Brubeck Slipy męskie ACTIVE WOOL czarne M (7163872332)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
47,99 zł
z 9999 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: M
  • kolor: czarny
  • marka: Brubeck
  • płeć: mężczyzna, chłopiec

opis

Zaawansowana technologia: dwuwarstwowa konstrukcja – idealne połączenie mikrowłókna w warstwie wewnętrznej z naturalną wełną w warstwie zewnętrznej zapewnia szybszy odbiór wilgoci, znacznie zwiększa komfort cieplny, skutecznie utrzymuje stałą temperaturę ciała; technologia bezszwowa (seamless).

Najwyższej klasy surowiec: miękka i delikatna 100% wełna z owiec merynosów, bardzo cienka - włókna o grubości 16,5 mikrona. Właściwości zdrowotne: mikromasaż, dobroczynny wpływ na system nerwowy, wspomaganie prawidłowego ukrwienia komórek i poprawy krążenia.

Perfekcyjne wykonanie: płaskie szwy, bezuciskowe ściągacze, specjalne strefy RIB na biodrach i w strefie intymnej zapewniają doskonałe dopasowanie do ciała, bielizna nie zsuwa się i nie zmienia właściwego ułożenia, nie przeszkadza pod drugą warstwą ubioru; duża elastyczność wełny sprawia, że bielizna nie gniecie się i nie wypycha. Wyprodukowana w 100% w UE.

Funkcjonalność: chłonie wilgoć do 35% masy produktu, skutecznie utrzymuje stałą temperaturę ciała, chroni przed przegrzaniem i wychłodzeniem, antyalergiczna - nie uczula, nie podrażnia, jest bakteriostatyczna.

Zastosowanie: pierwsza warstwa ubioru, komfortowa, przyjemna w dotyku, uniwersalna bielizna termoaktywna do aktywności outdoorowej przez cały rok, dla każdego – nawet alergików; idealna na zmienne warunki atmosferyczne, do trekkingu, w podróży.

Skład: 56% poliamid, 41% wełna,1%polipropylen, 2% elastan

Gramatura: 176 g/m2

Slipy męskie ACTIVE WOOL to najwyższej jakości bielizna termoaktywna średniej grubości, która świetnie spełni swoją funkcję przez cały rok. Powstała z najlepszego naturalnego surowca na świecie – wełny merino. Jest wyjątkowo miękka, delikatna w dotyku, nie gryzie i nie drapie. Wełna merynosów jest także bardzo cienka – jej włókna mają tylko 16,5 mikrona - to ponad cztery razy mniej niż średnia grubość ludzkiego włosa! Im bardziej cienkie i gęste jest runo wełny owczej, tym lepsze ma właściwości termoizolacyjne. Włókna zastosowane w kolekcji ACTIVE WOOL marki BRUBECK to najszlachetniejsza odmiana wełny z merynosów australijskich. Dzięki dużej elastyczności wełny bielizna nie gniecie się i nie wypycha. Idealnie dopasowuje się do ciała, jest łagodna dla skóry i nie zostawia śladów dzięki bezuciskowym ściągaczom i płaskim szwom.

Połączenie naturalnych wełnianych włókien z poliamidowymi oraz zastosowanie dwuwarstwowej, bezszwowej konstrukcji pozwoliło uzyskać wyjątkowe właściwości termoregulacyjne i zachować maksymalny komfort. Produkt zapewnia szybszy odbiór wilgoci, znacznie zwiększa komfort cieplny i skutecznie pomaga w utrzymaniu stałej temperatury ciała. Chroni organizm przed wyziębieniem i przegrzaniem. Dzięki średniej grubości dzianiny sprawdzi się równie dobrze jako podstawowa warstwa ubioru lub pierwsza warstwa w umiarkowanych temperaturach przy zmiennej pogodzie. Produkt został przebadany dermatologicznie – nie podrażnia i nie powoduje uczuleń, nadaje się także dla alergików. Wełna merino posiada dodatkowe właściwości prozdrowotne: mikromasaż jej włóknami pomaga w lepszym ukrwieniu komórek, co wpływa na poprawę krążenia, a zobojętnianie jonów dodatnich wpływa dobroczynnie i łagodząco na system nerwowy. Zaawansowany technologicznie produkt został wykonany z dbałością o jakość najmniejszych detali, dzięki temu, że powstał w 100% w Unii Europejskiej.

Kolekcja ACTIVE WOOL marki BRUBECK to przyjazna ciału wełniana bielizna, która jest podstawą ubioru do aktywności outdoorowych o średnim stopniu intensywności, np. trekkingu, rekreacyjnych wycieczek, lekkiej aktywności sportowej. Zapewnia ochronę i komfort użytkowania przez cały rok, wykorzystując najlepszy surowiec, jaki stworzyła sama natura – wełnę merynosów australijskich.

Konserwacja

  • Odzież termoaktywną można prać w pralce w temperaturze do 30°C
  • Nie należy stosować proszków do prania
  • NIe należy stosować płynu do płukania tkanin oraz środków zmiękczających, ponieważ ich działanie neutralizuje termoaktywność odzieży
  • Zaleca się stosować środki do prania tkanin delikatnych lub płatki mydlane
  • Odzież termoaktywną zaleca się prać częściej, przy użyciu małej ilości detergentu
  • Odzież termoaktywną można prać ręcznie, optymalnie w temperaturze 20°C z zastosowaniem płatków mydlanych lub zwykłego szarego mydła
  • Pranie ręczne bardzo dokładnie usuwa trwałe zabrudzenia, do których usuwania nie możemy używać żadnych wybielaczy ani innych środków odbarwiających
  • Nie należy suszyć odzieży termoaktywnej mechanicznie
  • Nie należy prasować odzieży termoaktywnej
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Kite4fun
SOPOCKA 5/2
71-475 Szczecin
Dodatkowe informacje

 

1. Reklamacja Klienta w czasie objętym gwarancją

1.2. Zgłoszenie reklamacji Towaru w czasie objętym gwarancją możliwe jest na adres : Kite4fun, ul. Sopocka 5/2, 71-475 Szczecin, bądź na adres poczty elektronicznej: sklep@kite4fun.pl


2. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Konsumentów za wady Towarów (rękojmia)

2.1. Sprzedawca (Sklep) ma obowiązek dostarczenia Klientom Towarów bez wad. Ustawa Kodeks Cywilny przewiduje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Konsumentowi.

2.2. Sklep (Sprzedawca) wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami.

2.3. Reklamacja Towaru w czasie objętym rękojmią możliwa jest w dowolnej formie, przykładowo poprzez:

a) na adres mailowy sklep@kite4fun.pl;  

b) przesyłkę listowną na adres: Kite4fun, ul. Sopocka 5/2, 71-475 Szczecin; c) przez kontakt z konsultantem pod nr tel 530 211 112;   

c) osobiście w sklepie stacjonarnym sprzedawcy,  w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 16:00.

2.4. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres do zwrotu: Kite4fun, ul. Sopocka 5/2, 71-475 Szczecin. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

2.5. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Konsumenta oświadczenia o realizacji uprawnień reklamacyjnych.

2.6. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany Towaru na nowy; b) naprawy Towaru; c) obniżenia ceny Towaru; d) odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny. Wybór żądania zależy od Konsumenta.

2.6.1. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady Towaru. Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

2.6.2. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Konsument nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna.

2.6.3. Jeżeli spośród sprzedanych Towarów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Towarów wolnych od wad, bez szkody dla obu stron umowy, uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Towarów wadliwych.

2.6.4. Jeżeli Towar wadliwy został zamontowany, Konsument może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięciu wady, Konsument jest jednak wówczas obowiązany ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę zakupionego Towaru albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania produktu, do wysokości ceny produktu. 2.6.5. Koszty naprawy lub wymiany, w szczególności koszty demontażu i dostarczenia Towaru, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia, ponosi Sprzedawca, z zastrzeżeniem treści pkt. 2.6.4.


3. Uszkodzenia lub braki powstałe w transporcie

3.1 Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym zwracamy uwagę, aby sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera.

3.2. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, rekomenduje się, aby Klient wraz z dostawcą/kurierem sporządzili i podpisali protokół uszkodzenia (dostępny u doręczyciela). Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela spedytora (firmy kurierskiej), Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki.


4. Wymiana towaru niezgodnego z oczekiwaniami Klienta

4.1. W przypadku, gdy wybrany przez Zamawiającego rozmiar/model Towaru okaże się niezgodny z oczekiwaniami Klienta i - w przypadku Konsumentów, upłynie termin do odstąpienia określony w pkt 1.1. Regulaminu, istnieje możliwość wymiany Towaru na inny na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Klient. Po otrzymaniu zwrotu i wpłaty, ponowna wysyłka towaru następuje w czasie zgodnym z informacją widniejącą jako czas realizacji przy określonym Towarze. Klient proszony jest o uprzednie skontaktowanie się z przedstawicielem Sprzedawcy i rezerwację pożądanego modelu/rozmiaru/koloru.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Kite4fun
Sopocka 5/2
71-475 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Odstąpienie Konsumenta od umowy

1.1. Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez poinformowanie Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru. Termin na skorzystanie z prawa odstąpienia liczony jest od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Kite4fun, ul. Sopocka 5/2, 71-475 Szczecin lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@skite4fun.pl). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca udostępnia Konsumentowi poniżej w Regulaminie. Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  Jeżeli Konsument skorzysta z możliwości odstąpienia w drodze elektronicznej tj. bądź poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@skite4fun.pl, bądź poprzez skorzystanie z możliwości pobrania i wypełnienia formularza elektronicznego stanowiącego wzór oświadczenia o odstąpieniu, a następnie przesłanie go do Sklepu na adres e-mail sklep@skite4fun.pl, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, pocztą elektroniczną (za pośrednictwem wiadomości e-mail).

1.2. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy aby Konsument wysłał Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

1.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych dodatkowych opłat w związku ze zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument obowiązany jest odesłać lub przekazać Sklepowi Towar na adres Kite4fun, ul. Sopocka 5/2, 71-475 Szczecin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli Towar ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, wówczas Konsument poniesie bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, których wysokość szacowana jest na kwotę od 12,90 zł, zależną od wagi i wymiarów zwracanych Towarów i możliwą do określania w zakładce dostawa i płatność. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1.4. Prawo do odstąpienia nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Konsumentom w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

O sprzedającym
Kite4fun_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

339

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 535 *** *** (pokaż)
  • 530 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: sklep@kite4fun.pl
telefon: 535 290 535
telefon: 530 211 112
Numer oferty:7163872332
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry