BUJAK INTERAKTYWNY GOGO PONY (6999930233)

zakończona

opis


BUJAK - GO GO PONY - NOWY !!!
11 000

!!! GO GO PONY !!!

!!! BUJAK INTERAKTYWNY

KTÓREGO JESTEŚMY BEZPOŚREDNIM IMPORTEREM !!!

BUJAK INTERAKTYWNY KTÓRY ZACHĘCI NAWET TYCH NAJMŁODSZYCH SWOIM WYGLĄDEM ORAZ OŚWIETLENIEM DZIĘKI CZEMU NIE SPOSÓB PRZEJŚĆ OBOK NIEGO OBOJĘTNIE.

GRA POLEGA NA STEROWANIU KONIKIEM ZA POMOCĄ LEJCY I ZDOBYWANIU BONUSÓW ORAZ OMIJANIU PRZESZKÓD

AUTOMAT NOWY Z PEŁNĄ GWARANCJĄ

ZAPEWNIAMY SERWIS POGWARANCYJNY

CENA 11 000 ZŁ., FV, DO NEGOCJACJI.

ZOBACZ FILM

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA RATY ORAZ PRZEZ LEASING

MOŻLIWOŚĆ WYNAJĘCIA AUTOMATU


Moje aukcje
Dostawa i płatność

Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

  Gwarancji udziela się na okres podstawowy 12 miesięcy od daty sprzedaży. 

  Gwaracja baterii udzielany na okres 6 miesięcy od daty sprzedaży.


  W przypadku wad działania i defektów stwierdzonych podczas normalnego użytkowania (w ramach gwarancji) produkt podlega bezpłatnej naprawie. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar na uzgodniony z sprzedawcą adres, adres do kontaktowania się e-mail: info@bilibike.eu. Bądź pod numerem telefonu: +48 601 525 525. Adresy do wysyłki mam podane poniżej:


66-400 Gorzów WLKP. ul. Słowiańska 12

76-032 Mielno ul. Kościuszki 2


  W okresie pierwszych 12 miesięcy zapewniamy pełną gwarancję. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu kosztów przesyłek w przypadku nieuzasadnionej reklamacji.


  Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia do serwisu. Termin wykonania naprawy do 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, na czas oczekiwania na część zamienną od dostawcy oraz termin rozpatrzenia reklamacji. Po dokonaniu naprawy produkt jest odsyłany na adres kupującego.


  Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie produktu wraz z dokumentem potwierdzającym zakup, oraz podpisanym formularzem reklamacyjnym. 


  Gwarancja traci ważność z powodu: Nieprawidłowego przechowywania i konserwacji oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, napraw produktu bądź jego otwierania przez osoby do tego nie uprawnione, uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji i zasad nieprawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.


  Gwarancja nie obejmuje: Czynności przewidzianych w instrukcji, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np: wymiana płynu hamulcowego, konserwacja, czyszczenie, uszkodzeń mechanicznych, wad powstałych w skutek zdarzeń losowych.


  Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

BILI GAMES
SŁOWIAŃSKA 12
66-400 GORZÓW WLKP.
Dodatkowe informacje

  

   JAK ZGŁASZAĆ REKLAMACJĘ:


  Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: info@bilibike.eu lub też w formie pisemnej dołączonej do reklamowanego towaru na adres:


BiliGames

Krystian Biliński

ul. Słowiańska 12

66-400 Gorzów WLKP.


  Reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

Imię i nazwisko, dokument potwierdzający zakup reklamowanego towaru (karta gwarancyjna/rachunek) adres e-mail Kupującego, login allegro Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje.


  Reklamacje rozpatrujemy w ciągi 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie, wraz z reklamowanym towarem. W ciągu tego czasu, kupujący zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji.


  Nie przyjmujemy reklamacji wysyłanych za pobraniem. Jeśli reklamowany towar jest sprawny lub uszkodzenia powstały z winy kupującego wówczas odsyłamy towar na koszt Kupującego. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem. Gwarancja na towar jest taka jak oznaczona na aukcji lub karcie gwarancyjnej .


  Nie prowadzimy odbiorów osobistych. Jeżeli nie ma wpłaty za zakupiony towar w ciągu 7 dni od daty zakupu, występujemy do allegro o zwrot prowizji. W przypadku błędów Kupującego przy zakupie na naszych aukcjach występujemy do allegro o zwrot prowizji.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BILI GAMES
SŁOWIAŃSKA 12
66-400 GORZÓW WLKP.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
BILIGAMES
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

4

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 601 525 525
  • +48 603 172 404

Informacje o sprzedającym

 WARUNKI GWARANCJI

 Gwarancji udziela się na okres podstawowy 12 miesięcy od daty sprzedaży. 

 Gwaracja baterii udzielany na okres 6 miesięcy od daty sprzedaży.


W przypadku wad działania i defektów stwierdzonych podczas normalnego użytkowania (w ramach gwarancji) produkt podlega bezpłatnej naprawie. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar na uzgodniony z sprzedawcą adres, adres do kontaktowania się e-mail: info@bilibike.eu. 

Bądź pod numerem telefonu: +48 601 525 525. Adresy do wysyłki mam podane poniżej:


66-400 Gorzów WLKP. ul. Słowiańska 12, 

76-032 Mielno ul. Kościuszki 2


W okresie pierwszych 12 miesięcy zapewniamy pełną gwarancję. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu kosztów przesyłek w przypadku nieuzasadnionej reklamacji.


Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia do serwisu. Termin wykonania naprawy do 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, na czas oczekiwania na część zamienną od dostawcy oraz termin rozpatrzenia reklamacji. Po dokonaniu naprawy produkt jest odsyłany na adres kupującego.


Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie produktu wraz z dokumentem potwierdzającym zakup, oraz podpisanym formularzem reklamacyjnym. 


Gwarancja traci ważność z powodu: Nieprawidłowego przechowywania i konserwacji oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, napraw produktu bądź jego otwierania przez osoby do tego nie uprawnione, uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji i zasad nieprawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem. 


Gwarancja nie obejmuje: Czynności przewidzianych w instrukcji, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np: wymiana płynu hamulcowego, konserwacja, czyszczenie, uszkodzeń mechanicznych, wad powstałych w skutek zdarzeń losowych.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


WARUNKI REKLAMACJI

JAK ZGŁASZAĆ REKLAMACJĘ:


Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: info@bilibike.eu lub też w formie pisemnej dołączonej do reklamowanego towaru na adres:


BiliGames 

Krystian Biliński 

ul. Słowiańska 12 

66-400 Gorzów WLKP.


Reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

Imię i nazwisko, dokument potwierdzający zakup reklamowanego towaru (karta gwarancyjna/rachunek) adres e-mail Kupującego, login allegro Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje.


Reklamacje rozpatrujemy w ciągi 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie, wraz z reklamowanym towarem. W ciągu tego czasu, kupujący zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji.


Nie przyjmujemy reklamacji wysyłanych za pobraniem. Jeśli reklamowany towar jest sprawny lub uszkodzenia powstały z winy kupującego wówczas odsyłamy towar na koszt Kupującego. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem. Gwarancja na towar jest taka jak oznaczona na aukcji lub karcie gwarancyjnej . 


WARUNKI ZWROTÓW

 1. KUPUJĄCY MA PRAWO DO ZWROTU TOWARU BEZ PODANIA POWODU W CIĄGU 14 DNI, JEŻELI TOWAR NIE BYL UŻYWANY LUB NIE ZOSTAŁ USZKODZONY. POSTĘPOWANIE W TAKIM PRZYPADKU: - Kupujący odsyła towar do nas na koszt własny, po oględzinach odsyłamy pieniążki za towar na wskazany przez kupującego numer konta, zwrotowi nie podlegają koszty transportu.


2. TOWAR POPSUŁ SIĘ W CZASIE TRWANIA GWARANCJI - gwarant kontaktuje się z nami w celu udzielenia informacji o usterce, być może jest to błahostką którą można naprawić samemu, jeżeli nie ma możliwości naprawy, gwarant na swój koszt wysyła do nas produkt, lub uszkodzoną część, po oględzinach w naszym serwisie ustalamy czy dana usterka powstała z przyczyn fabrycznych. Najczęstszą przyczyną reklamacji jest użytkowanie produktów przez niedoświadczonych. Jeżeli wina leży po naszej stronie odsyłamy naprawioną część na własny koszt,  jeżeli zawinił gwarant kontaktujemy się w celu ustalenia kosztów naprawy.


3. TOWAR ZOSTAŁ USZKODZONY W PRZESYŁCE? MY NIE ODPOWIADAMY ZA USZKODZENIA MECHANICZNE POWSTAŁE W TRAKCIE TRANSPORTU. ODBIERAJĄCY PACZKĘ MA PRAWO DO SPRAWDZENIA PRZESYŁKI PO PODPISANIU ODBIORU I ZAPŁACENIU ZA PACZKĘ W OBECNOŚCI KURIERA. JEŻLI ZAUWAŻYŁEŚ ŻE PACZKA JEST USZKODZONA, TOWAR JEST WYGIĘTY LUB COKOLWIEK CO MOGŁO BY WSKAZYWAĆ NA USZKODZENIE W TRANSPORCIE MUSISZ SPISAĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY KTÓRY BĘDZIE PODSTAWĄ DO REKLAMACJI TOWARU. JEZELI TEGO NIE ZROBISZ MY TOWAR LUB PIENIĄDZE NIE ZOSTANIE PRZEZ NAS ZWRÓCONY.


4. PRZEDMIOT ZWROTU POWINIEN BYĆ JEDNAK:  

 - nieużywany,   

- nieuszkodzony.

Pozostałe informacje

email: biuro@biligames.pl
telefon: +48 601 525 525
telefon: +48 603 172 404