BRANSOLETKA SZKLANE KORALIKI 10 MM ECRU - CHWOST (6483540662)

8 dni do końca
cena kup teraz
7,99 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,99 zł
  • List priorytetowy 3,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Legionowo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • materiał: szkło
  • typ: klasyczne
  • kamień : perła
  • splot: inny splot

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

BRANSOLETKA

WYKONANA Z BARDZO ŁADNYCH SZKLANYCH KORALKÓW PERŁY GNIECIONEJ

ZDOBIONA ZAMSZOWYM CHWOSTEM

IDEALNA JAKO BAZA DO ZAWIESZEK LUB DO NOSZENIA JAKO SINGLE


-bransoletka jest elastyczna , na silikonowych gumkach , pasuje na każdy nadgarstek


-obwód 18 cm

-średnica kulek 1 cm


BRANSOLETKI WYKONUJEMY NA WYMIAR

JEŚLI ŻYCZYSZ SOBIE INNY ROZMIAR NAPISZ, DOPASUJEMY JĄ DO TWOICH POTRZEB



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u 123Konrad za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List ekonomiczny 2,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List priorytetowy 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 793221340
    infolinia czynna od poniedziałku do piatku 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zasady dokonywania zwrotów i reklamacji (odstąpienie od umowy) 1. Zamawiającemu będącemu konsumentem przysługuję prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 od dnia objęcia towaru w posiadanie przez klienta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (formularza zwrotu) przed jego upływem. 2. Zwracany towar, zakupiony na koncie allegro proszę o przesłanie na adres Aligra Alicja Piela ul .Piłsudskiego 33 lokal 305 , 05-120 Legionowo 3. W przypadku odstąpienia od umowy zarówno Sprzedający, jak i Zamawiający są zobowiązani do zwrotu wzajemnych świadczeń. 4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towary inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 7. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym zwrot pieniędzy za zwrócony towar nastąpi na konto bankowe, wskazana przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego konta bankowego, przekazem na adres podany przez Klienta. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: 1. Niniejszy punkt regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami. 2. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 3. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawna, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

reklamacje

Zasady dokonywania reklamacji: 1. Reklamację związane z towarem można składać na przykład: pisemnie na adres: Aligra Alicja Piela ul.Piłsudskiego 33 lokal 305 , 05-120 Legionowo lub w formie elektronicznej z pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aligrabiuro@gmail.com 2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania: oraz; (3) danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 3. Sprzedawca ustosunkuję się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 4. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

pozostałe informacje

PRZYKŁADOWY FORMULARZ ZWROTU TOWARU Klientowi będącemu konsumentem przysługuję prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet (odstąpienia od umowy) w terminie 14 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Imię i nazwisko:................................................................................ Adres zamieszkania:................................................................................................................. E-mail:.................................................................... Telefon kontaktowy:................................................ Nr paragonu, data wystawienie:............................................................... Zwracany produkt:...................................................................................................................... Proszę bo zwrot pieniędzy na konto:............................................................................................ należące do.............................................................. ........................................................................................................................................ (miejscowość, data) (podpis)