BRANSOLETKA SREBRNA OKSYDOWANA SKRZYDŁA SREBRO925 (7016211001)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: wyrób jubilerski
  • splot: inny splot
  • materiał: srebro
  • kamień : inny kamień
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • motyw: skrzydła
  • próba srebra: 925
  • cechy: nie zawiera niklu, występuje w komplecie

opis

669 918 153 | gg:46334286 | modelisa@wp.pl

Wysyłka

List polecony priorytetowy: 10 zł

Wysyłka kurierska: 15 zł

Wysyłka kurierska pobraniowa: 18 zł

List polecony priorytetowy

zagraniczny(Europa) - 20 zł




Przesyłki są pakowane w koperty bąbelkowe.
Niezależnie od ilości zakupionych rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko jeden raz


Opakowanie gratis

Biżuterii zakupiona na naszych aukcjach zapakowana jest w ozdobne opakowanie.


Płatność


Bank:BZWBK

Nr. konta: 23 1090 2125 0000 0001 0393 0739


Na wpłatę czekamy do 7 dni, potem występujemy do allegro o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie.

Regulamin

Proszę o rozważne i przemyślane zakupy.
Kupując na naszych aukcjach jednocześnie akceptujesz nasz regulamin
Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny.
Na życzenie wystawiamy faktury vat.


BRANSOLETKA SREBRNA OKSYDOWANA SKRZYDŁA SREBRO925

Bransoletka z połączonych elementów w kształcie skrzydła. W całości wykonana ze srebra próby 925

Kruszec: srebro 925 oksydowane

Szerokość bransoletki: 0,8 cm

Waga: 4,6 grama

Rozmiar regulowany: 17-20 cm

Oksydowanie srebra polega na pokryciu powierzchni srebra cienką warstwą tlenku srebra przez co staje się ono ciemniejsze i nieco bardziej matowe. Nabiera przez to szlachetnego wyglądu, sprawiając wrażenie biżuterii zabytkowej. Zaletą srebra oksydowanego jest jego zwiększona trwałość oraz odporność na utlenianie.


Produkty posiadają cechy probiercze obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej zatwierdzone przez główny
urząd miar (Dz.U. nr 55/1993r, poz.249-Prawo Probiercze) i Unii Europejskiej.

ZDJĘCIA PRZEDMIOTU


ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA INNE NASZE AUKCJE:

PaneleAllegro.pl

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Leszno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u modelisa-pl za co najmniej 500,00 zł.

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Rosja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Szwecja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Białoruś
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Norwegia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Ukraina
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Włochy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad.
  2. Sprzedawca  odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na  zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
  3. Sprzedawcy  odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną stwierdzone  przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi przez  Sprzedającego.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a)      nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu  na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

b)     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c)      nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;

d)     została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym


  1. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a)     odstąpić od umowy

b)     złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana rzecz ma zostać obniżona

c)     żądać wymiany produktu na wolny od wad

d)     żądać usunięcia wady


  1. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Zgłoszenie  o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres jego  siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą  elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt. 3.
  3. Klient  składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym  Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego  opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  4. Formularz reklamacyjny powinien zawierać:

a)     dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail

b)     opis wady produktu,

c)     informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d)     żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10.  Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o  dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul.  Henryka Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

Dane Klienta

Imię i nazwisko................................................

Adres...............................................................

E-mail..............................................................

Telefon.............................................................

Informacje o przedmiocie reklamacji

Towar(nazwa, opis produktu)..............................................................................................

Data   zakupu........................................................................................................................

Wada polega na..................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

Kiedy stwierdzono wadę.....................................................................................................

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

☐wymiany towaru na nowy

☐nieodpłatną naprawę towaru

☐obniżenia ceny towaru o kwotę ........... (słownie: ...................................................) zł, 

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ...........................................................................

☐odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto

............................................

(Podpis klienta)

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek
Dembińskiego 75
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie,

nieuszkodzonego, bez wad.

2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i

prawne na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia

1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).

3. Sprzedawcy odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną

stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi

przez Sprzedającego.

4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz

sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze

względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności

lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił

Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę

przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do

takiego jej przeznaczenia;

d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

5. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a) odstąpić od umowy

b) złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana

rzecz ma zostać obniżona

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad

d) żądać usunięcia wady

6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli

doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego

w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim

możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży

wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi

Sprzedawca.

7. Zgłoszenie o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres

jego siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą

elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w

pkt. 3.

8. Klient składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym

Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego

opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.Formularz

reklamacyjny można pobrać tutaj – formularz reklamacyjny

9. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a) dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon

kontaktowy, adres e-mail

b) opis wady produktu,

c) informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d) żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10. Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o

dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Henryka

Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za

wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas

przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że

Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

14. Sprzedawca nie udziela gwarancji na powłoki złocone

i anodowane, gdyż mogą one ulegać stopniowemu ścieraniu się.

15. Każda modyfikacja produktu poprzez osoby trzecie powoduję utratę gwarancji

na biżuterię. Modyfikacją produktu nazywamy:

a) zmianę rozmiaru pierścionka,

b) wymianę kamienia jubilerskiego,

c) grawerowanie powierzchni,

d) skracanie i lutowanie,

e) wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane poza działalnością

sklepu internetowego www.modelisa.pl

16. Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia

zewnętrznego, tj: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na

skutek wynikającej siły zewnętrznej, jak i przebarwieniami powstałymi na

skutek użycia środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: środki

czystości, perfumy, kwasy itp. Lub w skutek nieprawidłowego użytkowania

płynu do czyszczenia biżuterii srebrnej, a także w przypadku gdy przesłany do

siedziby firmy Modelisa produkt jest nie kompletny (brak któregoś z

elementów biżuterii) Klient nie może się powołać na uprawnienia

przysługujące mu z tytułu rękojmi.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.P.H.U Modelisa Mateusz Majek
H. Dembińskiego 75
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zwroty


1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. 
2. W przypadku rezygnacji z zakupu, Klient zobowiązany jest poinformować sprzedawcę oraz wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go w formie pisemnej lub e-mailowo  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: modelisa@wp.pl bądź też listownie na adres: F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek, Ul. H. Dembińskiego 75, 64-100 Leszno
3. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać klikając tutaj: formularz odstąpienia od umowy.
4. Klienta prosi się również o przesłanie paragonu oraz informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.
5. W przypadku, gdy Klient odstępuje od Umowy zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
6. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą
7. Pieniądze zostaną zwrócone na konto podane w oświadczeniu w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
8. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwracanego towaru.
9. W przypadku zwrotu towaru przez Klienta sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Klientowi wartość zakupionego towaru a także poniesione przez Klienta koszty przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 
10. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru towaru.
12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach towarów o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

O sprzedającym
modelisa-pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

14

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 669-918-153
  • 669-918-153
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

 Sklep jubilerski Modelisa zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości wyrobów jubilerskich wykonanych ze złota próby 585 oraz srebra próby 925. Każdego dnia staramy sie powiększać nasz asortyment o nowe wzory, zgodnie z najnowszymi trendami mody. Większość naszych wyrobów pochodzi od polskich i włoskich producentów.

Pozostałe informacje

Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Modelisa" Mateusz Majek Ul. H. Dembińskiego 75 64-100 Leszno Nip. 6972136486 Regon 302424060   e-mail: modelisa@wp.pl Tel: 669-918-153