY, SPRZEDAWCA skontaktuje się z KONSUMENTEM w celu ustalenia dalszej procedury telefonicznie lub mailowo. 12. W razie wątpliwości proszę skontaktować się z naszym Konsultantem.

pozostałe informacje

Sklep internetowy Active prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internet. Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w walucie polskiej PLN. Realizacja zamówienia 1. Zamówienia składane za pośrednictwem internetu są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT. W przypadku zamówień wymagających wystawienia faktury VAT wymagane jest podanie pełnych danych, niezbędnych do jej wystawienia. 3. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany drogą telefoniczną lub mailową o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).4. Klient ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu oraz z niego zrezygnować do momentu wysyłki towaru. W takim przypadku należy kontaktować się telefonicznie pod numerem (041)3470051. 5. Do każdej paczki dołączany jest paragon bądź faktura Vat. Wymiana Towaru 1. KONSUMENT może wymienić towar tylko na inny rozmiar.2. KONSUMENT wymieniając towar ponosi koszty przesyłek w dwie strony tzn. od KONSUMENTA do SPRZEDAWCY oraz SPRZEDAWCY do KONSUMENTA.3. Przesyłka wysyłana przez KONSUMENTA powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. Nieodpowiednie zabezpieczenie lub zniszczenie opakowania i jego zawartości może być podstawą odmowy dokonania wymiany towaru.4. Koszt odsyłki towaru do KONSUMENTA przez SPRZEDAWCĘ wynosi: 11 zł w przypadku paczki zwykłej, 15 zł w przypadku paczki za pobraniem.5. W przypadku wymiany na inny rozmiar prosimy o kontakt z naszym Konsultantem. Ma to na celu sprawdzenie dostępności towaru. Towar na wymianę należy odesłać na adres wraz z wypełnionym formularzem dostępnym do pobrania na naszej stronie. ACTIVE MG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Sklep Internetowy ul. Paderewskiego 34/7 25-502 Kielce- z dopiskiem: "WYMIANA" W przypadku braku produktu na stanie w naszym magazynie klient zostanie o tym poinformowany, a należność odesłana na wskazane przez KONSUMENTA konto bankowe. Ochrona danych osobowych 1. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyjątkiem opisanym w pkt. 2. Pozyskiwanie danych oraz ich przetwarzanie odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami. 2. W przypadku sprzedaży produktów poprzez platformę Allegro w celu dostarczenia produktów do Klienta dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki są przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek - wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia a w przypadku skorzystania z systemu płatności bezpośrednich on-line - administratorowi systemu płatności. 3. Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za pośrednictwem serwisu Allegro jest firma: ACTIVE MG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul.Paderewskiego 34/7 25-502 Kielce, e-mail: info@active.biz.pl4. Administrator zarejestrował w rejestrze Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO) zbiór o nazwie "Rejestr klientów sklepu ACTIVE" 5. Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem serwisu Allegro zbierane są w celu nawiązania, ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy Usługodawcą i Klientem i zrealizowania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej. 6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w dowolnym czasie. 7. 8. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej skutkuje niemożliwością zawarcia i realizacji tejże umowy. 9. Dla zrealizowania obsługi umowy konieczne jest podanie następujących danych Klienta:nazwisko i imię lub nazwa firmy Klienta; w przypadku firmy numer ewidencyjny NIP;adres do wysyłki produktów oraz adres do faktury (kraj, miasto, kod pocztowy, ulica, numerposesji, numer lokalu);adres e-mail Użytkownika;numer telefonu kontaktowego;aplikacja w celu usprawnienia komunikacji zapamiętuje też IP, z którego była przeprowadzona transmisja danych. 10. Za wcześniejszą jawną zgodą Klienta jego dane są przekazywane do Grupa Allegro Sp. z o.o. adres. ul. Grunwaldzka 182,60-166 Poznań, NIP: 527-25-25-995 w przypadku sprzedaży poprzez serwis Allegro oraz w celu pozyskania opinii od klientów poprzez system Opineo.pl należące do Grupy Allegro.pl oraz zrealizowanie płatności on-line PayU Organ rejestrujący działalność gospodarczą Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Numer działalności gospodarczej KRS 0000090794 Płatności 1.Przy składaniu zamówienia obowiązkowe jest zaznaczenie formy płatności. -Przelew na konto: ACTIVE MG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA.ul. Paderewskiego 34/7 25-502 Kielce Bank BGŻ S.A. o/Kielce 35 2030 0045 1110 0000 0151 1220 -Gotówka przy odbiorze: (Tylko Polska) Płatne przy odbiorze towaru u kuriera. 2. Przy płatności na konto bankowe należy podać w tytule przelewu swoje imię i nazwisko. Sposoby i koszty przesyłki 1. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć formę przesyłki. 2. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszty wysyłki to: -wpłata na konto: 11 zł -za pobraniem: 15 zł. Kontakt W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących zakupów w naszym sklepie, prosimy o kontakt pod adres e-mail info@active.biz.pl lub pod telefonem (041)3470051 (Pn-Pt 9-17).