BUTY ADIDAS JOGGER CL BB9680 42 2/3 (7062527038)

3 osoby kupiły 3 pary
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
173,00 zł
z 3 par
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,95 zł
  • Allegro Kurier InPost 11,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,90 zł
  • lokalizacja: Opalenica, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 42 2/3
  • wysokość: niskie
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • płeć: produkt męski
  • wzór dominujący: logo
  • materiał zewnętrzny: tworzywo skóropodobne
  • materiał wkładki: tworzywo sztuczne
  • zapięcie: sznurowane
  • dostawa z Polski: tak
  • długość wkładki (cm): 27
  • rozmiar UK: 8.5
  • rozmiar US: 9
  • kolor: biel, odcienie granatowego

opis

    ADIDAS JOGGER CL BB9680

  • Producent: Adidas
  • Numer katalogowy: BB9680
  • Stan: nowy
  • Płeć: męski 
  • Cholewka: materiał syntetyczny
  • Wyściółka: tekstylna
  • Podeszwa środkowa: profilowana wkładka, pianka EVA
  • Kolor: czarne

Adidas Jogger CL BB9680

Klasyka w najlepszym wydaniu, adidas Jogger to nawiązanie do butów z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych minionego stulecia. Klasyka w czysto retro runingowym designe. Prostota, minimalizm i lekkość to główne cechy opisujące ten model.

Tekstylna cholewka w połączeniu z klasycznymi kolorami dobrze wygląda i idealnie komponuje się z miejskim stylem. Miękka wyściółka wewnętrzna w znacznym stopniu poprawia komfort noszenia. Podeszwa środkowa wykonana z pianki EVA, poprawia komfort i elastyczność buta.

Tabela rozmiarów

Tabela rozmiarów jest podana przez producenta, w rzeczywistości wkładki mogą być dłuższe.

Jeżeli masz wątpliwości co do wyboru rozmiaru, zadzwoń lub napisz do nas !

         Satysfakcja gwarantowana !

  • Gwarancja sprzedawcy 24 miesiące.
  • Towar jest oryginalny, wysyłany wraz z pudełkiem.
  • Do paczki zawsze dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
  • W przypadku źle dobranego rozmiaru istnieje możliwość wymiany lub zwrotu.

Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zwróć go za darmo przez Paczkomaty InPost !

Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.

Aby odesłać przedmiot:

Wejdź do zakładki Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj nas o zamiarze odesłania przedmiotu.

Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.

Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

NOMA Sp. J.

64-330 Opalenica, ul. Łąkowa 3

tel. 660 479 522 Przemek, Piotr

allegro@e-noma.pl

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,95 zł

Lokalizacja: Opalenica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Do pobrania

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

NOMA Sp. J. (Dział reklamacji)
Łąkowa 3
64-330 Opalenica
Dodatkowe informacje

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 30. maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827, dalej: ustawa o prawach konsumenta), która weszła w życie dnia 25. grudnia 2014 roku.


Nowa regulacja uchyliła ustawę z dnia 2. marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2012 roku poz. 1225) oraz ustawę z dnia 27. lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie ustawy Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 141, poz. 1176, z późn. zm., dalej: ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Ustawa o prawach konsumenta zmodyfikowała również przepisy regulujące instytucję rękojmi za wady zawarte w ustawie z dnia 23. kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz 121, z późn. zm., dalej: Kodeks cywilny lub k.c.).


W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od otrzymania zamówionego produktu, lecz nie później niż w ciągu roku od dnia zauważenia wady.


W celu złożenia reklamacji należy:


1. Wypełnić zgłoszenie reklamacyjne do pobrania na stronie

http://www.maxibutik.pl/public/assets/pobierz/form.pdf   lub na każdej naszej aukcji


a) podając czas i miejsce powstania wady/niezgodności oraz jej rodzaj:


- niezgodność produktu z ofertą/zamówieniem,


- wada fabryczna,


- uszkodzenie przesyłki (warunek: dodatkowo należy posiadać spisany protokół reklamacyjny w obecności i podpisem doręczającego kuriera).


b) wskazując swoje żądania* dotyczące sposobu załatwienia reklamacji:


- wymiany produktu na nowy;


- naprawy produktu;


- obniżenia ceny;


- odstąpienia od umowy - o ile wada jest istotna.


*Wyjaśnienie: Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli sprzedawca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie.


2. Wysłać do działu reklamacyjnego sprzedawcy:


- wypełnione powyższe zgłoszenie reklamacyjne,


- reklamowany produkt,


- dowód zakupu (paragon fiskalny lub kopia faktury VAT lub wydruk z Allegro potwierdzający zakup).


3. Komplet dokumentów wraz z produktem należy wysłać na swój koszt do działu reklamacyjnego firmy pod adres:


NOMA Sp. J. (Dział reklamacji)

Łąkowa 3

64-330 Opalenica


W przypadku odrzucenia reklamacji nie zwracamy kosztów wysłania produktu oraz odsyłamy reklamowany produkt na koszt konsumenta.


Reklamacje rozpatrywane są przez naszego specjalistę, a w przypadku wymagającym dodatkowej opinii, także przez niezależnego rzeczoznawcę, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas produktu wraz z kompletem wymaganych dokumentów (tj. dowodu zakupu wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym).


Po otrzymaniu opinii od specjalisty (lub/oraz rzeczoznawcy), podejmujemy decyzję odnośnie sposobu załatwienia reklamacji oraz informujemy o tym niezwłocznie klienta (drogą mailową lub telefonicznie).


W przypadku reklamacji odrzuconej, produkt zostanie odesłany na koszt klienta!


Reklamacji nie podlegają:


- naturalne zużycie produktu nawet w okresie 2 lat od daty zakupu (np. zużycie się fleczków),


- wady jawne produktu (widoczne w momencie zakupu), co do których można przyjąć, że konsument wiedział o nich w chwili zakupu,


- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania: obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne lub niezgodnego z przeznaczeniem,


- wygoda - np. obuwie źle dopasowane do stopy,


- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry,


- odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.


Niezgodności produktu z umową nie stanowi źle dobrany/dopasowany rozmiar.


Towar reklamowany powinien być czysty.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NOMA Sp. J. (wymiany, zwroty)
Łąkowa 3
64-330 Opalenica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Interpretacja Art.34 ustawy konsumenckiej


"Ustawa o prawach konsumenta wprowadza zakaz korzystania przez konsumenta z rzeczy sprzedanej w sposób, który nie jest konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument ma możliwość zbadania rzeczy w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. Badanie to tzw. odbiór jakościowy, która ma na celu stwierdzenie charakteru, cech towaru oraz sposobu jego funkcjonowania.

W przypadku gdy konsument nabywa w drodze umowy zawieranej na odległość odzież lub buty, może jedynie przymierzać towar, lecz nie powinien go nosić.

Konsument ponosi odpowiedzialność za każde zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej."

1. Warunki wymiany oraz zwrotu

- produkt nie może posiadać przybrudzonych podeszew, wyściółki i wkładek, przytartych znaków na wkładce, zagięć cholewki,

- produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu razem z dodatkami należącymi do zamówionego towaru (np. metki).

Całość należy starannie zapakować w dodatkowy papier, folię lub karton nie oklejając przy tym oryginalnego opakowania (pudełka) taśmą!

Koszt wymiany oraz zwrotu ponosi konsument, tj. koszt odesłania zwrotu oraz ponownej wysyłki na wymianę.

Wymianę dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji stanu zwracanego towaru (w sytuacjach wyjątkowych nie później niż 14 dni od otrzymania zwróconego produktu i opłaty za przesyłkę).

2. Przebieg zwrotu

Dla zwrotów otrzymanych do 14 dnia od daty zakupu, występujemy do Allegro ze standardowym wnioskiem o zwrot prowizji z tytułu odstąpienia od umowy. Przyznanie zwrotu prowizji dla zwrotu produktu odbywa się dla kupującego bez konsekwencji w postaci ostrzeżenia lub wykluczenia z Allegro.

Podstawą dla zwrotu gotówki jest potwierdzenie wniosku w otrzymanym od Allegro mailu! Zwrotu należy dokonać w formie pisemnej np. meilem: allegro@e-noma.pl

Zwrotu gotówki za odesłany produkt dokonujemy w terminie 14 dni kalendarzowych po otrzymaniu towaru. Zgodnie z przepisami zwrotowi podlega wartość produktu oraz wysyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

4. Adres do wymian oraz zwrotów:

NOMA Sp. J.  (wymiany, zwroty)

Łąkowa 3

64-330 Opalenica

Nie odbieramy przesyłek  wysłanych za pobraniem!

O sprzedającym
e-noma
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

683

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Firma NOMA istnieje od 1997 roku. W branży sportowej działamy od 1999 roku. Naszym doświadczeniem i zaufaniem zdobyliśmy szerokie grono zadowolonych Klientów. Oferujemy produkty największych i najlepszych światowych marek.

Dzięki współpracy z przedstawicielstwami wielu producentów oferujemy najwyższą jakość, tym samym dając gwarancję oryginalności przez nas oferowanych produktów.

Naszym klientom pragniemy zapewnić bezpieczne zakupy poprzez nowoczesny, solidny i szybki serwis, a także fachową obsługę.