*Brodzik prostokątny Laros D 100x80 RADAWAY (6541357492)

zakończona
469,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Nakło n/Not.
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • uszkodzony: nie




Nr konta:
38 1240 6465 1111 0010 3839 2716
Wpłata na konto
Sprzedaż ratalna !!!



Firma kurierska


PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE W OBECNOŚCI KURIERA !!!
TRANSPORT GRATIS (wpłata na konto, płacę z Allegro)

WYSYŁKA ZA POBRANIEM 35 ZŁ - TERMIN REALIZACJI DO 5 DNI ROBOCZYCH!!!



Tel.kom.: 731-999-129
GG: 3915918

E-mail: allshops@wp.pl

Brodzik prostokątny Laros D 100x80 cm
firmy:

Wymiar 100x80 469 zł

Cechy brodzika:

Brodzik płytki, biały.

Otwór na syfon 90 mm.

Brodzik akrylowy.

Nóżki w komplecie.

Zintegrowana obudowa.

Na innej naszej aukcji możliwość zakupu syfonu do brodzika (TB90P lub 690P).

Wymiary brodzika:

100x80x17x7 cm (głębokość)

Syfony pasujące do tego modelu brodzika:

690P

TB90P

(Kliknij na obrazek aby przejść do aukcji z syfonem)

Na pozostałych naszych aukcjach możliwość zakupu
innego modelu brodzika:
Argos D
100x80 668 zł
Laros D
100x80 469 zł
Argos D + nóżki
100x80 750 zł
Paros D
100x80 1079 zł
Doros D
100x80 558 zł
Doros Plus D
100x80 756 zł
Giaros D
100x80 1161 zł

(Kliknij na obrazek aby przejść do aukcji z brodzikiem)

W swojej ofercie posiadamy duży wybór płyt prysznicowych

i odpływów liniowych:

Płyty prysznicowe
z odpływem liniowym
Płyty prysznicowe
z kratką odpływową
Odpływy liniowe Inne elementy
uszczelniające
(Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji z przedmiotem)

Dostępność części zamiennych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Classic Premium Premium Plus Torrenta Design
Carena Essenza
Modo Treviso Quattra
Almatea Twist
Eos Almatea Gold
Vesta
Fuenta Espera Euphoria Eos II
(Kliknij na obrazek i zobacz inne nasze serie kabin)
Brodziki Syfony Środki pielęgnacji Listwy
(Kliknij na obrazek i zobacz inne nasze aukcje)


Na innej naszej aukcji możliwość zakupu brodzika w innym wymiarze.

WYSTAWIAMY FV
TRANSPORT GRATIS przy wpłacie na konto!!!
TRANSPORT ZA POBRANIEM 35 ZŁ (termin realizacji do 5 dni roboczych)

BR745 LR188



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 38 1240 6465 1111 0010 3839 2716
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
*TRANSPORT GRATIS (przy wpłacie na konto)
*TRANSPORT ZA POBRANIEM 35 ZŁ (termin realizacji do 5 dni roboczych)
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo klienta odstąpienia od umowy: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta Dziennik Ust. poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2.Ustawy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 Ustawy pkt3 i 11 tj: - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta – do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie. Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5. Jeżeli ze względu na swój charakter towar (np. przesyłki wielkogabarytowe ) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób – pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

reklamacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres ZHU VARIA ul. Jackowskiego 4 , 89-100 Nakło Nad Notecią reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym. 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji. 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6.Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

pozostałe informacje

SPRZEDAWCA: ZHU VARIA mgr Lech Urbański siedziba Nakło nad Notecią Bydgoska 46, oddział ul. Jackowskiego 4, działający na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 103835 wydanym przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, NIP: 5581256375. 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz, oferując je na portalu allegro. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawcę na terenie Polski. 3. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski. 4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „ allshops ” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów. 5. Przedstawione na stronie internetowej sklepu towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „ allshops” można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY: osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. Ceny umieszczone na stronie internetowej sklepu dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski. Indywidualne negocjowanie cen jest możliwe, w takim przypadku wymagany jest kontakt z obsługą w celu uściślenia warunków transakcji. Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz” lub przez dodanie towaru do koszyka. Wszystkie zakupione towary w sklepie „allshops” podlegają obowiązkowi zapłaty przedsiębiorcy. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji. 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem. 5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności: 1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie. 3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro – PayU. 4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem allegro. 5. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną. Realizacja zamówień: 1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni. 2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy lub od chwili złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową, telefonicznie lub ESM 4.Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub może skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. Dostawa towaru: 1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska : GLS, Siódemka, UPS, JAS-FBG, Dachser, Schenker, Pekaes 2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez sklep 3. Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierski określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach : GLS - www.gls-group.eu Siódemka - www.siodemka.com UPS - www.ups.com JAS-FBG - www.jasfbg.com.pl Dachser - www.dachser.com Schenker - www.logistics.dbschenker.pl Pekaes - www.pekaes.pl 4. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. Warunki gwarancji: 1.Każdy zakupiony produkt jest objęty gwarancją. 2. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio w sprzedawcy. Wybór należy do kupującego. 3. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy. 4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Ochrona danych osobowych: 1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. 2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych. 3. Sklep internetowy „allshops” zarejestrowany jest w GIODO pod nr 00148793. Firma VARIA ZHU – sklep „allshops” życzy Naszym Klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów.