BRODZIK AKRYLOWY PROSTOKĄTNY 100x90x5,5cm +SYFON (6948205178)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
399,00 zł
z 20 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Oleśnica, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dłuższy bok (cm): 100 [cm]
  • krótszy bok (cm): 90 [cm]
  • kształt: prostokątny
  • uszkodzony: nie


Zapraszamy na zakupy

Jesteśmy do Państwa

dyspozycji w godzinach:

pon.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00

tel.: 71 722 05 50
tel.: 530 977 992
tel.: 530 977 520

email: allegro@agadollazien­ki.pl


AGADOL ŁAZIENKI
Ryszard Jasik

Wojska Polskiego 56H
56-400 Oleśnica

NIP: 9111131566
REGON: 930482217


Wplata na konto
Przesyłka za pobraniem

Konto bankowe:
BZWBK
48 1090 2415 0000 0001 2971 2466


Wysyłka zakupionych u nas
przedmiotów realizowana jest
poprzez firmę kurierską


Regulamin dostępny na stronie
O MNIE

BRODZIK AKRYLOWY PROSTOKĄTNY 90x100x5,5cm +SYFON

Czas realizacji: 2-5 DNI ROBOCZYCH

Brodzik wykonany jest z czystych płyt akrylowych. Dno brodzika jest gładkie nie ryflowane, w zestawie niski syfon z chromowanym okrągłym korkiem o średnicy 90mm. Syfon czyszczony od góry wyposażony w wyjmowany osadnik zanieczyszczeń, zatrzymujący nieczystości np. włosy.

Brodzik pasuje do wszystkich kabin prostokątnych 90x100 cm.


Zobacz nasze pozostale aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48109024150000000129712466
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AGADOL ŁAZIENKI
KRZECZYN 81
56-400 OLEŚNICA
NIP: 9111131566
REGON: 930482217

kontakt

  • 530977992
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8.00-18.00, soboty 9.00-14.00

pozostałe informacje

Kodeks dobrych praktyk:

SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA

 1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego - czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, pogniecione, zamoczone, przedziurawione - czy taśmy zabezpieczające opakowanie nie są poprzerywane lub poprzecinane. 

2. Podpisz list przewozowy i zapłać pobranie (o ile paczka była za pobraniem wysłana).

 3. W obecności kuriera przy odbiorze paczki otwórz ją i sprawdź jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.

 4. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia.

 5. Jeżeli zawartość paczki jest uszkodzona należy spisać protokół szkody wraz z kurierem w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób zapakowania paczki itp. Podczas sporządzania protokołu prosimy zaznaczyć, że przedmioty były odpowiednio zapakowane-styropian, kartony oraz oznaczone symbolami informującymi o kruchej zawartości przesyłki. Ważne jest aby na protokole była zaznaczona wzmianka o uszkodzeniu kartonu. Zawartość przesyłki nie mogła zostać uszkodzona jeśli karton nie nosi śladów uszkodzenia. Tym samym reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie. Gdy kurier nie pozwala na liście przewozowym odnotować uszkodzeń zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki lub kontakt z naszym biurem pod numerem telefonu 530977992. Ważne jest aby data zgłoszenia szkody była taka sama jak data doręczenia uszkodzonej przesyłki. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie stosownego protokołu szkody powinien spisać stosowne oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie powinni ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia.

 6. Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem i spisano protokół szkody.

 7. Skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres allegro@agadollazienki.pl z opisem danej sytuacji.

Uwaga !! Kurier ma obowiązek dostarczyć towar pod wskazany adres. Dostawa nie obejmuje wniesienie towaru ( dotyczy to przesyłek paletewych - kabin prysznicowych, wanien itd ).

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Zakup i płatność za towar:

W terminie 7 dni od zawarcia umowy Kupujący powinien dokonać wyboru sposobu płatności, a przy wyborze płatności przelewem powinien dokonać wpłaty za zakupiony towar. Po upływie tego terminu Sprzedający zastrzega sobie możliwość złożenia wniosku o zwrot prowizji od niezrealizowanej transakcji.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
AGADOL ŁAZIENKI
WOJSKA POLSKIEGO 56A
56-400 OLEŚNICA
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru 1.1 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Przedsiębiorcy lub na adres mailowy allegro@agadollazienki.pl. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Konsumenta towaru. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy 1.2 Termin 14-dniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy kupna- sprzedaży, liczy się od dnia doręczenia towaru przez kuriera. 1.3 Zwrot towaru powinien nastąpić bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 1.4 W miarę możliwości prosimy o załączenie do przesyłki dowodu zakupu (paragon) i karty gwarancyjnej. 1.5 Klient dostarcza towar na swój koszt, na adres firmy: Agadol Łazienki, ul. Wojska Polskiego 56A, 56-400 Oleśnica. 1.6 Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, oprócz kosztów związanych z odesłaniem towaru, na numer rachunku bankowego, który został podany przez klienta. 1.7 Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8 W przypadku zwrotu towaru z zamówienia z darmową przesyłką powyżej 2000 zł, Sprzedający ma prawo odliczyć adekwatne koszty przesyłki od kwoty zwrotu. 1.9 W przypadku, gdy towar został zakupiony na fakturę VAT, do klienta zostanie wysłana korekta faktury VAT. 1.10 Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami. Zwrot towaru nie obejmuje również produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta tj. grzejników wykonany wg specyfikacji klienta tj. wyprodukowanych w wybranym kolorze lub z podłączeniem innych niż standardowe, umywalek z lanego marmuru wykonanych na specjalne zamówienie klienta ( to jest np. bez otworu na baterie ). 1.11 Zwrot środków realizowany jest przelewem, na numer konta wskazany przez Kupującego. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. 1.12 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm. art. 12 ust. 1 pkt 9). Zwracany towar należy odesłać w stanie i formie w jakiej został do Państwa dostarczony, dotyczy to opakowań, instrukcji, gwarancji, elementów montażowych i innych składników jakie zawierało oryginalne opakowanie. Brak któregokolwiek elementu zmniejsza wartość zwracanego produktu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
AGADOL ŁAZIENKI
KRZECZYN 81
56-400 OLEŚNICA
PL
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem przedsiębiorstwa lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub na adres mailowy allegro@agadollazienki.pl Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -zdjęcia reklamowanego produktu, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.