BRC GENIUS HS KOMPLET NAPRAWCZY REDUKTORA ORYGINAŁ (6950747522)

zakończona
193,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
  • List polecony priorytetowy 6,80 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,99 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • waga (z opakowaniem): 0.2 [kg]
  • typ silnika: benzyna, diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze, samochody ciężarowe

opis

JACUŚ - Największa oferta samochodowych instalacji gazowych LPG w sieci!

Nasi wykwalifikowani pracownicy służą swoją radą, wystarczy zadzwonić lub napisać.

Telefon: 662 30 60 20, 537 537 437

E-mail: biuro@jacus.pl

Oryginalny zestaw naprawczy reduktora BRC Genius HS.

Zestaw naprawczy dedykowany do regeneracji reduktora BRC Genius HS. W skład zestawu wchodzą najszybciej zużywające się elementy przewidziane przez producenta do wymiany podczas regeneracji parownika.

Parownik BRC Genius HS stosowany jest w układach sekwencyjnego wtrysku gazu BRC Sequent - IV generacja instalacji gazowej.

Zastosowanie zestawu naprawczego to najszybszy, najprostszy i najtańszy sposób na regenerację reduktora. Objawy, które mogą wskazywać na niedomagania reduktora to:

- Problem z ustawieniem instalacji LPG

- Wyższe zużycie gazu

- Spadek mocy

- Falowanie obrotów na biegu jałowym

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński
Solniczki, ul. Białostocka 15
15-605 Białystok
Dodatkowe informacje

 

Podstawą reklamacji jest dowód uprzedniego zawarcia transakcji z Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński, na przykład paragon, faktura VAT.  

 

Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia reklamowanego towaru wraz z reklamacją do Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński. 

 

Reklamowany towar należy odesłać na adres siedziby firmy Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński. 

 

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko reklamującego, jego adres, przedmiot reklamacji, datę zakupu, datę stwierdzenia wady, opis wady. Reklamacja może zawierać żądanie reklamującego co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.        

  

Reklamacja może być złożona za pomocą formularza reklamacyjnego: http://www.phjacus.pl/upload/file/FORMULARZ_REKLAMACJI_TOWARU.PDF      

    

W przypadku braku danych uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński zwróci się niezwłocznie do Klienta o uzupełnienie reklamacji, a termin do rozpatrzenia reklamacji biegnie od dnia dostarczenia przez Klienta danych.

 

W przypadku uznania reklamacji zwracane są Klientowi koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński) niezwłocznie, a w  każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W taki sam sposób zwracana jest cena lub część ceny zakupu w przypadku decyzji Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński o zwrocie lub obniżeniu ceny.  

 

W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, koszt transportu zwrotnego spoczywać będzie na odbiorcy.  

 

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, należy bezzwłocznie powiadomić o tym pracownika sklepu internetowego poprzez email bądź telefon. Klient otrzyma dalsze instrukcje, co należy wykonać w takim przypadku.  

 

W przypadku niezadawalającego zdaniem Klienta sposobu rozstrzygnięcia reklamacji, Klient może wystąpić z powództwem do sądu powszechnego. W przypadku klientów będących konsumentami, mogą oni na etapie przedsądowym skorzystać z polubownych metod rozstrzygnięcia sporu, na przykład:  mediacji przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej czy stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Przedsiębiorstwo Handlowe "Jacuś" Jacek Jabłoński
Solniczki, ul. Białostocka 15
15-605 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Jeśli zakupiony w naszym sklepie towar nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest wynikiem błędnego zamówienia, gwarantujemy możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Warunkiem przyjęcia produktu z powrotem jest:

  • dostarczenie go w stanie nieużywanym
  • niemontowanym
  • czystym
  • nowym
  • oryginalnym opakowaniu
  • wraz z potwierdzeniem zakupu (na przykład paragon lub faktura VAT)
  • z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy

Jeśli produkt będzie nosił ślady użytkowania, montażu, prób podłączania, zapach paliw, zwrot nie będzie rozpatrzony pozytywnie i towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

O sprzedającym
www_jacus_pl

Dane firmy

Kontakt

  • 662 30 60 20
  • 537 537 437
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Działamy w branży motoryzacyjnej od 2001 roku. Specjalizujemy się w sprzedaży hurtowej i detalicznej podzespołów do instalacji LPG. W zależności od potrzeb Klienta realizujemy również zamówienia indywidualne. Zapewniamy fachową i miła obsługę oraz profesjonalne doradztwo techniczne. Prowadzimy sprzedaż lokalną oraz wysyłkową na terenie całego kraju i Europy.Posiadamy bardzo szeroką ofertę podzespołów oraz kompletnych układów zasilania gazem LPG.

Obsługa naszego sklepu internetowego JACUŚ LPG przy wykorzystaniu zaawansowanych systemów informatycznych błyskawicznie realizuje zamówienie, przekazuje przesyłkę do spedycji, a Klient jest na bieżąco informowany o statusie zamówienia drogą e-mailową i jest w stanie śledzić lokalizację przesyłki.Zapraszamy do bezpiecznych zakupów w firmie, której zaufały dziesiątki tysięcy Klientów.

Pozostałe informacje

Zamówienia złożone do godziny 12:00 z zaksięgowaną wpłatą w systemie PayU lub za pobraniem realizowane są każdego dnia roboczego. W przypadku nieoczekiwanego opóźnienia z realizacją zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie.