Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Butelka antykolkowa 260ml Haberman Canpol Redukcja (6950724079)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,90 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,50 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Pojemność:
    260 ml
  • Waga (z opakowaniem):
    0.2 [kg]

Opis

Butelka antykolkowa 260ml Haberman

Symbol towaru:

268

Butelka antykolkowa Haberman

260 ml

PRZEŁOM W REDUKCJI KOLKI

KARMIENIE Z ZAMKNIĘTEGO SMOCZKA

Smoczek pełen pokarmu

- niezależnie od kąta nachylenia butelki

W przeciwieństwie do innych butelek, w butelce Haberman smoczek tworzy odrębną komorę, która pozostaje szczelnie wypełniona pokarmem

przez cały czas w trakcie karmienia. Powietrze zostaje wypchnięte do butelki, nie miesza się z pokarmem, który dziecko pobiera ze smoczka.

Dzięki temu dziecko nie połyka powietrza.

Poniższy schemat pokazuje jak smoczek tworzy osobną komorę:

Pokarm w smoczku (A) jest odseparowany od pokarmu w butelce (B)

Smoczek wyposażony jest w specjalny system antykolkowy. Tworzy on oddzielną komorę, która pozostaje szczelnie wypełniona pokarmem przez

cały czas karmienia, niezależnie od kąta karmienia. Powietrze zostaje wypchnięte do butelki i odseparowane od pokarmu, który dziecko pobiera, dzięki czemu

nie połyka bąbelków powietrza, co zmniejsza ryzyko wystąpienia kolki pokarmowej.

Niewielka ilość pokarmu w smoczku nie wytwarza dużego ciśnienia, przez co pokarm nie wypływa samoczynnie ze smoczka, lecz pod wpływem ssania.

Dziecko musi włożyć odpowiedni wysiłek w ssanie.

Czym różni się antykolkowa butelka Haberman od innych?

Łatwy montaż

Podczas projektowania butelki kierowano się nie tylko potrzebą pozbycia się uciążliwej dolegliwości, jaką jest kolka, lecz w równym stopniu

potrzebami Mam, poszukujących butelki intuicyjnej, łatwej do umycia i szybkiego, higienicznego złożenia nawet o trzeciej nad ranem.

GALERIA:

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Leszno, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep PEWEX
Dworcowa
64-100 Leszno
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

TRADE Sp. z o. o.
Wilkowicka 20
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. Najlepiej skontaktuj się z działem reklamacji mailowo biuro@monpetit.pl lub telefonicznie (+48) 660 076 705. 

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI

· Reklamowany towar należy odesłać do nas wraz z dowodem zakupu - oryginałem paragonu lub kserokopią faktury (warunek konieczny, bez dowodu zakupu reklamacje nie będą uwzględniane).

· Do przesyłki należy załączyć również wypełniony dokument reklamacji, znajdujący się na dole strony.

· Reklamacja odbywa się na Twój koszt, w przypadku jej uznania zwracamy udokumentowany koszt wysyłki poniesiony przez Ciebie, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej za wysłanie przesyłki pocztowej ekonomicznej. W przypadku uznania reklamacji i odesłania produktu pokrywamy koszt przesyłki, w przypadku gdy reklamacja jest bezzasadna możemy obciążyć kosztami przesyłki kupującego. 

Uwaga! Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż takich nie odbieramy.

USZKODZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI

· Sprawdź zawartość przesyłki podczas odbioru paczki! Jeśli towar jest uszkodzony należy spisać z kurierem protokół szkody.

· W przypadku, gdy zawartość paczki jest uszkodzona, a nie zostało to sprawdzone przy kurierze należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierska, celem spisania protokołu szkody.

· Na zgłoszenie chęci reklamowania uszkodzonej paczki w firmie kurierskiej masz 7 dni.

· Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, a protokół nie zostanie spisany w momencie doręczenia reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, dlatego jeśli kurier wręcza Ci "potarganą, pogniecioną, zniszczoną" paczkę koniecznie sprawdź jej zawartość.

· Protokół szkody należy dostarczyć nam w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, przekroczenie tego terminu sprawi, iż reklamacja zostanie odrzucona.

· Po skompletowaniu wszystkich dokumentów skontaktuj się z nami mailowo na adres biuro@monpetit.pl być może uda rozwiązać się reklamację, bez konieczności odsyłania towaru, np. dosyłając uszkodzone elementy.


  

ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj!

· Zwracany towar nie może być używany, musi być kompletny, oryginalnie zapakowany.

· Warunkiem koniecznym zwrotu towaru jest posiadanie oryginału paragonu lub kserokopię faktury VAT.

· Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu towaru, do pobrania w załączniku na dole strony. W dokumencie znajdują się dokładne dane adresowe, na które należy wysłać przesyłkę. Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych, a zwrot towaru odbywa się na Twój koszt. Zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 14 dni od przyjęcia towaru. Pamiętaj o zaznaczenie go w dokumencie oraz wypełnienie innych ważnych informacji, również kontaktowych.



Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TRADE Sp. z o.o.
Wilkowicka 20
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
monpetitpl
98,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

191

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

TRADE SP. Z O.O.
WILKOWICKA, 20
64-100 Leszno
REGON: 302575793
NIP: 6972310062

Kontakt

  • 660****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep monpetit

Pozostałe informacje

telefon: 660076705
Wyświetlenia:21
Numer oferty:6950724079
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry