bransoleta kulki AGAT KWASZONY na GUMCE (6483761284)

zakończona
24,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • lokalizacja: Tarnowo Podgórne
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kamień : inny kamień
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał: kamień, inny materiał
  • typ: rękodzieło, wyrób jubilerski, klasyczne

Geogaleria - inspiracje naturą

z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania

napisz: kinga.czar@o2.pl

lub zadzwoń: 668 779 844

Geogaleria Kinga Czarnecka

ul. 23 Października 71

62-080 Tarnowo Podgórne

NIP 839 26019 15

przesyłki wysyłam błyskawicznie max w ciągu 24 godz.

zapakowane są bezpiecznie, otulone starannie,

by w idealnym stanie

dotarły do Ciebie

koszt przesyłki naliczam tylko raz - niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów na różnych moich aukcjach

proszę o wpłatę w ciągu 7 dni

przez system PayU

lub na konto

70 1050 1533 1000 0090 7187 0217 Kinga Czarnecka

wystawiam paragony fiskalne i faktury VAT

BRANSOLETA na gumce

AGAT KWASZONY- naturalny minerał

piękne użyłkowanie

rozmiar - ok. 19 cm

17 szt. kuli o średnicy 1,1 cm



prosta i efektowna bransoleta

Zainspiruj się naturą

POLECAM

Zapraszam na moje inne aukcje:

dekoracje wnętrz,

biżuteria,

ozdoby do włosów

Moje aukcje


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 70 1050 1533 1000 0090 7187 0217
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć; Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kinga.czar@o2.pl. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie zwraca Kupującemu kosztu wysyłki i odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić; ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajduje się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego ponowny koszt wysyłki wraz z kwotą; poniesioną; przez Sprzedającego w związku ze zwrotem paczki w pełni pokrywa Kupujący. Dziękuję za uwagę. Życzę miłego dnia :)

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kinga.czar@o2.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (ul. 23 Października 71, 62-080 Tarnowo Podgórne). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

pozostałe informacje

W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego ponowny koszt wysyłki wraz z kwotą; poniesioną; przez Sprzedającego w związku ze zwrotem paczki w pełni pokrywa Kupujący.