buty adidas Ace 16.2 Fg S31887 r46 (6482246732)

10 dni do końca
cena kup teraz
369,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • marka: Adidas
  • stan: nowy
  • rodzaj: męskie
  • rozmiar EU: 46

Obuwie

adidas Ace 16.2 Fg S31887




Producent:


Produkt:

adidas Ace 16.2 Fg


Model:

S31887


Opis:

buty piłkarskie


Kolor:

żółty/czarny


Wierzch:

materiał syntetyczny


Przeznaczenie:

do gry w piłkę nożną na trawie


Tabela rozmiarów producenta

Rozmiar faktyczny butów adidas:



rozmiar allegro 36 36,5 37 38 38,5 39 40 40,5 41 42 42,5 43 44 44,5 45 46 46,5 47
rozmiar producenta 36 36 2/3 37 1/3 38 38 2/3 39 1/3 40 40 2/3 41 1/3 42 42 2/3 43 1/3 44 44 2/3 45 1/3 46 46 2/3 47 1/3

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa59AikIKk­XYWAIbik2KK+F5elSyDD­mRk54[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_timsport_pl za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą marek: Adidas, Nike, Puma, Reebok, Converse i And1. Na rynku istniejemy już od wielu lat. Dzisiejsze czasy wymagają od nas wyjścia do klienta i ułatwienia mu dostępu do naszego asortymentu, w związku z tym postanowiliśmy rozpocząć działalność na allegro. ZamówieniaKlient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę TYLKO za pośrednictwem portalu aukcyjnego ALLEGRO. Nie realizujemy zamówień składanych telefonicznie, poprzez e-mail bądź sms. ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO

kontakt

  • 692 484 686
    Pn. - pt. 10-17 So. 10-14 oraz na mailu: timsport@timsport.pl

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot należności 1.Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku: a)rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub z części zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny); b)odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem zgodnie z §7 Regulaminu; c)obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji zgodnie z §6 Regulaminu. 2.Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy: a)w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. b)w przypadku zapłaty „za pobraniem”, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. c)w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych dotpay.pl, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego. 3.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, o których mowa w §8 ust. 2 powyżej, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta. UWAGA: PUDEŁKO STANOWI INTEGRALNĄ CZĘŚĆ PRODUKTU - proszę nie obklejać go taśmą. W CELU ZWROTU: Proszę odesłać do nas zwracany towar na adres do Opola ( z paragonu) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i paragonem/fv. W CELU WYMIANY: Proszę odesłać do nas zwracany towar na adres do Opola ( z paragonu) wraz z wypełnionym formularzem wymiany i paragonem/fv.

reklamacje

Reklamacje i gwarancje 1.Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 3.Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu. 4.Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 5.Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 6.W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 7.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 8.W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a)korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b)korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 9.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji

pozostałe informacje

Wysyłka Paczki wysyłamy codziennie oprócz sobót i niedziel! Jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce prosimy o kontakt telefoniczny (do godziny 12). Paczki wysyłamy: kurierem - koszt przesyłki kurierskiej 16 zł koszt przesyłki kurierskiej za pobraniem 18 zł paczkomatem InPost - koszt przesyłki, płatność z góry 7,99 zł. Po złożeniu zamówienia na adres e-mail kupującego zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym. Aby potwierdzić zamówienie należy kliknąć w przesłany link lub drogą telefoniczną, bądź mailową poinformować nas o poprawności złożonego zamówienia oraz chęci dokonania transakcji kupna sprzedaży, w przeciwnym wypadku zamówienie nie zostanie zrealizowane. Zamówienia niepotwierdzone (dotyczy płatności przy odbiorze osobistym) i niezapłacone w ciągu 14 dni zostają automatycznie anulowane. Zamówienie niepotwierdzone - oznacza, że zamówienie zostało poprawnie przyjęte do systemu zamówień sklepu i czeka na potwierdzenie drogą telefoniczną, bądź mailową. Zamówienia niepotwierdzone (dotyczy płatności przy odbiorze osobistym) w ciągu 14 dni zostają automatycznie anulowane. Zamówienia niezapłacone - oznacza, że zamówienie zostało poprawnie przyjęte do systemu zamówień sklepu i czeka na płatność przelewem bankowym, bądź płatnością PayU. Zamówienia niezapłacone w ciągu 14 dni zostają automatycznie anulowane. Koszt wysyłki za granicę zależy od wagi zamówienia i kraju przeznaczenia. Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu. Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase:timsport@timsport.pl Dane do przelewu i wysyłki: F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563