BRIT PREMIUM PUPPIES PUPPY 15kg + GRATISY! (6542031554)

zakończona
119,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • lokalizacja: Ząbki
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • marka: Brit
  • waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]

www.Karmoteka.pl

ul. Szwoleżerów 24
05-091 Ząbki koło Warszawy


tel. 22 296 22 62


godziny pracy: 9-17



od poniedziałku do piątku

GG: 814649

e-mail: psiakarma@wp.pl

Cena podana w aukcji obejmuje koszt towaru wraz z dostawą. Towar wysyłamy w 24h od momentu wylicytowania aukcji. Korzystamy z firmy kurierskiej DPD, Kurierserwis na Warszawę oraz paczkomatów InPost.

Wpłaty na rachunek bankowy:

Dystrybucja Net,

ul. Powstańców 60A/512,

05-091 Ząbki

ING Bank Śląski: 60 1050 1054 1000 0091 4579 5762



Dla Psów

karmy
zabawki
szampony i odżywki
preparaty

Dla Kotów

karmy
torby i transportery
preparaty
kuwety
żwirki

BRIT Premium Puppies 15kg + GRATISY

Pełnoporcjowa karma premium dla szczeniąt od 4-16 tygodnia* oraz suk ciężarnych i karmiących.

Ulepszona linia produktów Premium charakteryzuje się zwiększoną zawartością mięsa - nawet do 45%. Wyróżnia ją także zastosowanie dodatku wyjątkowej formuły ziół i owoców poprawiających właściwości karmy.

Karma Brit Premium Puppies to:

  • Wysoka odporność (Prebiotyki)
  • Znakomite trawienie (Wysoce strawne białka i tłuszcze)
  • Zrównoważony wzrost (Bogata w białko zwierzęce)
  • Zdrowy układ kostny (Optymalna proporcja wapnia i fosforu)

białko 30%, tłuszcz 21%

*Sczenięta:

4-8 tygodni dla średnich ras (10-25kg)
4-16 tygodni dla dużych ras (25-45kg)
4-16 tygodni dla ras olbrzymich (45-90kg).

Karma odpowiednia także dla suk ciężarnych i karmiących.

SKŁAD:

kurczak (45 %), ryż, kukurydza, tłuszcz z kurczaka (konserwowany tokoferolami), olej z łososia, drożdże browarniane, naturalny aromat, suszone jabłka, minerały, wyciągi z ziół i owoców (300 mg/kg), mannanooligosacharyd­y (150 mg / kg), fruktooligosacharydy (100 mg/kg), wyciąg z juki Schidigera (80 mg / kg), miedź organiczna, cynk organiczny, selen organiczny.
Zawartość odżywcza na 1 kg:
białko 30%,
tłuszcz 21%,
wilgotność 10%,
popiół surowy 6,5%,
błonnik 2%,
wapń 1,5%,
fosfor 1,1%,
witamina A 20000 j.m.,
witamina D3 1900 j.m.,
witamina E 600 mg,
E6 cynk (w tym organicznych) 70 mg,
E1 żelazo 80 mg,
E5 mangan 36 mg,
E2 jod 0,65 mg,
E4 miedź 20 mg,
E8 selen (w tym organicznych) 0,2 mg,
Ilość kalorii: 4518 kcal/kg

Do każdego worka 15kg dodajemy 1 gratis, który prosimy wybrać:


PRZESYŁKA KURIERSKA GRATIS!

PRZESYŁKA ZA POBRANIEM GRATIS!

DOSTAWA EXPRESS!

Dziękujemy za zakupy na Naszych aukcjach!

Zapraszamy ponownie!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1054 1000 0091 4579 5762
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Odbiory osobiste oraz zwroty realizowane są pod adresem naszego magazynu: ul. Szwoleżerów 24, 05-091 Ząbki (zaznaczone na mapie)

kontakt

  • 22 296 22 62
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Dystrybucja Net Aleksandra Wojciechowska
ul. Szwoleżerów 24
05-091 Ząbki
Polska
 
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni: PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Zgodnie z art. 27. Ustawy, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego (Dystrybucja Net Aleksandra Wojciechowska ul. Powstańców 60A/512, 05-091 Ząbki, e-mail: psiakarma@wp.pl lub sklep@karmoteka.pl) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Kupujący skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwaAby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Kupującemu będącemu Konsumentem prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Kupującemu będącemu Konsumentem wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Zwracane Towary Kupujący proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: Dystrybucja Net Aleksandra Wojciechowska ul. Szwoleżerów 24, 05-091 Ząbki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie sprzedaży oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.

reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121, z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) - 556(6) Kodeksu cywilnego.W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową, Kupujący może złożyć reklamację bezpośrednio do producenta Towaru (dane kontaktowe producenta są widoczne na opakowaniu Towaru) lub do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: psiakarma@wp.pl lub sklep@karmoteka.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego: Dystrybucja Net Aleksandra Wojciechowska ul. Powstańców 60A/512, 05-091 Ząbki.Kupujący, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: - imię i nazwisko - dokładny adres zamieszkania - nick allegro oraz datę transakcji - adres e-mail - oraz o dokładne opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Kupujący proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedającego.W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. może zwrócić się o interwencję do neutralnej strony: Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, czy też Państwowej Inspekcji Handlowej o przeprowadzenia mediacji mającej na celu zakończenie sporu Konsumenta ze Sprzedającym, bądź też poprzez zapis do Polubownego Sądu Konsumenckiego funkcjonującego przy Państwowej Inspekcji Handlowej. Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy rzecznika, sądu polubownego, czy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych tych urzędów oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce ?Rozstrzyganie sporów konsumenckich?.