BUTELECZKA SZKLANA KOREK FIOLKA 10 SZTUK 26,5x13,5 (6542580460)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,59 zł
z 999 kompletów
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Niemcy 15,00 zł
  • Wielka Brytania 15,00 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa Spoza UE

e-mail: allegrostore@op.pl

Za pośrednictwem PayU

lub na konto bankowe.

Nr konta :

19 2490 1044 0000 4200 7928 8070

Wysyłka z zagranicy pocztą lotniczą.

Czas realizacji zamówienia zazwyczaj wynosi 14-35 dni roboczych (czasami dłużej 45 dni: szczegóły w zakładce informacje od sprzedającego ) od daty nadania.

Wysyłka następuje do 3 dni - NIE MYLIĆ Z DOSTAWĄ- roboczych od złożenia kompletnego zamówienia i wpłynięciu pieniędzy na konto.Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zanim dokonasz zakupu przeczytaj zakładkę : informacje od sprzedającego.



PRZEDMIOTY WYSYŁANE SĄ BEZPOŚREDNIO OD PRODUCENTA Z ZAGRANICY.
SZKLANE BUTELECZKI - FIOLKI Z KORKIEM.
10 SZTUK W NAJNIŻSZEJ CENIE.

WYMIARY :

wysokość : 26,5 mm

średnica : 13,5 mm,

otwór : 7 mm,

pojemność : 1,8 ml.

Zdjęcia pochodzą ze strony producenta.

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 19 2490 1044 0000 4200 7928 8070
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Niemcy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Wielka Brytania 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Szwecja 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Francja 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Austria 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka z zagranicy pocztą lotniczą.
Czas realizacji zamówienia zazwyczaj wynosi 14-35 dni roboczych -czasami dłużej do 45 dni od daty nadania.Wysyłka następuje do 3 dni roboczych od złożenia kompletnego zamówienia i wpłynięcia pieniędzy na konto za zakupione przedmioty. MOŻLIWOŚĆ ZWROTU W CIĄGU 14 DNI OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI.
Ewentualne opłaty celne pokrywa kupujący.
Nie wysyłam za pobraniem.






dane sprzedawcy

Radmaj Mieszka I 15/4 66-400 Gorzów Wielkopolski Jesteśmy legalnie działającą firmą. Zajmujemy się pośrednictwem w zamówieniach towarów bezpośrednio od zagranicznych partnerów.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Radmaj
Mieszka I 15/4
66-400 Gorzów Wielkopolski
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. CAŁY REGULAMIN NASZYCH AUKCJI, A TAKŻE REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG POMOCY W ZAKUPIE PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W 3 ZAKŁADKACH: zwroty, reklamacje, pozostałe informacje.Prosimy o zapoznanie się z regulaminem przed dokonaniem zakupu!

reklamacje

Firma Radmaj na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej,ponosi Klient. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro,z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy Radmaj, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy Radmaj, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy Radmaj. Jeżeli dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są oględziny produktu, termin 14 dniowy rozpoczyna swój bieg od dnia otrzymania produktu przez Radmaj .Jeżeli oględziny reklamowanego produktu nie są konieczne, Radmaj może zwrócić się do Klienta o nadesłanie zdjęć produktu lub opakowania. W przypadku nieustosunkowania się Radmaj do reklamacji Klienta w terminie 14 dni przyjmuje się, że Radmaj uznał tą reklamację za zasadną. W przypadku uznania reklamacji za zasadną w terminie 14 dni od podjęcia decyzji, towar uszkodzony, w zależności od wyboru Klienta, zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Nowy towar zostanie wysłany po odesłaniu wadliwego. Jeżeli Klient nie jest zainteresowany naprawą towaru lub wymianą na nowy, może żądać odpowiedniego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Radmaj zwróci Klientowi zapłaconą cenę w pełnej wysokości oraz poniesione koszty wysyłki towaru. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotna. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Radmaj przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle Klientowi reklamowany towar. W razie uznania reklamacji Klienta za zasadną, Klient powinien, w miarę możliwości, dokonać zwrotu reklamowanego produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu nie jest warunkiem uznania reklamacji).

pozostałe informacje

NIE MA MOŻLIWOŚCI ŁĄCZENIA PRZESYŁEK. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM. NIE WSZYSTKIE PRZESYŁKI POSIADAJĄ NUMER NADAWCZY. NUMER NADAWCZY NIE JEST NUMEREM ŚLEDZENIA PRZESYŁKI. DLA DUŻYCH ILOŚCI PRZEDMIOTÓW JEDNEGO ASORTYMENTU, WYSYŁANYCH OD TEGO SAMEGO PRODUCENTA ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NALICZENIA INDYWIDUALNYCH KOSZTÓW PRZESYŁKI. NIE WYSTAWIAMY FAKTUR VAT. Wysyłka towaru następuje do ok.3 dni roboczych (w kraju nadawcy jak i odbiorcy) od złożenia kompletnego zmówienia i wpłynięcia pieniędzy na konto. Wpłata poprzez PayU nie jest jednoznaczna z wpłatą na konto sprzedającego. PayU przelewa pieniądze na konto sprzedającego od 24 godzin do 48 godzin w dni powszednie. Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa 1. Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 4. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia. 5. Firma Radmaj ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa, jeśli w terminie 7 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy Radmaj. 6. Z uwagi, że Radmaj nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie Radmaj (cywilna umowa kupna-sprzedaży). Wykonanie Umowy Pośrednictwa 1. Po zawarciu umowy pośrednictwa, Radmaj składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 48 godzin. 2. Firma Radmaj zobowiązana jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy Radmaj pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 3. Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma Radmaj ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 4. W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje: a) nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu b) numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie Radmaj wykonanie usługi pośrednictwa. 5. Brak w tytule przelewu którejkolwiek wymienionych powyżej informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu zamówienia u Sprzedawcy o nie więcej niż trzy dni robocze i tym samym wydłużyć czas dostawy o nie więcej niż trzy dni robocze. Jeżeli jednak na podstawie informacji zawartych w danych przelewu nie można jednoznacznie określić, jakiej transakcji dotyczy przelew, środki pieniężne zostaną zwrócone do nadawcy; firma Radmaj zobowiązana jest do umieszczenia w tytule przelewu zwrotnego, wyjaśnienia powodów zwrócenia środków pieniężnych; nie dotyczy to płatności przekazywanych za pośrednictwem PayU. 6. Jeżeli przelew nie zostanie wykonany przed upływem wyznaczonego siedmiodniowego terminu, lub jeżeli przelew nie zostanie zaksięgowany na rachunku bankowym Radmaj do następnego dnia roboczego po upływie wyznaczonego siedmiodniowego terminu, lub jeżeli przekazane środki pieniężne są niewystarczające, czyli ich ilość jest mniejsza niż całkowity koszt ponoszony przez Klienta, firma Radmaj nie jest zobowiązana do rozpoczęcia wykonywania usługi, a nadto ma prawo do odstąpienia od umowy pośrednictwa i rozpoczęcia procedury zwrotu prowizji allegro.pl, celem odzyskania prowizji od transakcji na platformie. 7. Firma Radmaj na życzenie Kupującego może anulować procedurę zwrotu prowizji, po zaksięgowaniu na rachunku bankowym firmy Radmaj kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, o ile prowizja nie została już zwrócona. Warunki dostawy 1. W przypadku objęcia pośrednictwem kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych dostawców i w osobnych przesyłkach. 2. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy Radmaj wynosi od 14 do 35 dni roboczych. W nielicznych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 45 dni roboczych. 3. Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy Radmaj, wynosi 20 dni roboczych. 4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy Radmaj, takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych. 5. Firma Radmaj zastrzega, że udostępniany Klientowi, na jego żądanie, numer śledzenia zamówienia, może pokazywać wyniki z opóźnieniem. 6. Adres, na który ma zostać przekazany przez dostawcę Przedmiot Zamówienia musi zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko adresata lub nazwę, b) nazwę ulicy lub osiedla, numer domu i numer lokalu, c) kod pocztowy, nazwę miejscowości i województwo, d) kontaktowy numer telefon. 7. Adres, na który ma zostać wysłany przez dostawcę Przedmiot Zamówienia, zamiast danych wymienionych powyżej, może zawierać właściwą skrytkę pocztową z przypisanym do niej numerem. 8. Jeżeli adres, na który ma zostać wysłany przez dostawcę Przedmiot Zamówienia nie zawiera nazwy województwa, firma Radmaj ma prawo bez kontaktu z Klientem określić tę nazwę województwa na podstawie podanego kodu pocztowego.