Brelok AUDI A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 Q2 Q3 Q5 Q7 (6542605944)

zakończona
38,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: WROCŁAW
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Ekskluzywny,GRAWEROW­ANY, skórzany brelok AUDI

- idealny na prezent.

PRODUCENT: GERMANY

Znakomite, najwyższej jakości wykonanie oraz użyte materiały zadowolą

nawet najbardziej wymagających koneserów marki.

Nasz brelok to również doskonały pomysł na prezent,

zapakowany jest w nieduże eleganckie pudełko.

NASZA FIRMA ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARU WYSOKIEJ JAKOŚCI ,A NIE TANIMI CHIŃSKIMI ZAMIENNIKAMI JAKIE OFERUJE WIĘKSZOŚĆ KONKURENCJI-BYLE TANIO

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u gszene za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy 1. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014 r.(Dz. U. z 2014 roku, poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez Sprzedawcę na końcu Regulaminu i może zostać wykorzystany przez Konsumenta.2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Konsument zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar należy odesłać na adres do doręczeń: Szenhershop Grzegorz Szenherul. Sadowa 4, Żerniki Wrocławskie, 55-010 Święta Katarzyna. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;d. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;e. zawartych w drodze aukcji publicznej;f. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.4. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. 5. Zwrot towaru przez Klienta dokonany w formie przesyłki za pobraniem nie będzie przyjęty przez Sprzedawcę. 6. Na Konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.8. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Konsumentowi wszelkie otrzymane płatności, w tym cenę towaru oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Zwrot środków następuje wedle zasad opisanych w § 8 Regulaminu.9. Sprzedawca dokona zwrotu płatności, o których mowa w § 7 ust. 7 Regulaminu nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wysłanego przez Konsumenta zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. W przypadku, gdy Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze towar od Konsumenta, Sprzedawcy wolno jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego nadania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.10. Postanowienia ust. 1 – 10 niniejszego paragrafu nie mają zastosowania do umów sprzedaży zawieranych między Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem. § 8 Zwrot środków finansowych 1. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.2. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem bankowym, przelewem elektronicznym, zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.3. Jeżeli Klient dokonał płatności gotówką za pobraniem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, o którym mowa w § 8 ust. 3 Regulaminu, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także wtedy, gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Konsumenta. § 9 Odpowiedzialność Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi konsumentami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego konsumentem. § 10 Postanowienia końcowe 1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Grzegorzem Szenher prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Szenhershop Grzegorz Szenher. 2. Polityka cookies Sklepu jest regulowana przez serwis Allegro.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm.) dla zakupów dokonanych do dnia 24.12.2014 r. oraz przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014 r. dla zakupów dokonanych od dnia 25.12.2014 r.4. W przypadku sporów, których stroną jest Konsument, Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkich Inspektach Inspekcji Handlowej (WIIH). Lista WIIH oraz informacje o sposobie dostępu do opisanego trybu i procedur rozstrzygania sporów wraz z danymi teleadresowymi dostępne są pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W przypadku sporów, których stroną jest Klient niebędący konsumentem właściwy jest Sąd ustalony zgodnie z siedzibą Sprzedawcy. 5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia: 12.02.2016 r. 6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie http://allegro.pl/my_page.php?uid�. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Dnia .................................................... Sprzedawca: Grzegorz Szenher prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szenhershop Grzegorz Szenher, ul. Błotna 3, Żerniki Wrocławskie, 55-010 Święta KatarzynaNIP: 8961408545 e-mail: gszene@wp.pl Nabywca (konsument): Imię i nazwisko: ........................................................................ Adres: ........................................................................ Adres e-mail: ........................................................................ Nr. konta ........................................................................................................... Oświadczenie Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: ............................................................................................... (w tym miejscu należy wpisać nazwę Towaru). Umowa Sprzedaży została zawarta dnia ........................... (w tym miejscu należy wpisać datę zawarcia umowy). Towar został odebrany w dniu ................................... (w tym miejscu należy wpisać datę odbioru Towaru). ................................ Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli oświadczenie jest przesyłane w wersji papierowej)

