Buffy Wrath Of The Darkhul King - Game Boy Advance (6911201519)

zakończona
35,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Gniezno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 0.02 [kg]

Buffy The Vampire Slayer - Wrath Of The Darkhul King - Game Boy Advance

Witam,

oryginalna gra jest w dobrym stanie i dziaƗa w 100%-centach.

Brak oryginalnego pudeƗka, czy też instrukcji obsƗugi.

Gra w języku angielskim.

Polecam!

Gwarantuję sprawność oferowanych produktów, jako iż każdy z nich przed ich wystawieniem na sprzedaż jest testowany, a następnie dokładnie opisywany co do wyglądu, sprawności, jak i wersji językowej.

Na pƗatność czekam maksymalnie 7 dni kalendarzowych. Po ich upƗywie, artykuƗ zostanie ponownie wystawiony na sprzedaż.

Przesyłki wysyłam w przeciągu 24 godzin od otrzymania wpłaty :)

Sprawdźcie również resztę sprzedawanych przeze mnie gier i konsol poprzez kliknięcie w zakƗadkę „Wszystkie przedmioty sprzedającego“.

Kupując kilka przedmiotów, za przesyƗke pƗacicie tylko raz! Więcej informacji znajdziecie w zakƗadce „Dostawa i pƗatność“.

W razie jakichkolwiek pytań proszę śmiaƗo pisać.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 64 1050 1520 1000 0092 3883 2381
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Na pƗatność czekam maksymalnie 7 dni kalendarzowych. Po ich upƗywie, artykuƗ zostanie ponownie wystawiony na sprzedaż.

dane sprzedawcy

Witam, mam na imię Dominik. Tematyką gier konsolowych zajmuję się od dzieciństwa. Od prawie siedmiu lat poprzez Allegro.pl sprzedaję różnego rodzaju gry, konsole oraz akcesoria w większości pochodzące z mojej prywatnej kolekcji. Wreszcie postanowiłem robić to w pełni profesjonalnie, dlatego też w dniu 01.04.2017 otworzyłem własną działalność gospodarczą o nazwie RETRO DOST skierowaną w internetową sprzedaż gier, konsol oraz akcesorii RETRO! Oferowane produkty przed wystawieniem na sprzedaż są testowane, a następnie dokładnie opisywane co do ich wyglądu, sprawności, jak i wersji językowej. Przesyłki wysyłam w przeciągu 24 godzin od otrzymania wpłaty :) Sprzedaż na Allegro.pl poprzez użytkownika ballsbridge69 prowadzona jest przez firmę Retro Dost, Dominik Sitek z siedzibą w Gnieźnie, ul. Sikorskiego 15b/1, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 784-243-32-52, REGON 301767875 .

pozostałe informacje

REGULAMIN I INFORMACJE OGÓLNE 1. Firma Retro Dost prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o sprzedawanych produktach zamieszczane są na stronie www.allegro.pl. 2. Zasięg sprzedaży obejmuje wyłącznie terytorium Polski. Firma Retro Dost nie sprzedaje produktów poza granice kraju. 3. Większość oferowanych produktów przez firmę Retro Dost jest używana, niemniej jednak produkty te są dokładnie testowane i szczególowo opisywane. Produkty fabrycznie nowe, są wolne od wad fizycznych i prawnych. 4.Jako, iż większość sprzedawanych produktów jest używana i ma już swój wiek, nie udzielamy na nie gwarancji. Co do produktów nowych, produkty te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera. 5. Do każdego zamówionego produktu dołączany jest dowód zakupu - paragon. Nie wystawiamy faktur VAT, jako iż nie jesteśmy płatnikami podatku VAT. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę: Retro Dost, Sikorskiego 15b/1, 62-200 Gniezno, e-mail: retrodost@interia.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną. 4. Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 6. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną. 7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. 8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 9. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Konsument ma obowiązek odesłać lub przekazać Sprzedawcy rzecz na adres: Retro Dost, Sikorskiego 15b/1, 62-200 Gniezno, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 12. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; g) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. REKLAMACJA PRODUKTU 1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli Klientem nie jest Konsument. 3. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument ma prawo: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 4. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna. 6. Zaleca się, aby zgłoszenie reklamacyjne Produktu zawierało: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) dane kontaktowe składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 7. W zakresie składania reklamacji Konsument może skorzystać z formularza reklamacyjnego, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 8. Reklamacja może być złożona na przykład pisemnie na adres: Retro Dost, Sikorskiego 15b/1, 62-200 Gniezno,lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: retrodost@interia.pl. Złożenie reklamacji w podany wyżej sposób ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, aczkolwiek nie jest towymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Wysyłając dane osobowe, w szczególności imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty e-mail, numer telefonu Klient dobrowolnie wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówień przez firmę Retro Dost z siedzibą w Gnieźnie, ul. Sikorskiego 15b/1, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.). 2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez firme Retro Dost. 3. Każdy Klient ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania i aktualizacji oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania w dowolnym momencie. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład pisemnie na adres: Retro Dost z siedzibą w Gnieźnie, ul. Sikorskiego 15b/1 lub formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: retrodost@interia.pl. Dane przetwarzane są z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa i nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta. 2. Znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia są wyłączną własnością ich producentów, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i prezentacji produktów.