Bransoletka Czarny Choker na Rękę Aksamitka Srebro (6483591023)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
69,99 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Paczka24 14,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • materiał: srebro pozłacane
  • długość całkowita (cm): 19.00 [см]
  • typ: wyrób jubilerski
  • kamień : bez kamienia
  • dostawa z Polski: tak

Choker na Rękę ze Złotym Zapięciem

69.99 zł
Nazwa kolekcji: Glam & Rock
Kod produktu: K24-85
Opis:
  • Modny choker w formie bransoletki na rękę wykonany z czarnego rzemyka zamszowego o szerokości 1 cm oraz wykończeniem ze srebra pozłacanego.
  • Rzemyk jest elastyczny i nie odkształca się. Jest także jednakowy, czyli zamszowy z obu stron, dzięki czemu jest miękki i miły w dotyku, więc nie drapie podczas noszenia.
  • Gwarantujemy najwyższą jakość materiałów oraz perfekcję ręcznego wykonania biżuterii.
  • Biżuteria jest oznaczona znakami probierczymi oraz logo marki Perlove.
Materiały:
  • Srebro próby 925 pozłacane 24 karatowym złotem
  • Rzemyk ekologiczny o szerokości 10 mm i grubości 2 mm
Rozmiar:
  • Dostępne są rozmiary: S (obwód nadgarstka 13 - 14 cm), M (obwód nadgarstka 15 - 16 cm), L (obwód nadgarstka 17 - 19 cm).
  • Wybrany rozmiar podaj w uwagach do zamówienia lub podaj w mailu po zakupie.
  • W przypadku braku takiej informacji wyślemy rozmiar M.
  • Dodatkowo każdy choker ma przymocowany łańcuszek o długości 3 cm służący do lepszego dopasowania rozmiaru.
  • Jeśli nie wiesz, który rozmiar będzie najlepszy dla Ciebie, zmierz obwód nadgarstka centymetrem krawieckim i wybierz rozmiar, który odpowiada obwodowi Twojego nadgarstka.
  • Waga srebra: 1,42 gram.

Z TEJ KOLEKCJI

O nas

PERLOVE to wyjątkowa biżuteria ręcznie wykonana zgodnie z własną wizją. To zapewnia unikatowość i niepowtarzalność każdej sztuki, a jednocześnie gwarantuje perfekcję w jej wykonaniu. Biżuteria jest wykonywana z najwyższej jakości półfabrykatów jubilerskich takich jak: srebro próby 925 oraz srebro próby 925 pozłacane 24-karatowym złotem, naturalne kamienie jubilerskie (jadeit, marmurek, agat, nefryt, onyks, hematyt, jaspis, howlit, turkus i inne), rzemienie z naturalnej skóry, kryształy Swarovski, perły hodowlane oraz perły Majorka. Tworzymy biżuterię na każdą okazję i dla każdego zgodną z aktualnymi trendami modowymi. Realizujemy także indywidualne zamówienia. Firma PERLOVE jest zarejestrowana w Urzędzie Probierczym pod numerem 12154. Dlatego nasza biżuteria jest oznaczana indywidualnym znakiem imiennym wytwórcy. Oznacza, to że używamy do wyrobu naszej biżuterii tylko metali szlachetnych, a ten znak to właśnie gwarantuje.

Zapisz

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Niemcy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Wielka Brytania 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Czechy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Irlandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Rosja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Słowacja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Szwecja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Holandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Litwa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Białoruś 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Norwegia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Ukraina 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Włochy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Francja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Belgia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Dania 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Hiszpania 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Austria 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Za pobraniem wysyłamy osobom, które mają minimum 5 pozytywnych komentarzy. Wysyłka następuje w ciągu 2 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy możliwość wysyłki w ciągu 10 dni. Koszt przesyłki zagranicznej listem poleconym priorytetowym wynosi 25 zł. Przesyłki zagraniczne są realizowane tylko po przedpłacie na konto. Istnieje możliwość wpłaty w walucie EURO.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

DANE DO WPŁATY Nr konta: 98 2530 0008 2076 1247 7609 0002 (Biz Bank) PERLOVE Emilia Sikorska ul.Stalowa 44/17 03-429 Warszawa W tytule przelewu prosimy wpisać nick z Allegro lub imię i nazwisko + numer aukcji. ODBIORY OSOBISTE Biżuterię można odebrać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 w siedzibie naszej firmy pod adresem: ul. Stalowa 44/17 (4 piętro) w Warszawie (dzielnica Praga Północ). W takim przypadku prosimy o kontakt przed przyjazdem i umówienie się na termin odbioru. Można to zrobić: telefonicznie pod numerem: +48 505 200 321 lub mailowo: sklep@perlove.pl. Przy odbiorze możliwa jest płatność tylko gotówką. Będziemy wdzięczni za przygotowanie w miarę możliwości odliczonej kwoty. Zapraszamy :)

kontakt

  • 505200321
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
  • sklep@perlove.pl
    Na maile odpowiadamy zawsze szybko i przez 7 dni w tygodniu :)

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
--------- ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru w posiadanie Klienta lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). 2. Dla zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie przed jego upływem. W przypadku formy pisemnej oświadczenie należy dostarczyć na adres Sprzedawcy: PERLOVE Emilia Sikorska ul. Stalowa 44/17 03-429 Warszawa W przypadku formy elektronicznej należy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sklep@perlove.pl. 3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zostanie wysłany do klienta e-mailem (w formie pliku do pobrania) wraz z informacją o wysyłce towaru. Wzór ten ten może zostać także wysłany do klienta na adres e-mail na jego późniejszą prośbę. Klient może także sam sporządzić takie oświadczenie. Wystarczy, że umieści w nim jak najwięcej z wymienionych informacji: imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, nick z Allegro (jeśli jest), numer aukcji (jeśli jest), adres e-mail, numer telefonu, numer konta do zwrotu pieniędzy bądź informację o zwrocie przekazem pocztowym na podany adres. 4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na specjalne zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego. 6. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 7. W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres podany w pkt 2. Do przesyłki zwrotnej zalecamy dołączenie dowodu zakupu. 8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W takim przypadku zwracana kwota może zostać pomniejszona o kwotę wynikającą ze zmniejszenia wartości zwracanej rzeczy. 9. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru tj. opłatę za nadanie przesyłki. Jest to jedyny koszt związany ze zwrotem rzeczy jaki ponosi klient. Istnieje także możliwość osobistego dostarczenia przez klienta do siedziby Sprzedawcy zwracanego towaru po wcześniejszym umówieniu się. 10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy, chyba, że klient nie poniósł takiego kosztu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 12. Zwrot wpłaconej przez klienta kwoty z uwzględnieniem zastrzeżenia z pkt 11, nastąpi wedle wyboru klienta przelewem bankowym na wskazany numer rachunku bankowego lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni od daty odstąpieniu od umowy. Oba sposoby zwrotu wpłaconej przez klienta kwoty nie wiążą się dla niego z żądnymi dodatkowymi kosztami. WYMIANA TOWARU 1. Istnieje możliwość wymiany towaru. 2. Wymienić można tylko towar nie posiadający oznak użytkowania. 3. Wymiana jest możliwa tylko dla towarów z tej samej kategorii oraz w tej samej cenie. W przypadku chęci wymiany na towar z innej kategorii i / lub w innej cenie należy skorzystać z opcji odstąpienia od umowy opisanej poniżej, a następnie złożyć nowe zamówienie. 4. O chęci skorzystania z wymiany towaru należy poinformować nas wysyłając e-mail na adres: sklep@perlove.pl. 5. Towar do wymiany należy odesłać lub osobiście dostarczyć pod adres firmy, tj.: PERLOVE Emilia Sikorska ul. Stalowa 44/17 03-429 Warszawa 6. Do przesyłki należy dołączyć następujące informacje: nick z Allegro (jeśli jest), numer aukcji, imię i nazwisko, adres, na który ma zostać wysłany towar wymieniony, numer telefonu, adres e-mail, a także informację na który produkt ma być dokonana wymiana. 7. Koszt dostarczenia towaru na wymianę do nas ponosi klient, zaś koszt dostarczenia towaru wymienionego do klienta pokrywamy my. Dostarczenie od nas do klienta będzie realizowane przez Pocztę Polską listem poleconym ekonomicznym. Jeśli Klient chciałby skorzystać z innej, droższej formy dostawy, powinien nas o tym powiadomić. W takim przypadku możemy poprosić klienta o dopłatę różnicy wynikającej z różnicy w cenie tych sposobów dostawy. 8. Towar wymieniony zostanie wysłany w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania towaru do wymiany wraz z niezbędnymi informacjami wymienionymi w punkcie 6.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Odpowiadamy wobec klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady fizyczne (niezgodność towaru z umową) oraz wady prawne (np. własność lub obciążenie rzeczy prawem osoby trzeciej) produktów zakupionych na naszych aukcjach. Dotyczy to wad, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikają z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Zakres rękojmi określa ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa w tym ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). 2. Klientowi przysługują następujące żądania: naprawa towaru, wymiana towaru na nowy wolny od wad, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy. 3. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Preferujemy składanie reklamacji mailowo pod adresem: sklep@perlove.pl. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: nick z Allegro (jeśli jest), numer aukcji, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, wskazanie żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. Jeśli będzie to niezbędne do rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poproszony o odesłanie reklamowanego produktu do nas pod adres firmy, tj.: PERLOVE Emilia Sikorska ul. Stalowa 44/17 03-429 Warszawa 6. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni, ustosunkujemy się do reklamacji klienta i powiadomimy go o sposobie dalszego postępowania.

