BRANSOLETKA ZŁOTA ZMIJKA MAGNES/CYRKONIE SWAROVSKI (6483484303)

8 dni do końca
cena kup teraz
11,99 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,99 zł
  • List priorytetowy 3,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
  • lokalizacja: Legionowo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • materiał: pozłacany
  • typ: klasyczne
  • kamień : cyrkonia
  • splot: żmijka

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

STYLOWA BRANSOLETA

ŻMIJKA ELASTYCZNA

ZAPINANA NA WCISKANY MAGNES ZDOBIONY SZKLANYMI CYRKONIAMI SWAROVSKI

Bransoletka jest elastyczna

Pasuje na każdy nadgarstek

Najmniejszy obwód ok 18,5 cm

Idealnie układa się do nadgarstka

POLECAM

BARDZO ATRAKCYJNA CENA

OKAZJA

KUPUJĄC NA WIELU NASZYCH AUKCJACH , ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ RAZ


ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ RZECZYWISTY WYGLĄD PRZEDMIOTU



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List ekonomiczny 2,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List priorytetowy 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Zapraszamy również do naszych innych sklepów na allegro : top_bizuteria aligra_online topbizuteria top_shopping alle-spinka alixya alicjapuciato e-impuls

kontakt

  • 793221340
    infolinia czynna od poniedziałku do piatku 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zasady dokonywania zwrotów i reklamacji (odstąpienie od umowy) 1. Zamawiającemu będącemu konsumentem przysługuję prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 od dnia objęcia towaru w posiadanie przez klienta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (formularza zwrotu) przed jego upływem. 2. Zwracany towar, zakupiony na koncie allegro proszę o przesłanie na adres Aligra Alicja Piela ul .Piłsudskiego 33 lokal 305 , 05-120 Legionowo 3. W przypadku odstąpienia od umowy zarówno Sprzedający, jak i Zamawiający są zobowiązani do zwrotu wzajemnych świadczeń. 4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towary inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 7. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym zwrot pieniędzy za zwrócony towar nastąpi na konto bankowe, wskazana przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego konta bankowego, przekazem na adres podany przez Klienta. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: 1. Niniejszy punkt regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami. 2. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 3. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawna, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

reklamacje

Zasady dokonywania reklamacji: 1. Reklamację związane z towarem można składać na przykład: pisemnie na adres: Aligra Alicja Piela ul.Piłsudskiego 33 lokal 305 , 05-120 Legionowo lub w formie elektronicznej z pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aligrabiuro@gmail.com 2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania: oraz; (3) danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 3. Sprzedawca ustosunkuję się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 4. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

pozostałe informacje

PRZYKŁADOWY FORMULARZ ZWROTU TOWARU Klientowi będącemu konsumentem przysługuję prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet (odstąpienia od umowy) w terminie 14 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Imię i nazwisko:................................................................................ Adres zamieszkania:................................................................................................................. E-mail:.................................................................... Telefon kontaktowy:................................................ Nr paragonu, data wystawienie:............................................................... Zwracany produkt:...................................................................................................................... Proszę bo zwrot pieniędzy na konto:............................................................................................ należące do.............................................................. ........................................................................................................................................ (miejscowość, data) (podpis)