Broszka z szlifowanymi kamyczkami (6948206436)

8 dni do końca
cena kup teraz
28,77 zł
z 8 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,90 zł
  • lokalizacja: Gdańsk, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: rękodzieło
  • materiał: złoto białe
  • kamień : kryształ górski
  • motyw: litery
Broszka z szlifowanymi kamyczkami
Bardzo elegancka broszka z oszlifowanymi kamieniami przypominającymi kwiat z kokardą przyciąga wzrok. Wysokiej jakości metalowa podstawa jest osadzona oszlifowanymi kamieniami, które tworzą błyszczące odblaski. Na tylnej stronie znajduje się agrafka o długości 3,5 cm. Broszka znajduje się na karcie, którą można zawiesić na stojaku ekspozycyjnym. W dzisiejszych czasach broszko noszone są na co dzień np. do pracy, na spotkania biznesowe itp. Te eleganckie dodatki można założyć także na spotkania towarzyskie - wizyty w teatrze, przyjęcia itp. Wyróżnią się na marynarce, płaszczu, koszuli czy bluzce. Dodadzą wyjątkowości kapeluszowi czy czapce. Spróbuj nią ozdobnie spiąć apaszkę, Twoje otoczenie to doceni.

Podana cena dotyczy 1 szt produktu

W przypadku wysyłki jako 'list polecony', zamówienie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Black Diamond

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 10 dni roboczych
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku wysyłki jako 'list polecony', zamówienie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy Inpost lub kurierem (w cenie listu), w zależności od wymiarów, masy oraz zawartości przesyłki.
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Militech Corporation Sp. z o.o.
Kartuska 234D / 2
80-122 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Prosimy o załączenie w przesyłce wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod tym adresem - http://pasmanterie.eu/documents/returns


Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w

odniesieniu do Umowy:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana

według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych

potrzeb,

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym

opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę

zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po

dostarczeniu,

c) w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca

krótki termin przydatności do użycia,

d) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą

Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po

spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

e) w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym

Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do

odstąpienia od Umowy,

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na

swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

g) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy

komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu,

h) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli

spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem

terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Militech Corporation Sp. z o.o.
Kartuska 234D/2
80-122 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

- Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na nasz adres email.

- Powinny one zawierać opis usterki, datę jej zaobserwowania, Państwa dane kontaktowe oraz w miarę możliwości jak najdokładniejsze zdjęcia.

- Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem zaproponujemy Państwu możliwe sposoby jej naprawienia (zwrot, wymiana itd).