pozostałe informacje

INFORMACJE OGÓLNE 1. Wszystkie produkty oferowane przez nas są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych (chyba, że wady te zostały wskazane w ofercie produktu) oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Firma PERLOVE Emilia Sikorska jest zarejestrowana w Urzędzie Probierczym pod numerem 12154. Biżuteria wytwarzana bezpośrednio przez nas jest oznaczana własnym znakiem imiennym wytwórcy zgodnym z zarejestrowanym w Urzędzie Probierczym wzorem. 3. Prezentowane na aukcjach na portalu Allegro zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji biżuterii nie oddają jej rzeczywistej wielkości i mają jedynie charakter informacyjny. Ponadto oferowane produkty są wykonywane ręcznie, więc każdy z takich wyrobów jest niepowtarzalny i może minimalnie odróżniać się od innych egzemplarzy takiego samego towaru. Informujemy także, że na wygląd towarów ma wpływ rozmiar i ustawienie parametrów monitora klienta, co może powodować różnice zwłaszcza w odzwierciedleniu kolorów danego produktu. 4. Wszystkie prezentowane przez nas zdjęcia i opisy są naszą wyłączną własnością lub posiadamy do nich stosowne prawa i są chronione prawem autorskim. 5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 6 Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w naszej ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach. 7. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. 8. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu fiskalnego. 9. Faktura VAT wystawiana jest na wyraźne życzenie klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do wystawienia faktury. Klient może żądać wystawienia faktury przez okres 7 (siedmiu) dni od dnia dokonania zakupu towaru. 10. W przypadku użytkowników dokonujących zakupu bez rejestracji konta na Allegro lub z niepełną rejestracją konta, bądź posiadających na swoim koncie na Allegro komentarze budzące nasze wątpliwości i wybierających opcję przesyłki za pobraniem, możemy podjąć próbę kontaktu z Klientem w celu weryfikacji zamówienia. Jeśli Klient nie potwierdzi, że to on złożył zamówienie oraz że podane przez niego dane są prawdziwe lub nie uda się z klientem skontaktować, zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od zawartej z Klientem umowy, co w konsekwencji będzie skutkowało brakiem realizacji zamówienia. W takim przypadku podejmiemy próbę poinformowania o tym klienta poprzez wysłanie wiadomości na podany przez klienta adres e-mail. 11. Informacje o towarach prezentowanych przez nas na portalu allegro.pl, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego. 12. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie portalu allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). 13. Spory pomiędzy firmą Perlove a klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 14. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania także z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. 15. Dane osobowe Klientów są przez nas wykorzystywane wyłącznie do celów realizacji złożonych przez portal Allegro zamówień. 16. Informacje o zrealizowanych zamówieniach są archiwizowane i przechowywane przez nas w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. TERMINY DORĘCZENIA PRZESYŁEK Przesyłki listowe polecone priorytetowe lub ekonomiczne oraz paczki pocztowe realizowane są przez Pocztę Polską S.A., natomiast przesyłki kurierskie realizowane są przez firmę kurierską DPD Polska Sp. z o.o.. Poniżej przedstawiamy przybliżony czas dostawy poszczególnych rodzajów przesyłek krajowych: - dla listu poleconego ekonomicznego: około 3 - 5 dni roboczych, - dla listu poleconego priorytetowego: 1 - 2 dni robocze zależnie czy przesyłka została nadana przed czy po godz. 15:00 oraz od strefy doręczenia Poczty Polskiej, - dla paczki 24h oraz paczki 24h pobraniowej: 1 - 2 dni robocze zależnie czy paczka została nadana przed czy po godz. 15:00 oraz od strefy doręczenia Poczty Polskiej, - zaś dla przesyłek kurierskich: 1 dzień roboczy. Poczta Polska S.A. zastrzega sobie w szczególnych przypadkach możliwość doręczenia przesyłki w ciągu 14 dni od jej nadania. Dopiero w przypadku niedoręczenia przesyłki w tym terminie może być złożona do tego przewoźnika reklamacja. Nie podajemy przybliżonego czasu doręczenia przesyłek zagranicznych, ponieważ zależy to zwłaszcza od kraju, do którego przesyłka została nadana. Po nadaniu każdej przesyłki informujemy klientów mailowo o tym, jakim rodzajem przesyłki oraz który przewoźnik będzie dostarczał złożone przez nich zamówienie oraz podajemy numer przesyłki lub listu przewozowego. W przypadku, gdy przedstawiciel przewoźnika nie zastanie adresata przesyłki pozostawi mu awizo. W przypadku przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską przesyłkę awizowaną można odebrać w ciągu 14 dni w placówce Poczty Polskiej obsługującej danego adresata. Zaś w przypadku przesyłek kurierskich w oddziale firmy kurierskiej dla danego rejonu.