BUTLA OZDOBNA 1,8L KARAFKA NA WINO NALEWKĘ (6912192661)

cena kup teraz
19,90 zł
z 1000 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]

opis

BUTLA OZDOBNA 1,8L KARAFKA NA WINO NALEWKĘ
Renomowanej marki BIOWIN
Model 640410


BUTLA OZDOBNA 1,8L KARAFKA NA WINO NALEWKĘ

Cudowna butelka zamykana na szczelną zakrętkę, przeznaczona do nalewek, miodów oraz wszelkiego rodzaju szlachetnych trunków.

Oprócz funkcji ozdobnej jest genialnym pomysłem na prezent.

Wypełniona domowej roboty przetworami urzeknie każdego smakosza.

Pojemność: 1,8 l

Wysokość: 30 cm

Szerokość: 12 cm

Średnica wlotu: 2cm

Użytkowanie
Butlinie wolno myć w gorącej wodzie oraz poddawać gwałtownym zmianom termicznym (przenoszenie z zimnego do ciepłego otoczenia), zbyt wysoka temperatura mogłaby spowodować uszkodzenie szkła.
Zalecane jest mycie balonów w letniej wodzie z dodatkiem środków dezynfekcyjnych np. pirosiarczyn potasu



PAMIĘTAJ! KUPUJESZ U OFICJALNEGO DYSTRYBUTORA!




Firma BROWIN obecnie jest niekwestionowanym liderem na rynku akcesoriów do domowego wyrobu wina, piwa oraz innych alkoholi, przetworów i wędlin. W związku z nieustannie poszerzającą się ofertą produktów browarniczo-spożywczych specjalnie dla nich została wprowadzona nowa marka - BROWIN. Tym samym firma zmieniła nazwę na BROWIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. jednocześnie zachowując w swojej ofercie produkty pod marka BROWIN.

Jesteśmy również największym w Europie Środkowej producentem termometrów, barometrów i higrometrów, które dostarczamy pod markami BIOTERM, SOENS i 2MEASURE. Podążając za ideą ekologii i zgodności z naturą powstała marka BIOOGRÓD. Dzięki niej jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego ogrodnika. Firma BROWIN ma silną i ugruntowaną markę na rynku. Cieszymy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie, jakości usług oraz wprowadzanie pod naszą marką najlepszych produktów.

XBUT XWIN
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Niemcy
pierwsza sztuka:
39,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

JHM Mateusz Ratajczak
Głogowska 253
60-111 Poznań
Dodatkowe informacje

1. W przypadku, gdy kupujący stwierdzi wadę zakupionego towaru, może on złożyć reklamację z tytułu rękojmi - podstawa prawna Kodeks Cywilny. 2. W celu skorzystania z uprawnień reklamacyjnych, o których mowa w ust. 1 powyżej, kupujący (konsument) powinien wystosować do JHM na adres: Głogowska 253 60-111 Poznań, pismo w tym przedmiocie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz numer zamówienia i podstawę prawną uprawnień. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w formie e-mail, bądź jeżeli nie będzie to możliwe w formie pisemnej. 3. Reklamowany towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 4. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 5. Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i JHM) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru. Dla ułatwienia podajemy adres formularza reklamacyjnego - http://www.jhm.pl/umowaods.html Reklamacje proszę odsyłać tylko usługa e-zwrot

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

JHM Mateusz Ratajczak
Głogowska 253
60-111 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. JHM nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez JHM 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.