reklamacje

§ 6 Reklamacje 1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar bez wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. 3. Odpowiedzialność Sprzedawcy oparta jest na tzw. rękojmi, którą reguluje Kodeks Cywilny w artykułach 556, 5561-5563 i nst. 4. Na zasadzie art. 558 k.c. Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi – nie dotyczy konsumentów. 5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c. nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d. została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 6. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. 7. Nie jest wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu i zgodził się na przesłanie towaru w takim stanie. 8. Rzecz sprzedana posiada wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 9. W przypadku stwierdzenia, że rzecz sprzedana posiada wadę fizyczną lub prawną, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie na adres: Szenhershop Grzegorz Szenher, ul. Sadowa 4, Żerniki Wrocławskie, 55-010 Święta Katarzyna. Reklamacja może zostać złożona: osobiście, telefonicznie pod numerem +48 533-235-782, listem poleconym na adres wskazany w zdaniu pierwszym lub mailowo na adres: gszene@wp.pl. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru. 10. Celem rozpatrzenia reklamacji towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem potwierdzającym nabycie go u Sprzedawcy (może to być np. paragon, faktura, dowód zapłaty za konkretne Zamówienie). 11. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko, oraz adres e-mail, jakimi posłużył się do Klient składając zamówienie, określenie towaru, który jest reklamowany oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem Klienta związanym ze składaną reklamacją. Reklamacja składana pisemnie powinna zawierać ponadto adres korespondencyjny Klienta. W przypadku braku ww. danych Sprzedawca może zwrócić się do Klienta o uzupełnienie ww. danych. 12. W ramach składania reklamacji Klient może żądać: a. naprawienia towaru; b. wymiany towaru na wolny od wad; c. obniżenia ceny; d. odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 13. Klient powinien zgłosić reklamację w ciągu roku od dnia dostrzeżenia wady. Termin na złożenie reklamacji nie może jednak zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedawcy za towar. 14. Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji towaru przez Klienta ustosunkuje się do jej treści i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 15. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zwróci Klientowi koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru i pokryje koszt ponownego wysłania towaru do Klienta. Zwrot środków następuje wedle zasad opisanych w § 8 Regulaminu. 16. W sporach z przedsiębiorcami konsumenci mogą korzystać z porad prawnych i pomocy prawnej udzielanej przez organizacje konsumenckie oraz powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów wykonujących zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów.

pozostałe informacje

REGULAMIN Regulamin Sklepu internetowego prowadzonego w ramach Allegro pod nazwą użytkownika „gszene” obowiązujący od 12.02.2016 r. Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Grzegorza Szenher, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Szenhershop Grzegorz Szenher, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, rejestru prowadzonego przez Ministra Gospodarki, posiadającego numer NIP: 8961408545, REGON: 020692850 oraz główne miejsce wykonywania działalności w Świętej Katarzynie (55-010), Żerniki Wrocławskie, przy ul. Błotnej 3, za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach Allegro pod nazwą użytkownika „gszene”, pod adresem http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id�, w tym m.in. warunki składania zamówień na towary dostępne w Sklepie, zasady dostarczania zamówionych towarów do Klienta, sposób i termin zapłaty ceny, uprawnienia związane z odstąpieniem od umowy oraz zasady składania reklamacji. Słowniczek: Allegro – prowadzona przez Grupę Allegro platforma handlowa on-line w rozumieniu Artykułu 1 Regulaminu Allegro; Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy; Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep przekaże zamówienie przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy; Grupa Allegro – Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS – 0000268796, o numerze identyfikacji podatkowej NIP:5272525995; Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna, której przepisy przyznają zdolność prawną, zawierająca umowę ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu; Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, teks. jedn. Dz.U. 1964 Nr 19 poz. 93. ze zm.; Konsument - Klient będący osobą fizyczną, który zawiera za pośrednictwem Sklepu umowę ze Sprzedawcą w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; Konto – konto w serwisie Allegro w rozumieniu Artykułu 1 Regulaminu Allegro; Regulamin - niniejszy regulamin; Regulamin Allegro – regulamin dostępny pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php; Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego, za pośrednictwem PayU, systemu płatności on-line; Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klienta w Banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub w placówce Poczty Polskiej; Sklep - sklep internetowy prowadzony w ramach Allegro pod nazwą użytkownika „gszene”, pod adresem http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id�, sprzedający towary za pośrednictwem Internetu; Sprzedawca – Grzegorz Szenher prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szenhershop Grzegorz Szenher, posiadający główne miejsce wykonywania działalności w Świętej Katarzynie (55-010), Żerniki Wrocławskie, przy ul. Błotnej 3, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8961408545, REGON: 020692850. Adres do doręczeń: ul. Sadowa 4, Żerniki Wrocławskie, 55-010 Święta Katarzyna, telefon: +48 533235782 (opłata, jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora), adres e-mail: gszene@wp.pl. § 1 Ogólne zasady korzystania ze Sklepu Sklep jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Internetu, w domenie allegro.pl. Warunkiem niezbędnym do skorzystania ze Sklepu jest: a. komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową; b. przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 9 lub Chrome 15 lub FireFox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą CSS i JavaScript; c. włączona obsługa plików cookies; d. posiadanie aktywnego adresu e-mail. § 2 Przyjmowanie i realizacja zamówień 1. Sklep prowadzi sprzedaż m.in. towarów z zakresu motoryzacji. 2. Informacje o towarach Sklep zamieszcza pod adresem http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id�. 3. Klient ma do wyboru dwa sposoby składania zamówień: a. z wykorzystaniem posiadanego przez Klienta Konta w serwisie Allegro, b. bez konieczności zarejestrowania Konta przez Klienta w serwisie Allegro. 4. Bez względu na wybór sposobu składania zamówienia do dokonania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. 5. Klient może składać za pośrednictwem Internetu zamówienia w Sklepie przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. 6. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Internetu w Sklepie należy: a. wejść na stronę Sklepu; b. wybrać towar będący przedmiotem zamówienia i kliknąć przycisk „dodaj do koszyka” albo „kup teraz”. 7. W przypadku skorzystania z opcji „dodaj do koszyka” należy: a. przejść do koszyka (http://allegro.pl/cart/) i wybrać ilość zamawianego towaru; b. kliknąć przycisk „kontynuuj” i zalogować się przy użyciu loginu i hasła do zarejestrowanego Konta w serwisie Allegro bądź kliknąć przycisk „kontynuuj bez logowania”; c. wybrać sposób dostarczenia towaru; d. wybrać sposób płatności; e. wpisać w formularzu zamówienia swoje dane oraz adres, na który ma nastąpić dostawa towaru; f. kliknąć przycisk „przejdź do podsumowania”; g. sprawdzić poprawność danych oraz zapoznać się łącznym kosztem zamówienia; h. zapoznać się z Regulaminem Allegro i następnie zaznaczyć, że akceptuje się Regulamin Allegro; i. w przypadku składania zamówienia bez zarejestrowania Konta w serwisie Allegro wpisać kod wysłany na podany w formularzu zamówienia adres e-mail; j. kliknąć przycisk „kupuję i płacę”; k. dokonać płatności w przypadku wyboru płatności PayU/przelewem. 8. W przypadku skorzystania z opcji „kup teraz” należy: a. zalogować się przy użyciu loginu i hasła do zarejestrowanego Konta w serwisie Allegro bądź kliknąć przycisk „kup przez koszyk”; b. postępować dalej zgodnie z treścią ust. 7 pkt a-k niniejszego paragrafu. 9. Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem następuje z chwilą potwierdzenia zakupu towaru przez Klienta poprzez kliknięcie przycisku „kupuję i płacę”. 10. Zgodnie z praktyką przyjętą przez serwis Allegro, z chwilą kliknięcia przez Klienta przycisku „kupuję i płacę”, na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail zawierająca potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. 11. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany przez Klienta adres e-mail zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy. § 3 Ceny towarów 1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu: a. wskazane są jako ceny brutto czyli zawierające podatek VAT, b. podawane są w złotych polskich, c. nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy. 2. Cena w polskich złotych podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. 3. Koszty dostawy pokrywa Klient. Dostawa towaru odbywa się w wybranej i określonej przez Klienta formie. Informacja o kosztach dostawy dostępna jest na stronie Sklepu. § 4 Czas realizacji zamówienia 1. Towar będzie wysłany do Klienta nie później niż w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia. 2. Zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta: a. za pośrednictwem firmy kurierskiej, b. za pośrednictwem Poczty Polskiej. § 5 Formy i termin płatności 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski: a. płatność przy odbiorze, b. przelew bankowy, przelew elektroniczny. 2. Ze szczegółowymi informacjami na temat możliwych form płatności Klient może się zapoznać także w trakcie składania zamówienia. 3. W przypadku, gdy Klient wybrał płatność za zamówione towary przy odbiorze, a do odbioru towarów nie doszło, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy oraz zwrotu zamówionych produktów do Sprzedawcy. 4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym albo przelewem elektronicznym za zamówione towary, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.